Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 7 [ 169 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Mijn Tinkermeisje krijgt haar eerste veulen

 
Profiel   

Ze is echt heel leuk <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-23 20:44 



 
Profiel   

Nog een foto van mijn fijn poppetje Lola <3 . Zij is echt een meisje meisje hoor haha. Yula is gelukkig al een beetje bijgetrokken. Gisteren schrok ik echt hoe ze eruit zag :o ze was echt ingevallen en stond opgetrokken van de pijn. Voelde me schuldig eigenlijk -O- . Maargoed vandaag al iets beter en hopelijk blijft die stijgende lijn doorgaan. Maar veel TLC geven en extra eten komende tijd

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-23 18:24 



 
Profiel   

Wat een prachtig veulen en gelukkig dat je zo goed heb kunnen handelen en haar hebt kunnen laten ademen. Nu lekker genieten van je beide dames <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-23 07:42 



 
Profiel   

Hoe gaat het met moeder en dochter, TS?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-23 20:36 



 
Profiel   

het gaat gelukkig goed met moeder en kind. Moet morgen nog wat foto's maken maar het was vandaag extreem hectisch en ik ben ook echt strontziek door al het slaap tekort :+ Dus morgen even op het gemakkie knuffelen met dr. Yula begint goed bij te trekken nu. Ze heeft ook terug meer eetlust +:)+
Lola blijft een enorm lief veulen dat echt rustig kan knuffelen met je.

Ik heb wel moeite om te beslissen of ik haar hou of niet. Het helpt ook niet mee dat veel mensen mij het 3x op een dag vragen :+ Ben nog zo bezig met andere dingen en heb veel aan mijn hoofd dat ik er nog niet uit ben. Ik heb niet de klik met dr die ik met Yula had vanaf moment 1, dat is wel zeker. Maar dat komt mss ook omdat het zo een stresserende en spannende bevalling was? Ik moet dus even de tijd ervoor pakken om rustig met dr te knuffelen/kroelen en te zien wat mijn gevoel dan zegt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-23 21:19 



 
Profiel   

Ik zou er echt nu gewoon van genieten, je hoeft toch nog niets te beslissen? Ik zou ook niet denken over wel of niet "de" klik, en/of over het verschil tussen haar en haar moeder.

Laat alles even bezinken, kijk hoe ze opdroogt en de rest komt later... :)

Even lekker bijslapen en geniet vooral van je veulen, ze zijn zo groot. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-23 22:18 



 
Profiel   

Klopt idd er zit zeker geen haast achter. Denk dat ik mij vooral wat gepushed voel door mijn omgeving :o :+. Er zijn serieus mensen die mij dagelijks tot meermaals per dag vragen of ik er al uit ben. Achja komt tijd komt raad.

Ze liggen nu samen te slapen :+:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-23 22:30 



 
Profiel   

nieky1993 schreef
Klopt idd er zit zeker geen haast achter. Denk dat ik mij vooral wat gepushed voel door mijn omgeving :o :+. Er zijn serieus mensen die mij dagelijks tot meermaals per dag vragen of ik er al uit ben. Achja komt tijd komt raad.

Ze liggen nu samen te slapen :+:

[ [url=m/sMDKXE.jpg]Afbeelding[/url] ]


Jeetje wat een druk! Kun je niet gewoon nee zeggen en als je eruit bent gewoon dan de deur weer openzetten? Lijkt me inderdaad erg stressvol. Andere kant ook fijn dat er veel interesse voor haar is. ❤️

PS prachtig paardekind! Gefeliciteerd met de knappe meisje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-23 23:29 



 
Profiel   

Nou opzich zijn het gwn vrienden die het vragen dus geen geinteresseerde die dr willen kopen. Ze is idd niet beschikbaar gewoon tot ik eruit ben.

Gisteren nog even na het voeren bij dr in de stal gaan zitten. Ze komt ook meteen knuffelen <3 Ze heeft ontdekt dat kont kriebelen wel erg lekker is. Toen ik stopte liep ze verder achteruit naar mij en gaf een klein bokje, ze keek mij vervolgens meteen aan alsof ze wou zeggen enne? Door kriebelen baas :') klein karaktertje haha.

Ik heb de test net aangevraagd om te zien of ze smokey black is of gewoon zwart. Morgen maar haartjes trekken :D Ben wel heel benieuwd overigens of iemand dit weet. Ze is normaal E/E W20/W20. Maar ze heeft een 2 kleurige vulva. Is dat dan gewoon het w20 gen wat zo doorloopt? Ze heeft ook 2 witte achterbenen die doorlopen tot de buik en heeft een buik vlek over heel haar buik :D ook dr liezen zijn iets witter. Heb nog nooit een zwarte gezien met 2 kleurige geslachtsdelen vandaar haha. Ben nu al benieuwd hoe ze is onder dr veulen vacht.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-23 21:25 



 
Profiel   

Och als ze deze kleur konden blijven he?! *-:) :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-23 00:24 



 
Profiel   

Lola was vandaag not amused. Ik heb haren getrokken :+. Valt mij op dat ze echt bijna altijd vierkant gaat staan op fotos :'). Ze kan zo meedoen aan halter wedstrijden haha.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

En mama Yula ziet er alweer een stuk beter uit *\o/*

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-23 20:24 



 
Profiel   

Nou idd ze moet deze kleur behouden, zo gaaf

Maar ik snap heel goed waarom je twijfelt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-23 20:54 



 
Profiel   

Vandaag al een week oud *D . Ze doen het fantastisch goed mama en kind. Yula is enorm bijgetrokken. Alleen in beweging zie je dr ribbetjes soms nog licht. Maar ze ziet er alweer een stuk beter uit gelukkig :D . Ook haar achterhand gaat beter. Soms is ze nog wiebelig maar ze maakt haar passen in stap mooi af en loopt voor de rest soepel +:)+ . En ik heb eeeinnnddeeellijkk 2 mooie fotos van Lola haar oogjes <3 . Ze zijn allebei blauw maar niet zo fel als mama. Eerder wat blauw/grijzig. Yula is ook echt een hele lieve mama Trots op mijn meisje dat ze het zo goed doet.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-23 14:53 



 
Profiel   

Prachtig en zo'n bijzonder kleurtje...

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-23 15:11 



 
Profiel   

Het is ook een bonk van een veulen. Hopelijk houdt Yula er geen blijvende schade aan over.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-23 15:25 



 
Profiel   

Wat fijn dat het beter gaat.
Mooie weer komt nu ook dat scheelt ook weer wat energie.
Hoop dat ze snel weer de oude is.

Knap veulen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-23 15:49 



 
Profiel   

Wat een mooi gebouwd veulen. Gelukkig trekt moeders bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-23 16:16 



 
Profiel   

Wat is het toch een knap dametje <3
Zei het eerder al dit kleurtje moet blijven

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-23 19:41 



 
Profiel   

Wat fijn dat het goed gaat met Lola en Yula.

En ik vind het nog steeds een heel mooi veulen. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-23 21:06 



 
Profiel   

Super leuk! En zo schattig dat veulen. Geniet ervan :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-23 23:39 



 
Profiel   

Wat een ontzettend leuk en knap veulen
!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-23 23:26 



 
Profiel   

Zaterdag komt een vriendin fotos maken dus dan heb ik eindelijk fatsoenlijke fotos :+.
Voor nu even paar foto's van net na het voeren. Ik moest wachten op de veearts dus even tijd om te knuffelen :D

[ img ]
Kleine body builder <3

[ img ]
Mama kreeg een koekje dus dat was super interessant :D

En kusjes geven/krijgen vind ze nog steeds fantastisch :+: Ze blijft er echt voor staan ook
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-23 19:43 



 
Profiel   

Jullie zijn een plaatje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-23 21:23 



 
Profiel   

Wat is het een schatje <3
En dat heerlijke koppie van d'r

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-23 21:34 



 
Profiel   

Wat een wijs snuitje
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-23 22:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 7 [ 169 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen