Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 8 [ 184 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Barok Fries veulentje in de maak

 
Profiel   

Mooi type hengst. Ik vind het oude type ook mooier dat de sport gefokte types van nu. Wel een wat weke rug heeft de hengst maar je merrie zo te zien niet dus dat kan goed uitpakken.
Ben benieuwd of er een barok type veulen komt. Ik volg!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 14:34 



 
Profiel   

Ik moet even een correctie maken, Wessel is 17 , hij gaat naar de 18...Ik word oud, ga verkeerd tellen :')

En ja tuurlijk zijn er verbeterpunten aan de hengst, maar de keuze is nu niet echt reuze van oud type hengsten én ( en dat was in mijn geval zeer bepalend) KI... Ik ben al zo blij dat ik deze hengst gevonden heb, wat ik ook heel belangrijk vind is dat hij echt heel erg lief is, een super karakter... en dat telt echt ook mee :j

En ik zag net pas dat dit topic in uitgelicht staat, wat gaaf, dank jullie wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 14:58 



 
Profiel   

Ohoh, wat gaaf zeg, gefeliciteerd!!!
Thomas mag er zeker zijn hoor, daar niet van......

maareh, als echte trouwe Wessel fan vind ik 't even zozeer jammer dat het tot nu toe nog niet is gelukt met Wessel.
Heeft hij nooit eerder succesvol gedekt met veulen tot gevolg? Ook niet bij andere merries?

Als ik een Friese merrie had gehad, dan wist ik het wel :D

En ja, ik ben nou niet bepaald een liefhebber van Friesen, ik heb er echt he-le-maal niks mee, maarja je weet..... Wessel...... Wessel is niet 'een Fries'. Wessel is gewoon DE gave bok Wessel. <3 <3 :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 23:50 



 
Profiel   

Dank je wel JoyCiej007!!

Wessel heeft nakomelingen, en ja mijn hoop was ook echt een kind van hem te krijgen, ik heb er ook echt wel alles aangedaan, maar helaas...

Was ook echt omschakelen om een andere hengst te moeten zoeken, maar goed, ik vind Thomas ook wel heel erg mooi.. maar stiekum hoop ik toch nog een keer een Wesselveulentje hier te hebben lopen, hij is mij zo dierbaar, dat het een super kado zou zijn nog een beetje Wessel in de wei te hebben als hij er straks niet meer is..

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-21 08:14 



 
Profiel   

kimmie261 schreef
Dank je wel JoyCiej007!!

Wessel heeft nakomelingen, en ja mijn hoop was ook echt een kind van hem te krijgen, ik heb er ook echt wel alles aangedaan, maar helaas...

Was ook echt omschakelen om een andere hengst te moeten zoeken, maar goed, ik vind Thomas ook wel heel erg mooi.. maar stiekum hoop ik toch nog een keer een Wesselveulentje hier te hebben lopen, hij is mij zo dierbaar, dat het een super kado zou zijn nog een beetje Wessel in de wei te hebben als hij er straks niet meer is..


Dat snap ik zeker, zou ik in jou geval ook zeker willen en proberen! Heb je foto's van zijn nakomelingen? Allemaal Fries, of ook andere rassen? Zijn het er veel dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-21 09:06 



 
Profiel   

Ja daar heb ik wel foto's van...

Maar Wessel heeft alleen medio 2007 en 2008 gedekt, daarna niet meer, ik heb hem nooit ter dekking gezet en soms vroegen mensen ernaar die dan langs kwamen en daarna hoorde ik niets meer, allemaal prima hoor maar ik heb daar geen zin in, kost me steeds zoveel tijd voor jan doedel..

Dit jaar is er een merrie geweest, super knap dier, maar helaas heeft zij hetzelfde euvel als Hayke, en die zou dus ook KI nodig hebben.. -O- , zo jammer..

Ik zal straks eens wat foto's zoeken van wat ik aan foto's heb, ik heb niet van elk veulen foto's gekregen, zo heeft hij ook met een haflinger een nakomeling, maar daar weet ik verder niets van.. En met een volbloed, maar die is daarna heel snel verkocht met veulen omdat dat meisje een volle fries wilde hebben, dus ja, ben best nieuwschierig hoe die veulens er nu uitzien natuurlijk, maar daar zal ik nooit antwoordt op krijgen...

Dit is een foto die ik snel kon vinden, maar dit is een veulen met een welsh cob merrie:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-21 11:34 



 
Profiel   

Wat een knappe paps! Ik ben benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-21 19:09 



 
Profiel   

Een kleine update, de veearts is weer komen scannen en alles ziet er super uit,
[ img ]

En mijn broer en dochter ( mijn nichtje dus :+ ) zijn op visite geweest en mijn nichtje heeft nog even met Hayke gereden:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

<3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-21 11:04 



 
Profiel   

Ik zie een bles bij je veulen ;-) :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-21 11:06 



 
Profiel   

Dat zou nog eens stoer zijn, :') :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-21 11:09 



 
Profiel   

Zij jij het ook? De blub links is waarschijnlijk je veulen? Er tegenaan zit op zijn kontje die met de bles

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-21 11:11 



 
Profiel   

Yeah een veulie van Hayke. We komen er aan hoor!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-21 12:23 



 
Profiel   

hoe gaat het met de merrie.

heb je nieuwe foto;'s van haar dikke buik?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-22 19:09 



 
Profiel   

Wat leuk! Ik volg. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-22 20:18 



 
Profiel   

Leuk, gefeliciteerd!
Mijn stalgenoot is afgelopen jaar bij je geweest met haar merrie, jammer dat het niet gelukt is bij haar met Wessel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-22 23:14 



 
Profiel   

Ik ben ook wel benieuwd hoe het gaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-22 09:38 



 
Profiel   

Zonnebloem92 schreef
Leuk, gefeliciteerd!
Mijn stalgenoot is afgelopen jaar bij je geweest met haar merrie, jammer dat het niet gelukt is bij haar met Wessel.

Ja klopt, was jammer dat het niet lukte, maar dit jaar een nieuwe poging :D , Gijsje is echt een leuke merrie..

En met Hayke gaat het goed, rond en gezond zullen we maar zeggen :j , ze moet nog wel ruim 2 maanden, dus er is weinig spannends te melden verder voor nu... veulentje moet nog wel ff afbakken..

En ik heb geen foto's van haar die spannend zijn om te delen, misschien over een maandje ofzo, dan gaan we meer naar de eindstreep toe :) :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-22 09:48 



 
Profiel   

Vanavond even snel gemaakt:
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-22 19:19 



 
Profiel   

Ik volg ook, leuk!!

Jammer dat je (nog) geen wesselveulen hebt.. Wessel is zoooo leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-22 19:27 



 
Profiel   

Ik volg ook! Ben erg benieuwd.
Jammer dat het met Wessel niet is gelukt, maar gelukkig is Thomas ook heel gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-22 19:32 



 
Profiel   

Jaaa... Wesselmans is ook leuk... <3 , en heel lief, ik had graag een nakomeling van hem gehad...

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-22 19:33 



 
Profiel   

Ze heeft al een best buikje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-22 11:32 



 
Profiel   

Oef, ik ben nog op tijd!
Wat een gave hengst heb je weten te vinden, hopelijk komt daar net zo'n gaaf veulen uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-22 13:05 



 
Profiel   

Hoe gaat het nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-22 07:44 



 
Profiel   

Wat lief dat je het vraagt, het gaat goed, ze staat lekker op de wei, we moeten nog wel een week of 5 a 6...Dus weinig te zien of te melden voor nu... :) :)

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-22 07:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 8 [ 184 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen