Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 53 [ 1310 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 53  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Veulentjes in de maak 'AM Stables' 2022

 
Profiel   

We gaan voor een mooi 2022 jaar met drie gezonde merries en veulens.

Dit jaar was voor mij een ware nachtmerrie. Een prachtig hengstveulen verloren van Wild Thing en Formidable aan Placentitis. Alsof het nog niet erger kon, is mijn alles, mijn maatje Formidable overleden.
[ img ]
[ img ]

Alles voelde zo dubbel en wist ook even niet zo goed hoe verder. Er moesten hengstenkeuzes gemaakt worden. Formidable konden we immers niet meer gebruiken.

De eerste combinatie
Santareina (Sammie) v. Houston x Feinbrand
Z dressuur, prok, uit de bekende Reina stam
Is drachtig van de jonge talentvolle hengst Nashville v. Desperados x westpoint
[ img ]
[ img ]
Sammie met haar dochter van Formidable

Sammie is 12 juni voor het laatst geinsemineerd. 18 mei 2022 is ze 340 dagen drachtig

Voor Wild Thing hadden we de hengst Fontaine gekozen. Na een paar pogingen en verwerpen. Zakt de moed nogal in de schoenen. Nu hebben wij nog niet zolang een nieuwe eigen hengst die dit jaar voor het eerst mocht dekken. We hebben nog een poging gedaan met hem...

Meet White Dream <3
Cremello hengst
Weissgold x mascarpone
Oldenburg
[ img ]

En ja hoor, gisteren is ze drachtig gescand *\o/* nog even spannend of het blijft zitten. Maar we kijken enorm uit naar dit Palomino veulentje.

Wild Thing V
Jazz x Juventus x Sultan
Z dressuur, doc predicaat
[ img ]

Wild Thing is 15 juli voor het laatst geinsemineerd. 20 juni 2022 is ze 340 dagen drachtig

En de laatste merrie, extra bijzonder ook. Ons eigen drie jarige fokproduct en nakomeling van Formidable. Drachtig van White Dream.
Nigrante
Formidable x Rhodium x democraat
Ster
[ img ]
[ img ]

Nigrante is 16 mei voor het laatst geinsemineerd. 22 april 2022 is ze 340 dagen drachtig.
Dit wordt het allereerste veulen van zowel Nigrante en White Dream.

We kijken enorm uit naar de veulens, hopelijk mag alles goed verlopen. Volgen jullie gezellig mee?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 01:19 



 
Profiel   

Jaa daar is tie dan *\%/*
Goede titel TS en duim voor prachtige veulens voor de dames en voor jou +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 06:54 



 
Profiel   

Ik ga weer volgen.
Ik ga duimen voor 3 prachtige veulens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 08:51 



 
Profiel   

Ik volg, op een voorspoedig veulen jaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 09:33 



 
Profiel   

Leuk dat jullie mee volgen *\o/*

We hopen idd op een mooi seizoen. We kunnen niet wachten op de kleintjes :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 11:16 



 
Profiel   

Yes, ik ben ook weer van de partij! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 11:17 



 
Profiel   

Ik volg ook mee! Hopen op hele knappe gezonde veulentjes <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 11:28 



 
Profiel   

Ik volg weer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 12:23 



 
Profiel   

Ja ik ga ook volgen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 13:36 



 
Profiel   

Present :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 14:30 



 
Profiel   

Had toch gehoopt op de koffie verkeerd... Maar ook ik volg weer mee! Heel benieuwd naar hoe je hengst zich gaat ontwikkelen qua bouw... Hou je ons daarvan ook op hoogte?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 15:02 



 
Profiel   

Dat wordt een gezellige boel :):)
Leuk dat jullie weer van de partij zijn.


Muga schreef
Had toch gehoopt op de koffie verkeerd... Maar ook ik volg weer mee! Heel benieuwd naar hoe je hengst zich gaat ontwikkelen qua bouw... Hou je ons daarvan ook op hoogte?


Sorry _O-
Ik dacht we houden het toch een beetje simpel. En bijna hetzelfde als de vorige topics. Alleen geen Formidable'tjes meer...



[ img ]
De Dames doen het super goed. Nigrante is wat voller geworden, nog geen buikje. Maar zie toch verschil :j

Wild Thing en Sammie kunnen geen eten meer delen. Ze worden dan echt }:) niet normaal wat hormonen kunnen doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 22:24 



 
Profiel   

Ik volg ook, ik was stille meelezer in vorige topics.
Prachtpaarden heb je! Wat een verdriet heb je afgelopen maanden moeten doorstaan, gelukkig nu weer drie mooie en stuk voor stuk speciale wondertjes om naar uit te kijken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 09:51 



 
Profiel   

Hopelijk heb je wat meer geluk de komende tijd met de dracht en merries! Heel sneu van Formidable.

Ik ben wel benieuwd naar beeldmateriaal van de nieuwe hengst, prachtig kleurtje. Is hij ook ggk voor Oldenburg?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 08:07 



 
Profiel   

Ahh super leuk! Ik ben er dit jaar ook weer bij! (voorheen stille volger!)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 08:12 



 
Profiel   

Heel leuk zeg! Ik volg dit jaar ook! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 08:20 



 
Profiel   

Welkom allemaal, al heel wat volgers. Super leuk :wave:

Elisa. Dankjewel we zijn heel blij met hem. Hij was/is echt heel jeugdig. Daarom nog niet aangeboden voor een keuring. Hier komt uiteraard verandering in.
Hier een filmpje van paar maanden terug. Was voor de 2e keer met singeltje en touwtjes. Ondertussen vindt ik hem echt al veel meer ontwikkeld, duidelijk nog niet klaar met groeien :') maar zit wat meer vorm in.

Hij staat nu weer even ergens anders om de laatste merries te dekken. Als hij weer thuis is zal ik nieuw beeld meteriaal maken. Hij is op moment ook heel mooi op kleur <3

Hij zou één van de twee Oldenburg cremello hengsten zijn. Nu heb ik echt geen idee, hoe dat in zijn werk gaat bij dit stamboek voor goedkeuring.
Zit nu vooral aan rbp, aes en nrps te denken. Als er nog suggesties zijn hoor ik deze graag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 09:36 



 
Profiel   

Nigrante <3 ik blijf zo fan van haar!
Ik ga duimen op gezonde en mooie veulens

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 10:33 



 
Profiel   

Ik ben heel benieuwd naar zijn eerste veulens, vooral in combinatie met Nigrante.
Als ik een passende merrie had was de keuze voor dit jaar makkelijk geweest. Ik vind hem qua maat, bouw en bewegingen boven de nu beschikbare cremello hengsten uitsteken.

Ben dan ook benieuwd hoe hij het op de keuring gaat doen!
gaan jullie ook de sport in met hem?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 10:50 



 
Profiel   

Ja Nigrante is ook mijn favoriet, wat een paard <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 13:30 



 
Profiel   

Nigrante is wel een beetje de verrassing. Ze is altijd echt een slungel geweest :') groot, small en uit verhouding. Sinds ze uit de opfok kwam zagen we toch wel dat ze apart kon bewegen. En toen ik haar aan het werk zetten aan de longe, echt wow. Zo makkelijk bewegen met zoveel ruimte <3
Met gemak ster geworden op de keuring, jury was behoorlijk onder de indruk van haar.

Als je opzij klinkt zie je stukje film van de keuring.

Liezella wil ik waarschijnlijk volgend jaar dekken. Dat wordt ook nog goed nadenken voor een mooie hengst. Zij heeft heel vrij bloed, kan je alle kanten mee op.

Het is zeker de bedoeling dat White Dream in de sport gaat lopen. Als hij weer thuis staat, ga ik hem langzaam aan klaar maken om zadelmak gemaakt te worden. Ik denk ook dat hij nu de betere hengst is hier in Nederland in cremello vorm. Ook geen tjech, maar echt warmbloed paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 21:06 



 
Profiel   

[ img ]
Kennen jullie deze nog? <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 21:08 



 
Profiel   

Oh ik volg mee. Vond Formidable zo’n machtig mooie hengst. En je nieuwe hengst is ook heel gaaf.
En wat een merries heb jij. Heel benieuwd wat voor veulens je fokt. Die van dit jaar vind ook zo wauw. Zeer mooi sprekend hoofd heeft ze.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 21:16 



 
Profiel   

Xoranlover. Leuk dat je meevolgt. We missen Formidable nog elke dag. Hij leeft voort in zijn nakomelingen...

De foto hierboven zijn Oriana en Odilia. Zijn allebei al zo groot en mooi <3

Nigrante is op moment ook zo mooi aan het ontwikkelen. Stuk ronder en beetje buik nu ze drachtig is. Kan niet van het gras zijn, dat is op :')
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 12:33 



 
Profiel   

Ik blijf het toch bijzonder vinden dat Nigrante mama wordt. <3 Ik kan me haar kraamtopic van toen nog wel herinneren, wat een mega mooi veulen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 12:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 53 [ 1310 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 53  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen