Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 27 van de 27 [ 671 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27
Plaats een nieuw onderwerp

Mini veulens 2022

 
Profiel   

Mooie combi's Annelies !
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-22 08:38 



 
Profiel   

King is inderdaad ook heel verfijnd en zeker het merrietje Poppy (Guiletta) heeft zo'n fijn en klein hengstje nodig omdat ze zelf al zo fijn en mini is. Dus ik hoop ook dat die combinatie een prachtig elegant ieni-minie veulen geeft. En Quinn die mag haar prachtig hoofd erbij toveren, wat is dat ook een pracht merrie zeg. :P

Ik vind het al topcombinaties, Annelies, waar je naar mag aftellen en die met Cooper natuurlijk ook. :)

Hier ben ik door persoonlijke omstandigheden ook later begonnen met dekken van de merries. Ik heb één merrie hopelijk al drachtig want die wordt ook al 3 weken niet meer hengstig. Dan 3 op het wachtbankje en hopelijk kan ik vanavond beginnen aan nog een dekking, die merrie zag ik vanmorgen veel interesse hebben in de hengst. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-22 08:40 



 
Profiel   

Naast Peach staan Kissy (zilverbruinbonte van Ici), en Kissy haar dochter Faya (v. Eragon) er ook.

Ik zag laatst de nieuwe foto’s van je champies daar zag ik in de Joop zoon echt heel veel van Joop zelf ook in kreeg ik flashbacks haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-22 11:15 



 
Profiel   

Ja, dit is Joop toch hé, straf eigenlijk dat die nog bij jou geboren is Linda en ik er nu een zoon en kleinzoon van heb staan. <3
[ img ]

Dat zijn ook hele mooie combinaties voor jou in het vooruitzicht met Ziyadah. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-22 12:37 



 
Profiel   

Mooie combinaties hoor met cooper en king! Als ik zelf geen hengstjes gehad had dan was ik zeker ook naar België gegaan voor het champagne hengstje van Vanessa :o

Gek weer he.. De veulens zijn net geboren en dan gaan de weken en maanden van dekken en paarden met veulens op de weide zo snel. Zometeen na 31 december duurt het wachten weer zo lang :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-22 12:49 



 
Profiel   

knappe combinaties annelies!

Hier is de eerste ook dragend :D
[ img ]


Ben helemaal weg van vanessa haar champagnes! Hopelijk krijgen we volgend jaar wel een goede cyclus mét eitjes bij mees.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-22 13:32 



 
Profiel   

Meavey schreef
Oh leuk je gaat ook pagnes proberen haha.

Mijn dames staan nog bij Ziyadah
Peach was al door de 3 weken heen dus die zit wel goed, de andere 2 zitten nu op 2 weken na de laatste dek.

nou ik duim dat ze allemaal drachtig zijn, om meerdere redenen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-22 17:50 



 
Profiel   

Nou 2 zijn er drachtig dus die kunnen weer lekker naar huis. ;)
Kissy wilde nog even niet meewerken dus die mag nog even blijven.
Maar niks geks te zien gelukkig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-22 15:33 



 
Profiel   

yess *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-22 08:21 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je verjaardag Linda ! En met de dracht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-22 08:31 



 
Profiel   

Gelukkige verjaardag Linda, hopelijk komen voor jou de mooiste cadeautjes volgend jaar tevoorschijn, nog wel wat geduld voor nodig. :P :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-22 08:47 



 
Profiel   

En vannacht ons laatste veulentje van dit seizoen!
Wederom een merrieveulentje,
Dit keer grullo bont splash.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Ik ben heel blij met onze veulentjes dit jaar! En nu genieten en alweer uitkijken naar volgend jaar <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-22 09:43 



 
Profiel   

gefeliciteerd!!

Hier 3 dames dragend alvast! Donder nog eentje scannen en volgende week nog eentje *\o/*

Die van volgende week was omdat ik al half had opgegeven dat de 2 die nu dragend zijn gescant dragend zouden zijn :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-22 10:07 



 
Profiel   

Gefeliciteerd, wat heerlijk in de kudde bevallen <3

Sara ook gefeliciteerd !

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-22 10:14 



 
Profiel   

Proficiat RSDICBS, zijn dat nu allemaal merrieveulens dat bij je geboren zijn dit jaar? :) :D

Hier ook al drie merries dragend, hopelijk, ik scan niets wegens geen dierenarts meer die het hier aandurft. Dus ik schouw alle dagen maar dat is ook redelijk correct als je je dieren kent.

Mystique en King zijn tot nu mijn meest speciale combi, twee eigengefokte dieren die samen een veulen verwachten in april 2023.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-22 10:19 



 
Profiel   

RSDICBS gefeliciteerd met je mooie veulentje *\o/*
Vanessa ik ben ook heel erg benieuwd naar de combi mystique en king, nu al haha :)
Wij kunnen zondag Eowyn en Camille naar de hengst brengen, voor camille word dit haar 4e veulen, voor eowyn( dochter van camille ) haar eerste veulen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-22 14:20 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!
Ik vond grullo ook zo mooi.
Mazzelaar met al die merries haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-22 15:24 



 
Profiel   

Oh wauw alweer zoveel merries dragend!
Dan mag er al bij na een nieuw topic voor volgend jaar met al die leuke nieuwe combinaties!

@jolanda als je dames gelijk hengstig staan krijg je mooi de veulentjes in mei. Zijn de koudste dagen als het goed is ook voorbij!

Ik heb er nu ook al enkele die gescand kunnen worden maar ik wacht nog wel ff een paar weken.
Veulen hengstigheid gedekt en dat is nu al 1.5 maand geleden en de dames zijn niet meer hengstig geweest. Vermoed dus zeker wel dat ze weer dragend zijn.

Dalila is met ons eigen hengstje gedekt, dat is zijn aller 1ste merrietje dus maar eens zien of ze drachtig is.. spannend!!

Belle dr kleine vanmiddag buiten <3
[ img ]
Wat een snoepie he!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-22 17:02 



 
Profiel   

Spannend eerste keer dekken met je eigen hengstje!

Wat genieten die kleine veulentjes <3 Hier mag de eerste er alweer bijna vanaf. Die is 4,5 maand en weet helaas waarvoor alles dient. Meesje die maakt geen eitjes aan en kopieert het gedrag van de hengstige merries, daar zat hij dus op vd week met alles zoals t hoort...

Volgend jaar verwachten we een Chevy veulentje *\o/* *\o/* Belle is vandaag dragend gescant van Chevy <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-22 16:28 



 
Profiel   

Dat is vlot voor een 4.5 maand oud veulentje sara! Welke is dat?

Gefeliciteerd met je drachtige merrietje *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-22 12:05 



 
Profiel   

RSDICBS schreef
Dat is vlot voor een 4.5 maand oud veulentje sara! Welke is dat?

Gefeliciteerd met je drachtige merrietje *\o/*



Mijn red dun van bibi :D

Zijn alle 2022 veulentjes geboren?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-22 10:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 27 van de 27 [ 671 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen