Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 26 [ 641 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Welsh Sportpony’s ronde 5; we gaan weer voor dubbel geluk!

 
Profiel   

Gun je mij na al die jaren nog steeds geen merrie van Passie ;( :Y)
Grootste kans bij Pret is palomino, valk, cremello, perlino, vos en bruin.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 19:29 



 
Profiel   

Oh, gemist, jeetje.
Ik volg natuurlijk mee! Vooral naar Passies veulen ben ik benieuwd, een vosmerrie kan zeker niet? :)) dan een zwarte merrie, goed?
Voor Pret een valk hengst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 21:18 



 
Profiel   

Uit Passie kan bruin, vos, en mocht ze zwart dragen dan ook zwart. Zullen we jouw gokje op zwart houden? Past me veel beter _/-\o_
Welke datums heb je in gedachten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 21:25 



 
Profiel   

Oja, de datums. Pret op 5 mei en Passie op 29 mei.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 21:30 



 
Profiel   

Jij snapt het. Niet te lang wachten met de veulentjes. :)

Passie
LaDonna75: 29 mei - merrie - (vos/)zwart
Absque_dubio: 31 mei - merrie - bruin
Saaams: 01 Juni - Merrie - Vos
Snorlex: 03 juni - Hengst - (donker)bruin

Pret
LaDonna75: 05 mei - hengst - valk
Absque_dubio: 06 mei - merrie - perlino
Snorlex: 08 mei - Hengst - ?
Saaams: 12 mei - Hengst - Valk

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 21:48 



 
Profiel   

Ik volg ook! Prachtige beesten :D ! Kun je uitleggen waarom je voor deze hengsten gekozen hebt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 21:50 



 
Profiel   

ruitje schreef
Ik volg ook! Prachtige beesten :D ! Kun je uitleggen waarom je voor deze hengsten gekozen hebt?

Dankjewel!

Veenstra’s Krack heb ik afgelopen jaar uit dezelfde combi een prachtig merrieveulen gekregen. Niet te groot, iets meer lengte, en het fijnste karakter ooit. Om deze redenen dus nogmaals voor deze combi gekozen.

Majan’s Milan.. Ik heb Passie 3 pogingen geprobeerd met diepvries. Helaas niet drachtig gekregen. Aangezien ze vers normaal altijd makkelijk drachtig wordt, maar ik wel al laat in het seizoen zat, en ik heel snel een andere keus moest maken..
Gekozen voor een hengst die niet te ver weg stond, waar de hengstenhouder met mij mee wilde denken, en niet teveel inteelt.
Ik wilde voor Passie graag een NWR hengst kiezen. Er zijn er niet veel inteelt vrij van haar, die mij ook nog eens aanspreken. Milan viel mij op de keuring positief op in beweging. In het echt vind ik hem veel ras uitstralen, waar ik niet op wil inleveren bij Passie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 22:02 



 
Profiel   

Ik volg ook mee! Prachtige merries én combinaties TS, ik ben erg benieuwd.
Wil je wat aanhouden of is alles straks voor de verkoop?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 22:12 



 
Profiel   

Wie was je originele keuze eigenlijk voor Passie?

De foto van Milan van de hengstenhouder in je OP vind ik ook geen recht doen aan hem eigenlijk, al gebruikt de hengstenhouder hem ook zelf. Ik was er wel dankbaar voor, want daardoor is hij van mijn lijstje af gegaan. Ik vind hem prachtig, maar heb een hele andere merrie dus voor mij niet passend bij haar exterieur. In de ring vond ik hem echt heel veel uitstraling hebben tijdens de HK, je ging er echt even voor zitten als hij binnen kwam. Ik zag hem alleen niet bij het verrichtingsonderzoek, houdt dat dan in dat hij alleen voor afgelopen jaar goedgekeurd zal zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 22:13 



 
Profiel   

Ook ik volg, nog steeds een grote fan van je ponys ( vooral Passion). In mijn dromen rijden m'n dochters later op zo n mooie pony whaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 22:14 



 
Profiel   

Wildgirl, de bedoeling is eentje aanhouden en eentje verkopen. Er moet echt wat weg dit jaar..

Mooney, dat was Meedenblik’s Linfield. Helaas begrepen dat andere dv pogingen bij andere merries ook niet gelukt zijn.
Ik snap helemaal wat je bedoelt! Milan was met de HK echt WAUW. Voor mij is het ook altijd een gevoelskwestie. Ik moet dat ‘wauw’ gevoel hebben in de ring, maar ook als ik ze op stal zie. Zo vond ik de andere hengsten op stal bij de HH veel minder aansprekend.. en dat heb ik wel vaker. Milan zag ik op stal en het was gelijk JA.
Hij mag aankomend seizoen van het stamboek ook nog dekken. Dus mocht je hem overwegen, kan je hem dit jaar nog gebruiken. Hij was wegens een kleine blessure niet aanwezig bij het VO dus mocht dat, voor dit jaar, niet afmaken. Ik denk voor deze hengst wel goed, ik vind hem nog vrij jeugdig.

[ img ]

[ img ]


Getup, ooit kom je er eentje bij mij uitzoeken. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 22:31 



 
Profiel   

Dank voor de uitleg, hebben we dezelfde blik denk ik. Zelf zal ik hem niet gebruiken ivm geen passende merrie (en maximale aantal pony's bereikt als aankomende veulentje goed gaat), maar ik ben wel benieuwd naar zijn veulens.

Diepvries is ook echt lastig. Ik heb met mijn merrie die nu drachtig is ook een hele achtbaan gehad, eerste keuze kon niet omdat een week voor het dekken de grens dicht ging ivm corona en ik dat sperma zelf had moeten halen in het buitenland. Toen was de tweede keuze op de dag voor inseminatie net op internationaal concours dus die was alleen diepvries beschikbaar en dat werd hem niet voor mij, dus moest ik binnen 24 uur nog switchen. Ik was toen heel blij dat ik een lijstje had gemaakt in plaats van 1 keuze :') maar wat een gedoe kan het soms zijn zeg.
Was heel blij dat ze dan wel zo vriendelijk was om gelijk drachtig te raken. Over haar dochter die er een potje van heeft gemaakt zullen we het gewoon maar niet hebben.

Ik vind het super leuk dat jouw moeder-dochter duo wel beiden weer een veulentje gaan krijgen, al Passie een merrie krijgt, heb je dan ook nog een wensenlijstje qua kleur en kwaliteiten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 23:10 



 
Profiel   

Ja jij hebt ook zo’n ‘fijn’ dekseizoen achter de rug hè. := Ach als alles goed gaat, is het het uiteindelijk helemaal waard. Ben enorm benieuwd naar jouw veulen! Ik vind het dekseizoen vaak ook echt wel heftig. Eerst het veulentjes krijgen, hopen dat alles goed gaat, dan weer dekken, hopen dat dat goed gaat. Ik ben altijd blij als het weer achter de rug is en de rust terug is.

Ik hoop bij Passie enorm op een bruin merrieveulen, 4 witte voetjes en een kolletje en blesje. Als ze kwa kwaliteit een beetje op mama lijkt ben ik heel tevreden. Ik wil namelijk na dit veulen met Passie richten op de subtop, en het merrieveulen als opvolger tzt.
En dan het liefst net zoals Passie, veel uitstraling. Toch enorm pony, maar in beweging niet te pony achtig. Ik heb zelf het idee dat ik met Milan goed zit bij wat ik wil.
Maar met mijn geluk krijg ik vast een hengst. Alweer. :+
Als het maar gezond is, maar voorkeuren heb ik zeker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 23:20 



 
Profiel   

Ik volg ook!

Wat een prachtige pony's heb je.
En ik ben het eens met wat Getup zegt haha

Ik wil ook graag een gokje doen.

Passion: 26 mei - merrie - (donker) bruin
Pret: 8 mei - merrie - valk

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 00:16 



 
Profiel   

Nou jij hebt anders ook een hele knappe bonte in je profiel staan! :)

Passie
Venivedivici: 26 mei - merrie - (donker) bruin
LaDonna75: 29 mei - merrie - (vos/)zwart
Absque_dubio: 31 mei - merrie - bruin
Saaams: 01 Juni - Merrie - Vos
Snorlex: 03 juni - Hengst - (donker)bruin

Pret
LaDonna75: 05 mei - hengst - valk
Absque_dubio: 06 mei - merrie - perlino
Snorlex: 08 mei - Hengst - ?
Venivedivici: 08 mei - merrie - valk
Saaams: 12 mei - Hengst - Valk

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 19:48 



 
Profiel   

absque_dubio schreef
Nou jij hebt anders ook een hele knappe bonte in je profiel staan! :)

Passie
Venivedivici: 26 mei - merrie - (donker) bruin
LaDonna75: 29 mei - merrie - (vos/)zwart
Absque_dubio: 31 mei - merrie - bruin
Saaams: 01 Juni - Merrie - Vos
Snorlex: 03 juni - Hengst - (donker)bruin

Pret
LaDonna75: 05 mei - hengst - valk
Absque_dubio: 06 mei - merrie - perlino
Snorlex: 08 mei - Hengst - Valk
Venivedivici: 08 mei - merrie - valk
Saaams: 12 mei - Hengst - Valk


Kleurtje gekozen! :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 20:12 



 
Profiel   

Leuk, ik vind Passion echt een prachtig dier dus ik ben benieuwd wat ze er nu weer van bakt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 20:13 



 
Profiel   

Snorlex goedzo. :+

Earth schreef
Leuk, ik vind Passion echt een prachtig dier dus ik ben benieuwd wat ze er nu weer van bakt :D

Dankje! Leuk dat je mee volgt!

Pret met 221 dagen drachtig
[ img ]

Passie met 199 dagen drachtig
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 20:44 



 
Profiel   

Haha, die Pret, die is lekker rond :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 22:52 



 
Profiel   

Hij is van een paar veulentopics terug.. maar 11 februari is onze eerste hengst op de CHK te zien. :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 19:49 



 
Profiel   

Oh dat is leuk!!! Spannend

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 20:13 



 
Profiel   

Ik ben benieuwd! Spannend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 20:22 



 
Profiel   

Heel spannend zo’n eerste keer! :):)

Hij was zo knap als veulen <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 20:45 



 
Profiel   

Succes alvast!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 21:00 



 
Profiel   

Dankjewel!

Via clip my horse is het live te volgen, dus mochten jullie zin hebben om te kijken 11 februari. :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 21:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 26 [ 641 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen