Wat krijgen we?
Bruin merrieveulen 16%  16%  [ 19 ]
Bruin hengstveulen 6%  6%  [ 7 ]
Bruinbont merrieveulen 47%  47%  [ 55 ]
Bruinbont hengstveulen 30%  30%  [ 35 ]
Totaal aantal stemmen : 116

Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 12 van de 12 [ 286 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Plaats een nieuw onderwerp

Het laatste tinkerveulentje van Bokt? Kijk live mee op onze webcam

 
Profiel   

truus1957 schreef
Haha, jager en prooi :D


Nou idd!

Zou het kunnen dat tinkers (Engeland) niet meer zo bang zijn voor roofdieren omdat die al sinds de ‘18e eeuw daar niet meer voorkomen?
Op zich best onnatuurlijk om als veulen met een hond te spelen zou ik denken :Y)

Het veulen ziet er gezond uit! Snel ademen was wellicht nog de opstart van het lichaam.
Echt een bijdehand veulen! :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-22 22:14 



 
Profiel   

Laatste update hier, als het wat minder warm is zal ik eens een paar goede foto's van de kleine broekzakpony maken en haar een echt veulen topic geven. Ze lijkt in alles gewoon 100% gezond, dus ik heb het stressen los kunnen laten een begonnen met genieten van haar.

Ze is zo leuk <3 niets is eng, alles is interessant en ze is rete slim. Goede karaktereigenschappen voor een paard dat een huifkar trekt.. O:)

Ishara is weer geinsemineerd met dezelfde hengst, hopelijk is het in 1x raak en anders gaan we het volgend jaar weer proberen.

Sugar is morgen alweer 2 weken oud, de tijd vliegt als het warm is :D. Hier kun je goed zien hoe knuffelig ze is:


En dit was eergisteren, samen met mama afgespoten worden.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-22 10:56 



 
Profiel   

Wat een gezellig beertje! En een mogelijk brusje erbij, wat leuk. Ga je voor een tweespan voor de huifkar of gaat er dan uiteindelijk eentje weg?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-22 11:40 



 
Profiel   

Heerlijk veulen, ze hebben er wat moois van gemaakt!, snap dat je nog een keer terug dezelfde hengst kiest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-22 12:18 



 
Profiel   

Ik vind het een mooi stevig veulen, die later zeker een kar kan trekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-22 13:33 



 
Profiel   

Wat knapperd en inderdaad niet bang. Leuk dat je Ishara ook opnieuw hebt laten insemineren, wellicht een nieuw jong tweespan voor de huifkar in de toekomst. Of had je andere plannen voor dit (en een volgend) veulen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-22 15:23 



 
Profiel   

Leuk kunnen we volgend jaar weer volgen *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-22 22:56 



 
Profiel   

Het kind heeft zich bezeerd.. ;(
[MD] Veulen met overvuld schoudergewricht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-22 19:42 



 
Profiel   

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het gaat met Sugar? En de rest van je paardjes natuurlijk.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-23 12:41 



 
Profiel   

CoRiNa1983 schreef
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het gaat met Sugar? En de rest van je paardjes natuurlijk.....

Leuk dat je het vraagt!
Met Sugar gaat het super! Ze was een beetje harig :D maar dat is nu eindelijk een beetje los aan het komen.
Ik had vorige maand nog een fototopic gemaakt:
[KS-ITP] Grizzlybeer Sugar 8 maanden oud. (edit: of is het toch een Mammoet? )

[ img ]

Mama Ishara gaat ook prima, is eerder te dik dan te mager dus Sugar mag mooi blijven drinken van mij. Binnenkort scannen en hopelijk volgend jaar een Sugar erbij :D <3

[ img ]

Oma ciara gaat ook goed. Heeft wel echt slobber nodig gehad om de winter goed door te komen ivm slecht gebit, maar nu op het gras doet ze het weer goed gelukkig.

[ img ]

[ img ]

En Binkie.. die is lekker Binkie. Sugar haar levende skippybal, en hij doet precies waarvoor we hem gekocht hebben. Het is een heerlijk boefje!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-23 21:47 



 
Profiel   

Wow wat een haar heeft sugar, had het topic gemist.

Super fijn dat het met de rest ook allemal goed gaat.

Dank je wel oor de update!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-23 15:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 12 van de 12 [ 286 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen