Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 14 van de 14 [ 328 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Plaats een nieuw onderwerp

Welsh Mountain veulens voor 2022 verwacht

 
Profiel   

Wat een mooie foto van Poppy met huidig veulen en Arthur!
Arthur blijft mijn favo van de welsh a-tjes op bokt. Fijn dat hij weer bij huis staat :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-22 22:02 



 
Profiel   

Arthur is ook zo'n heerlijk karaktertje. Precies zijn moeder. Nu laatst voor het eerst de weg mee op genomen en niets anders dan oortjes er op en gaan. Af en toe eens een grasje, maar totaal geen angst voor verkeer.
En ik weet zeker dat Jeff zo'n zelfde gaat worden. De ultieme kinderpony <3

Nog even samen opgroeien, want Fuzz staat actief te koop en om Arthur alleen te zetten zie ik ook niet zitten. Maar uiteindelijk moet hij toch ook weg.

Binnenkort, of van het voorjaar, wil ik wel even een "echte" foto maken van de drietjes samen. Want het is toch wel heel leuk samen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-22 22:08 



 
Profiel   

Gisteren hebben we Jeff gespeend.
Poppy was er wel vrij klaar mee. Hij heeft geweldige steun aan Arthur, die het allemaal wel prima vind, zijn nieuwe maatje.
Vannacht hebben ze dan ook samen op stal gestaan en ook dat verliep zonder problemen. Ik kreeg Jeff in de wei niet te pakken, maar gelukkig liep hij netjes achter Arthur aan naar stal (een vrije stal in een andere loods), en hij liep zo zonder om te kijken langs Poppy af. :') Arthur is nu zijn moeder :') O:)
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Ik heb ze ook al wat samen zien spelen, dat zal nu alleen nog maar ruwer gaan, twee van die jonge hengsten :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-22 17:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 14 van de 14 [ 328 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen