Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 9 [ 222 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Onze Roosje is toch een verrassingsei!

 
Profiel   

De tijdelijke noodstal is aardig klaar.. Hopelijk voelt dit snel als een beetje veilig en gezellig voor haar.. Elke dag even wennen.. Haar maatje staat er dan naast.
Zolang ze wat te knagen heeft en ik in de buurt ben gaat het goed haha.. Anders wel onrustig. Dus ben benieuwd of ze ooit gaat denken het veulen hier te werpen hihi.. Tips zijn welkom!

[ img ]



[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 20:36 



 
Profiel   

Fijn dat er een stal is, ik zou alleen kijken met die opening daar bij de deur of je dat dicht kan maken, al is het maar met een plank die je weg kan halen als je de deur moet openen. Je wilt geen veulen daaronderdoor hebben

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 20:52 



 
Profiel   

Wow, dat duurt wel heel lang!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 21:01 



 
Profiel   

JesdaJinn schreef
Wow, dat duurt wel heel lang!

Wat duurt heel lang?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 21:05 



 
Profiel   

Lynn_Nikita schreef
Fijn dat er een stal is, ik zou alleen kijken met die opening daar bij de deur of je dat dicht kan maken, al is het maar met een plank die je weg kan halen als je de deur moet openen. Je wilt geen veulen daaronderdoor hebben

Ja daar gaan we nog naar kijken inderdaad.. Dank je wel! Ws als het veulen er is gaat die deur open zodat ze ook het voorste gedeelte kan gebruiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 21:07 



 
Profiel   

Mooi dat jullie een (nood)stal hebben. Mocht een plank niet lukken, is een stuk rubber misschien een oplossing om de deur aan te passen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 22:58 



 
Profiel   

Hoe gaat het nu met de ronde dame?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 15:42 



 
Profiel   

Appeltje_1 schreef
Hoe gaat het nu met de ronde dame?



[ img ]

Nog lekker rond hoor.. Haha.. Zo ontzettend spannend. Soms denk ik paar dagen oh even goed in de gaten houden en dan denk ik weer nou dit duurt nog weken..

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 22:14 



 
Profiel   

Nou ze is nog zeker mooi rond zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 22:18 



 
Profiel   

O wauw, je ziet het nu echt goed! Veel succes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 09:05 



 
Profiel   

Je ziet wel goed dat de banden al wel verslapt zijn. Ik zou ook zeggen 1 dezer dagen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 09:27 



 
Profiel   

De banden bij haar billen bedoel je?
Ik vind de buik ook soms veranderen.. Maargoed het veulen zal ook hier en daar anders liggen.

Nog wat plaatjes van vandaag.. Hihi..

[ img ]
[ img ]


Laatst bijgewerkt door Evalien86 op 10-01-22 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 21:14 



 
Profiel   

Die is flink rond :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 21:14 



 
Profiel   

Ze maakt het wel spannend, jeetje :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 21:28 



 
Profiel   

Je kunt me een zaikerd vinden maar ik vind haar er beter uitzien dan begin december. Fijn om te zien dat ze niet alleen staat en dat er een stal voor haar beschikbaar is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 21:33 



 
Profiel   

herr_balou schreef
Je kunt me een zaikerd vinden maar ik vind haar er beter uitzien dan begin december. Fijn om te zien dat ze niet alleen staat en dat er een stal voor haar beschikbaar is.

Naja dat is alleen maar mooi toch :-) we wisten pas eind november dat ze echt drachtig was. Vanaf dan ook meer gaan voeren. Misschien is dat toch te zien. Zelf zie ik het niet omdat ik haar dagelijks zie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 21:45 



 
Profiel   

Oh spannend zeg! Leuke pony trouwens!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 13:12 



 
Profiel   

Alles nog rustig hier.. Pff soms denk ik straks duurt het nog tot mei.. Zit je maanden in spanning en op te letten.
Zag vandaag wel ineens witte stipjes op de tepels. Nog niet eerder gezien maar verder weinig verandering..
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-22 20:00 



 
Profiel   

Hoe is het nu met Roosje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-22 12:24 



 
Profiel   

Nog steeds rond wie had dat gedacht.. Die komt pas in mei joh haha. Niks geen tekenen nog. Maar met deze nattigheid mag het ook echt nog wel blijven zitten!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-22 22:43 



 
Profiel   

Pff lijkt wel een olifanten dracht.. :')
Ze stelt je geduld goed op de proef.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-22 22:56 



 
Profiel   

Ja echt hoor.. In november was al wel echt ver volgends de dierenarts die haar had gescand.. Nou maart red ze ook nog wel hoor. Nou een fijne lente baby zie ik ook wel zitten..gelukkig is de winter bijna voorbij. Dus aan de ene kant fijn dat ze toch nog later uitgerekend is maar je zit idd zo lang te scannen. 3 maanden denk ik al dat het elk moment kan komen _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-22 23:02 



 
Profiel   

Ja precies, als het straks echt zo ver is geloof je het niet. :=
Maar idd wel fijn dat het op een goede tijd geboren wordt, met wat warmer weer is toch makkelijker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-22 17:08 



 
Profiel   

Maar weer even een kleine, zeeeer saaie update.. :o


[ img ]

Nog geen veranderingen hahaha. Ik ben het wachten wel een beetje zat.. Zeker nu er hier en daar veulens geboren worden. Af en toe een dagje minder eetlust. Geen uier..niks..Misschien dat er aan de voorkant van de uiers wat vult maar ik kan dat nauwlijks zien door al het haar. Wel eens gevoeld en voelde wel wat maar ik heb geen idee hoe het was hiervoor.
[ img ]

We gaan weer verder met wachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-22 19:52 



 
Profiel   

Jemig :oo nog steeds niks. Alles wel ok nog met de aanstaande mama? Heeft een dierenarts enig idee wanneer er een veulen zou kunnen komen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-22 19:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 9 [ 222 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen