Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 32 van de 45 [ 1123 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 45  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Zal '23 Stal Muronia weer een Groningertje brengen?

 
Profiel   

Geveuliciteerd met je knappe man
Ik denk ook bruin hoor en knap getekend amai
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 20:47 



 
Profiel   

Dit is absoluut een bruine, geen twijfel over mogelijk!

Geweldig hoor al dat wit <3, en wat een knieën zitten erop zeg :wow: :D Gaat een behoorlijke bonk worden :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 20:48 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Mooi, stevig veulen!

Wat wonderlijk blijft het toch, 5 uurtjes na de geboorte ziet hij er al totaal anders uit, staat stevig op zijn benen en is al een heel mannetje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 22:28 



 
Profiel   

Hevonen schreef
Gefeliciteerd! Mooi, stevig veulen!

Wat wonderlijk blijft het toch, 5 uurtjes na de geboorte ziet hij er al totaal anders uit, staat stevig op zijn benen en is al een heel mannetje.

Echt wel. Heel veulentje al zo. De ergste kreukels eruit enzo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 22:31 



 
Profiel   

_O- dat zei ik ook toen hij geboren was, deze heeft ook grote oren! Maar tot noch toe geen oorpluis.

Ik denk ook dat hij flink gaat worden, het was niet voor niks een zware bevalling.

Het is ook iets wonderbaarlijks. Gisteren keek ik op de camera en zag mijn dikke merrie en nu zie ik dit <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 23:23 



 
Profiel   

<3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 23:56 



 
Profiel   

Ahh wat een knapperd <3 Zo leuk! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 01:14 



 
Profiel   

Hij is echt wel flink, maar hij is ook echt wel leuk.
En lekker geslapen vannacht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 08:07 



 
Profiel   

Tsjee, wat een veulen! Mooi veel bot en super mooie aftekeningen. Wat een meneer zal dit worden <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 08:59 



 
Profiel   

Damn, die stelten. Eigenlijk is het een wonder dat hij daar mee op kan staan :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 09:00 



 
Profiel   

Als het een vos was geweest was hij écht perfect geweest. Maar wat een leuk ding! Hij moet wel nog in zijn benen groeien ja :+ Gefeliciteerd! Hopen dat hij naar een liefhebber gaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 14:43 



 
Profiel   

Wat is hij mooi! Gefeliciteerd!!

Hij doet me erg denken aan mijn groninger ruin die ik afgelopen maand heb kunnen kopen. Alleen is de bles andersom, haha.

Als baby op Terschelling:
[ img ]

En nu bij mij, hij wordt in juli 2:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 14:43 



 
Profiel   

zijn bles is net een groot vraagteken. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 16:03 



 
Profiel   

Ik heb heerlijk geslapen, even weer een beetje opgeladen.

Dino_xhi ik zie wat je bedoelt, wat grappig <3

Vanmiddag konden ze tussen de buien door toch nog even naar buiten gelukkig. Hij staat echt al stevig op zijn beentjes en liet zelfs al een paar galop-pasjes en bokkesprongetjes zien. Dapper dinkie <3
Daarna was ie natuurlijk uitgeteld!
[ img ]

Ik heb alleen we een probleem met mn tweejarige merrie nu. Veronia en het veulen staan apart buiten nu eerst en Elonia staat bij de andere paarden. Ze is enorm gefocussed op haar moeder en dat is zo erg dat ze zich los trekt als we haar naar binnen of buiten zetten en in 1 streep naar Veronia's stal trekt. Er is met geen mogelijkheid iets aan te houden, ze is zo sterk dat het haar lukt. Ik moet echt bedenken wat ik daar aan kan doen want los van het feit dat zij zich dit niet als gewoonte mag aanleren, kunnen mijn spieren het ook niet aan. Mijn armen doen nu al heel veel pijn van die rukken die ze aan het touw geeft (ik heb fibromyalgie).

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 18:20 



 
Profiel   

Is er niemand anders die haar binnen/buiten kan zetten? Desnoods met hengstenketting?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 19:10 



 
Profiel   

Dat hebben we ook al geprobeerd, maar tot nu toe kan niemand haar houden, ook niet aan de ketting. Het is een heel lief paard hoor, maar ze is nooit afgespeend als in, gescheiden geweest van haar moeder (echt even weg). Wel haar eigen stal, niet meer drinken en gewoon op zichzelf maar ik merk nu dat ze wel heel erg aan moeder hangt dus nog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 19:13 



 
Profiel   

Pfoe, dat maakt het idd lastig!
Is het anders een idee om haar tijdelijk een maand of 1 a 2 ergens anders te stallen om zo het gedragspatroon te doorbreken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 19:17 



 
Profiel   

Daar zit ik wel aan te denken nu ja. Ik kijk het nog een paar dagen aan, kan ook echt even gewenning zijn aan deze nieuwe situatie maar het moet ook niet gevaarlijk worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 19:21 



 
Profiel   

Misschien is echt even weg niet een gek idee..?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 19:55 



 
Profiel   

Ik kan je wel aanraden ze voor een langere tijd te scheiden. Ik heb hier moeder en dochter lopen, zo aangekocht. Dochter was al 4. Nooit afgespeend. Die 2 zijn drama. Hele lieve dieren, maar je kan dus met de dochter niets aanvangen als je ze even apart wil hebben voor het 1 of ander. Steigeren en steigeren.
Ik heb ze enkele maanden gescheiden gehad, en nu is het wel wat beter, maar niet helemaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 20:06 



 
Profiel   

Vandaag ging het binnen en buiten zetten met Elonia goed! Ik had een magische wortel mee en die was erg interessant. Je moet wat he :D . Nou als we het daar de komende dagen mee redden dan went ze er wel aan denk ik.

Löwenprinz (ik zoek nog steeds een leuke roepnaam) en zijn mama zijn ook weer heerlijk in het zonnetje buiten geweest. Tot nu toe elke dag nog even geluk met het weer gehad, daar ben ik blij om.

Hij begint al wat actiever te worden <3
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 18:55 



 
Profiel   

Wat een leukerd is het zeg! Heel benieuwd hoe die dadelijk is als hij wat meer uit de kreukels is!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 18:59 



 
Profiel   

Een prachtig stevig veulen. Bijna onvoorstelbaar dat hij pas een paar dagen oud is.
Misschien Leo. Kort en krachtig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 18:59 



 
Profiel   

Hij is prachtig, maar jeetje wat is hij al groot zeg! Knap dier <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 19:10 



 
Profiel   

Een echte Prinz .
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 19:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 32 van de 45 [ 1123 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 45  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen