Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 13 van de 14 [ 348 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Als dromen uitkomen, mini-Poow verwacht in 2023

 
Profiel   

Heel veel sterkte Y;(
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 22:08 



 
Profiel   

Wat verdrietig! Heel veel sterkte Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 22:11 



 
Profiel   

Ik las het op insta

Heel veel sterkte voor jullie gewenst!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 22:11 



 
Profiel   

We kunnen nu alleen nog maar hopen dat Poow weer helemaal goed opknapt Y;(
Het is echt zo ontzettend sneu |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 22:24 



 
Profiel   

Woorden schieten te kort... wat hadden we ons allemaal verheugd op een veulentje van die prachtig mooie lieve Poow :(

Wat moet dit moeilijk zijn voor jou en de jongens :(

Heel veel sterkte...

Ik hoop dat Poow snel opknapt en weer mee naar huis mag :( het arme zwartje heeft haar knappe mannetje verloren :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 22:43 



 
Profiel   

Pffff kan me echt niet voorstellen wat een verdriet jullie hebben. Poow zelf lijkt ook depressief op de laatste foto. Ik duim dat ze snel weer naar huis mag en er weer helemaal bovenop komt

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 22:48 



 
Profiel   

Ach jeetje. Dit topic kwam omhoog en dacht, ik heb wat gemist,een poow baby. En nu lees ik je laatste berichtje... wat ontzettend verdrietig. Hopelijk knapt poow zelf snel op. En wens jou en je kids heel veel sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 23:04 



 
Profiel   

Jeetje wat een verdrietig bericht. Veel sterkte! Hopelijk knapt Poow snel weer op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 23:35 



 
Profiel   

Wat een verdrietige update
Heel veel sterkte :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 23:58 



 
Profiel   

Ach wat een vreselijk verdrietig bericht, heel veel sterkte voor jullie en lieve poow gewenst

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 10:10 



 
Profiel   

Wat een vreselijk verdrietig bericht. Voor jullie allemaal heel veel sterkte bij met de verwerking van dit zeer onverwachte verlies van jullie veulentje. Hopelijk knapt Poow snel weer wat op en herstelt ze goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 10:38 



 
Profiel   

Nog steeds: Onwijs veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 12:34 



 
Profiel   

Stille meelezer.... Wat een verschrikkelijk nieuws! ;( Hopelijk knapt Poow snel weer op en kunnen jullie het tzt een plekje geven. Dat zal niet makkelijk zijn. Sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 15:28 



 
Profiel   

Wat verdrietig.. Heel veel sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 17:29 



 
Profiel   

Heel veel sterkte voor jullie Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 19:17 



 
Profiel   

Wat verdrietig voor jullie allemaal. Veel sterkte Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 19:24 



 
Profiel   

Y;( oh nee wat vreselijk om dit te lezen.
Ik denk dat heel bokt mee uitkeek naar een mini poowtje, die in de maak was.

Ik leef erg met jullie mee, en hoop vooral dat Poowtje zelf heel snel en goed mag opknappen.
Heel veel sterkte voor jullie allemaal

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 21:30 



 
Profiel   

Wederom weer heel erg bedankt voor al jullie lieve woorden en berichten. Het liefst zou ik op iedereen persoonlijk reageren maar mijn hoofd is nog een rollercoaster.

Ik heb wel weer even een kleine Poow update :) , want ze is een kleine vechter :+: .
Het spoelen zag er vandaag beter uit dan gisteren, ook zijn de zwellingen goed aan het afnemen en is ze op gynaecologisch aspect nagekeken en waren daar gelukkig geen afwijkingen of problemen te vinden.
Ze krijgt momenteel nog wel een combinatie van pijnstillers, ontstekingsremmers en antibiotica maar hier mee/door is haar temperatuur onder de 38 gebleven.
Er is Vanochtend door de kliniek met haar gestapt en mocht ze even grazen en daar genoot ze erg van, eind vd middag ben ik met Tim en een vriendin geweest en toen hebben we haar ook nog even mee mogen nemen voor wat grasjes en stappen.
Ondanks dat ze echt nog wel erg moe is en ik ook merkte dat ze nog wel last van haar buik heeft (achterbeentjes regelmatig om en om hoger optillen naar haar buik), vond ik haar vandaag wel al een stuk minder nerveus dan gisteren.
Morgen spoelen ze haar weer en aan de hand daarvan hoor ik of ze morgen misschien eind vd dag naar huis mag of dat ze toch nog een nachtje langer moet blijven.

Knuffelen met Tim <3
[ img ]

Gekke geurtjes
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 23:37 



 
Profiel   

Ben zo blij voor je! Hopelijk mag ze snel naar huis

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 23:39 



 
Profiel   

Oh wat fijn om te horen dat ze vooruit gaat!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 23:47 



 
Profiel   

Wat fijn dat ze al weer vooruit gaat! Die knuffelfoto met Tim, geweldig lief.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-23 00:42 



 
Profiel   

Super fijn dat het beter met haar gaat! Ze krijgt kilo's liefde van jullie zo te zien, <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-23 02:00 



 
Profiel   

Wat fijn dat ze vooruit gaat. Vind haar ook meer als haarzelf uit der oogjes kijken.
Ik duim heel hard de dat laatste spoeling ook echt de laatste is en dat ze daarna mee naar huis mag. Je hebt je schatjes toch het liefst dichtbij als er wat aan de hand is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-23 09:43 



 
Profiel   

Poeh wat een rollercoaster zeg!

Zo heb ik vorig jaar met mijn merrie ongeveer hetzelfde meegemaakt, hoewel de dracht minder ver was. Ze werd plotseling heel ziek, stond letterlijk locked-in in zichzelf van de pijn. De eerste dag zat de dracht er nog in. Men dacht aan Rhino, dus ze mocht pas naar de kliniek toen die test negatief bleek. Twee dagen later op de kliniek bleek ze de dracht verloren te zijn. Een week lang nog zorgen moeten maken of ze het wel ging redden. Bij haar is het vermoeden een zware longontsteking geweest, maar zeker zijn we er niet van (Röntgenfoto van de longen is niet mogelijk bij een paard van 800+ kilo). Ze is er uiteindelijk prima doorgekomen, maar ik heb heel wat slapeloze nachten gehad.

Het is jammer van het veulen, maar dat valt in het niets bij de zorgen om je merrie.

Dus sterkte duimen draaien hard voor Poow!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-23 09:52 



 
Profiel   

Wat fijn dat ze oke is en straks weer naar huis mag! Het belangrijkste is toch wel dat ze zelf oke is.
Nog een dikke knuffel voor jou en de jongens!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-23 11:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 13 van de 14 [ 348 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen