Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 8 van de 30 [ 746 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 30  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Weer een bijzonder Akhal-Teke veulen? Muzanna x Ikon

 
Profiel   

Wat spannend *\o/*
Dan komt het voorjaar toch al snel dichtbij:)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 11:59 



 
Profiel   

zigranta schreef
Vond het altijd bijzonder om het veulen te voelen!
Heb je Manari Nur toen ook gevoeld?

Ja, dat was een hele wilde! :D

Neon schreef
Ooo wat leuk :D

:j <3

jokari schreef
Wat een leuk bericht zo op zondagmorgen. :)

*\o/*

Manou schreef
Wat een mooi moment moet dat zijn.

Ja een leuk cadeautje tijdens zo’n bezoek. <3

Galeobdolon schreef
Wat spannend *\o/*
Dan komt het voorjaar toch al snel dichtbij:)

:j Heel echt ineens!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 13:19 



 
Profiel   

Geen charmante foto’s want het was al stikdonker maar check die buik. :D

[ img ]

[ img ]

En ja, al dat haar… :=
En nee, haar hoeven zijn niet raar, dat lijkt zo doordat het zo donker is en hoe het haar toevallig ligt :') :7
Heb geen betere foto’s. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-22 22:42 



 
Profiel   

Super dat je goed genoeg was om haar te borstelen !
Da’s een stevig buikske. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-22 22:55 



 
Profiel   

Ik lig nu te rusten. Helemaal kapot. Even geborsteld. Maar zo waardevol. <3
Veulen vond er ook wat van. Kleine dwarsligger. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-22 22:59 



 
Profiel   

Wat heerlijk <3

Je hebt wel eens gezegd dat Muzanna wel eens "kwaad" was als je kwam nadat je een aantal dagen/weken niet geweest was. Doet ze dat nu ook, of denk je dat ze aanvoelt hoe jij je voelt en alleen maar lief is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-22 23:18 



 
Profiel   

Wat heerlijk, echte paard-time!
Ze ziet er super uit met een hele mooie buik

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-22 07:56 



 
Profiel   

gerlindie schreef
Wat heerlijk <3

Je hebt wel eens gezegd dat Muzanna wel eens "kwaad" was als je kwam nadat je een aantal dagen/weken niet geweest was. Doet ze dat nu ook, of denk je dat ze aanvoelt hoe jij je voelt en alleen maar lief is?

Misschien is het vermenselijken, maar ze lijkt het aan te voelen. Misschien is het ook wel niet vermenselijken: het zijn wel Tekes. Zoals ik laatst nog in PB aan iemand zei: dat ze bijzonder zijn moet je echt ervaren. Dat kun je niet uitleggen.

Muzanna is momenteel extreem voorzichtig met me en altijd blij me te zien, ook als ik een tijd niet kom. Dan is ze zelfs extra theatraal in haar begroeting, maar altijd als ik kom word ik heel enthousiast begroet door een lieve hinnik en gemurmel van beide merries. <3 Tekes zijn zo leuk.

Dus in tegenstelling tot “normaal” is ze alleen even beledigd als ik echt al weken niet geweest ben. En dat is van hele korte duur, alsof ze het snapt. :j


hasufel schreef
Wat heerlijk, echte paard-time!
Ze ziet er super uit met een hele mooie buik

<3 :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-22 20:32 



 
Profiel   

Ik denk ook dat ze het aanvoelen hoor.
Heerlijk zeg, even vitamine P <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-22 23:02 



 
Profiel   

Wel heel prettig dat ze niet over je oordeelt, je zit waarschijnlijk al vol met schuldgevoel over weinig kunnen.. echt zó fijn dat ze je enthousiast verwelkomt als je wel kunt

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-22 08:39 



 
Profiel   

amber15 schreef
Ik denk ook dat ze het aanvoelen hoor.
Heerlijk zeg, even vitamine P <3

:j <3 <3

hasufel schreef
Wel heel prettig dat ze niet over je oordeelt, je zit waarschijnlijk al vol met schuldgevoel over weinig kunnen.. echt zó fijn dat ze je enthousiast verwelkomt als je wel kunt

Dat inderdaad :o :j <3

Deze week was prut, maar misschien dat ik volgend weekend er wel weer even een borstel overheen kan halen, ook al is het maar 2-3 minuten. :j

Inmiddels zitten we bijna op 8 maanden. Ze krijgt vanaf deze week vitaminen afgestemd op haar ruwvoer in combinatie met hoe ver ze is in haar dracht. Vanaf volgende maand gaan we ook officieel meer bijvoeren.
Hengstenkeuze voor dit jaar houden we (helaas ook voor ons :7 ) nog even spannend. We zijn nog druk in onderhandeling over een hengst die we sowieso willen (of kunnen) gebruiken voor beide merries maar of dat dit jaar al lukt is afwachten vandaar dat het nog even onduidelijk is. Hopelijk brengt deze maand duidelijkheid, dan hebben we nog genoeg tijd om alles te organiseren.

We gaan het zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-22 18:47 



 
Profiel   

Spannend, ik hoop dat het lukt! Fijn dat je paarden enthousiast zijn en dat je af en toe weer kan poetsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-22 18:56 



 
Profiel   

amaniblauw schreef
Spannend, ik hoop dat het lukt! Fijn dat je paarden enthousiast zijn en dat je af en toe weer kan poetsen.

Ik ook! Dan heb ik gelijk voor zeker 2x de keuze vastgelegd.
Poetsen durf ik het niet te noemen maar verder is het <3


Ze staat er weer tevreden bij geloof ik. Deze kreeg ik van mijn man doorgestuurd toen ik vroeg waar hij was. <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-22 21:39 



 
Profiel   

JoSav schreef
Misschien is het vermenselijken, maar ze lijkt het aan te voelen. Misschien is het ook wel niet vermenselijken: het zijn wel Tekes. Zoals ik laatst nog in PB aan iemand zei: dat ze bijzonder zijn moet je echt ervaren.


Dieren vermenselijken zijn mensen vaak heel erg voor of heel erg tegen. Zelf zie ik het niet als vermenselijken, maar verwezenlijken. Dieren, wezens en zeker paarden hebben karakter, emoties en gevoelens, dat is niet alleen weggelegd voor mensen.

En wat heerlijk paard is ze, dat ze zo laat zien dat ze jou ‘ziet’ <3

Mooi paard :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-22 22:23 



 
Profiel   

Galeobdolon schreef
Dieren vermenselijken zijn mensen vaak heel erg voor of heel erg tegen. Zelf zie ik het niet als vermenselijken, maar verwezenlijken. Dieren, wezens en zeker paarden hebben karakter, emoties en gevoelens, dat is niet alleen weggelegd voor mensen.


Heel mooi omschreven en helemaal mee eens <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-22 23:33 



 
Profiel   

Galeobdolon schreef
JoSav schreef
Misschien is het vermenselijken, maar ze lijkt het aan te voelen. Misschien is het ook wel niet vermenselijken: het zijn wel Tekes. Zoals ik laatst nog in PB aan iemand zei: dat ze bijzonder zijn moet je echt ervaren.


Dieren vermenselijken zijn mensen vaak heel erg voor of heel erg tegen. Zelf zie ik het niet als vermenselijken, maar verwezenlijken. Dieren, wezens en zeker paarden hebben karakter, emoties en gevoelens, dat is niet alleen weggelegd voor mensen.

En wat heerlijk paard is ze, dat ze zo laat zien dat ze jou ‘ziet’ <3

Mooi paard :)

Helemaal mee eens. Er zou eens iets meer aandacht voor de onderzoeken van Frans de Waal moeten zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-22 19:25 



 
Profiel   

Galeobdolon schreef
JoSav schreef
Misschien is het vermenselijken, maar ze lijkt het aan te voelen. Misschien is het ook wel niet vermenselijken: het zijn wel Tekes. Zoals ik laatst nog in PB aan iemand zei: dat ze bijzonder zijn moet je echt ervaren.


Dieren vermenselijken zijn mensen vaak heel erg voor of heel erg tegen. Zelf zie ik het niet als vermenselijken, maar verwezenlijken. Dieren, wezens en zeker paarden hebben karakter, emoties en gevoelens, dat is niet alleen weggelegd voor mensen.

En wat heerlijk paard is ze, dat ze zo laat zien dat ze jou ‘ziet’ <3

Mooi paard :)


Lieve, mooie reactie. <3 En eigenlijk heb je ook zeker gelijk. Mensen onderschatten dieren zo vaak en maken dan wat mensen voelen en doen daar tegenover veel groter. :j

amber15 schreef
Galeobdolon schreef
Dieren vermenselijken zijn mensen vaak heel erg voor of heel erg tegen. Zelf zie ik het niet als vermenselijken, maar verwezenlijken. Dieren, wezens en zeker paarden hebben karakter, emoties en gevoelens, dat is niet alleen weggelegd voor mensen.


Heel mooi omschreven en helemaal mee eens <3

:j

herr_balou schreef
Helemaal mee eens. Er zou eens iets meer aandacht voor de onderzoeken van Frans de Waal moeten zijn.

Ja, daar noem je een goeie! Hele interessante studies, niet alleen over primatologie maar dieren in het algemeen.

Hoop weer even langs te gaan vandaag, maar is even afwachten. Chaos hier. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-22 13:47 



 
Profiel   

[ img ]
260 dagen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-22 22:43 



 
Profiel   

Buik waar ga je met dat paard heen? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-22 23:15 



 
Profiel   

Nou, daar zat wel een beetje haar aan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-22 02:37 



 
Profiel   

Al dat haar :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-22 07:35 



 
Profiel   

Piekosjj schreef
Buik waar ga je met dat paard heen? :D

Ja echt! :wow: Dan moet ze nog bijna 3 maanden. :Y)


fleurtjeuh schreef
Nou, daar zat wel een beetje haar aan!

:') Nogal! En het is net of je bezig kunt blijven.
Maar ze was zeer dankbaar zoveel bloter in het zonnetje.

jokari schreef
Al dat haar :wow:

Woestijnpaard… >;) :+

Ik heb foto’s. Als ze op de laptop staan gaan ze even door een automatische filter en dan uploaden. Geen idee wanneer want ik moet het vragen of in etappes doen.

Ze was zo lief en voorzichtig vandaag. <3 En helemaal op mij gefocust. Ik heb daarna zelfs nog even gewacht tot mijn man klaar was met Manari borstelen en zo. Al moest ik daar wel op aandringen. Iedereen is geloof ik voorzichtig :D
Zelfs Manari trouwens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-22 00:22 



 
Profiel   

Wat fijn dat je even tijd met de paarden hebt kunnen doorbrengen!
Hoe gaat het met jou?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-22 02:22 



 
Profiel   

Heel fijn Idd dat je er weer even kan zijn.
Ben ook erg benieuwd naar het veulen en naar de volgende ronde
Het weer is iig weer geschikt voor mooie glansfoto’s :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-22 08:22 



 
Profiel   

fleurtjeuh schreef
Wat fijn dat je even tijd met de paarden hebt kunnen doorbrengen!
Hoe gaat het met jou?

Zelfde. :o -O-
Maar deze week consult met chirurg.


hasufel schreef
Heel fijn Idd dat je er weer even kan zijn.
Ben ook erg benieuwd naar het veulen en naar de volgende ronde
Het weer is iig weer geschikt voor mooie glansfoto’s :D

Weer viel hier tegen! Vandaag is mooier. :7 }:0 Maar ja, blij dat ik er even wat langer was dan alleen meekijken met 1 voerbeurt :+ En dan zijn foto’s, met of zonder glans, een fijne bonus. :D :D :D
Maar heb de foto’s nog niet bekeken dus kan er verder niet over oordelen. :P Ik denk alleen maar *\o/* foto’s en *\o/* paardje knuffelen <3 :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-22 14:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 8 van de 30 [ 746 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 30  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen