Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 7 [ 169 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Plaats een nieuw onderwerp

Mijn Tinkermeisje krijgt haar eerste veulen

 
Profiel   

Wat een leuke foto's
Ze is echt apart!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-23 21:51 



 
Profiel   

Vandaag is Cinthia Nijssen van CNPhotography langs geweest om oa fotos van Lola te maken. Ik deel er al even eentje met de aankondiging dat Lola voorlopig bij mij blijft :D . Ik heb niet de instant klik met haar zoals ik met mijn meisje Yula heb of mijn grote vriend Brandon. Maar dat kan ook niet want haar geboorte was heel stressvol :(:) . Maar dit kleine meisje doet toch afentoe mijn hartje een beetje smelten <3 .
Het zal in de toekomst een aanpassing worden in planning als ik 3 paarden aandacht wil geven :+ . Ik ben dan ook wel heel eerlijk dat als dit niet lukt ik alsnog een huisje voor haar zoek waar ze wel die aandacht krijgt. Maar voor nu ga ik mijn best doen om die extra tijd voor haar te maken zodat we een mooie toekomst hebben samen.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-23 21:25 



 
Profiel   

[KS-ITP] Lovely Lola, eindelijk haar eigen topic

Eindelijk heeft ze een eigen topic :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-23 21:59 



 
Profiel   

Geweldige foto's van een knap meissie <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-23 08:19 



 
Profiel   

lola begint mega gespierd te worden :+ mama heeft slagroom denk ik *D
ik was de stal net aan het uitmesten smiddags toen ik de foto nam. Dus niet letten op de mest.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-23 20:36 



 
Profiel   

Vandaag alweer 3 weken, het gaat hard zeg :+. Haar oogjes worden steeds lichter <3


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-23 17:53 



 
Profiel   

Prachtig <3
Lieve en vriendelijke uitstraling ook

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-23 18:01 



 
Profiel   

Wat is Lola toch knap! Heb je topic al heel lang in stilte gevolgd en pas in het DBT topic legde ik de link dat je de fokker van Lola bent. Had nog nauwelijks naar je gebruikersnaam gekeken toen ik je merrie en nu ook Lola volgde. Heel benieuwd ieder geval hoe Lola uit gaat groeien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-23 12:22 



 
Profiel   

Mooi veultje hoor!
Maak je nooit actiefoto's in het weiland van haar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-23 12:43 



 
Profiel   

Dankjewel allemaal <3

Kootmiradrum Ze gaan hier pas na ong een maand 24/7 buiten op de weide. Tot die tijd gaan ze overdag op de paddock. We hebben beste nare ervaringen met veulens heel vroeg 24/7 buiten te zetten. Ze zijn dan gewoon niet zo weerbaar en sterk in het begin. En we zitten hier ook midden in wolven gebied, dus dan hebben we al helemaal liever dat ze groter en steviger zijn voor ze naar buiten gaan. Ze gaan ook altijd in groepjes van 3-4 merries met veulens tegelijk naar buiten zodat ze echt in kuddes staan. Maar ze mogen lekker in de paddock overdag en daar amuseren ze zich wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-23 14:05 



 
Profiel   

Wat is het toch een prachtig veulen

Ik ben erg benieuwd hoe ze uitgroeid

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-23 15:02 



 
Profiel   

nieky1993 schreef
Dankjewel allemaal <3

Kootmiradrum Ze gaan hier pas na ong een maand 24/7 buiten op de weide. Tot die tijd gaan ze overdag op de paddock. We hebben beste nare ervaringen met veulens heel vroeg 24/7 buiten te zetten. Ze zijn dan gewoon niet zo weerbaar en sterk in het begin. En we zitten hier ook midden in wolven gebied, dus dan hebben we al helemaal liever dat ze groter en steviger zijn voor ze naar buiten gaan. Ze gaan ook altijd in groepjes van 3-4 merries met veulens tegelijk naar buiten zodat ze echt in kuddes staan. Maar ze mogen lekker in de paddock overdag en daar amuseren ze zich wel.

Begrijpelijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-23 18:39 



 
Profiel   

Overigens leuk "nieuws" gehad. De papa van Yula, Leander, is wss smokey black. Aangezien yula het is en yula het niet van mama heeft, blijft papa Leander over :D Leander was als veulen even muis grijs als Lola zei de eigenaar mij gisteren. Leander heeft Amber kleurige ogen <3 . Nu ben ik nog nieuwsgieriger hoe Lola gaat worden haha
Foto van Leander zijn hoofdje en kleur in de zomer

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-23 10:38 



 
Profiel   

De uitslag van Lola haar test is terug en ze is idd Smokey black *\o/*

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-23 07:46 



 
Profiel   

Vergeet ik mijn eigen topic gewoon te updaten door de drukte :+

Ondertussen staat ze op de weide en hebben we een fotoshoot gehad <3

[ img ]

Ik heb een foto topic aangemaakt daarvan vorige week:
[KS-ITP] Mijn knappe Tinker dames in het avondlicht


Ze begint ook eindelijk wat sokjes te krijgen :D
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-23 09:12 



 
Profiel   

Negeert heel erg de rode letters :+

Heel lang geleden dat ik een update heb geplaatst. Lola doet het super goed. Inmiddels volledig verhaard en komt haar smokey black kleurtje goed tot uiting <3 . Ze is al 1.20m hoog en staat nog steeds flink overbouwd := . Dit weekend is mijn vriendin Cinthia van CNPhotography langs geweest om foto's te maken van moeder en dochter. Dus nog even showen hier :D Ik heb ook een topic gemaakt maar hier kan ik nog wat extra foto's delen O:)

[KS-ITP] Mijn knappe Tinker dame Lola


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-23 06:47 



 
Profiel   

Wat een prachtig dier :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-23 09:05 



 
Profiel   

Wauw ze is prachtig !

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-23 12:46 



 
Profiel   

Lola ook al zo'n flinke dame aan het worden. En wat groeien ze hard he.
Maar knap is ze zeker
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-23 13:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 7 [ 169 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen