Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 12 van de 35 [ 857 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 35  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

veulentjes in de maak 'AM Stables' 2023

 
Profiel   

Boh wat rot.. sterkte...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 21:39 



 
Profiel   

Bah bah bah wat een rot berichten, sterkte voor de eigenaar.
Hadden ze met scannen te ver verstopt achter elkaar gelegen? Denk je goed te doen door voldoende te scannen en dan nog dit -O-

Fijn dat je een plekje hebt gevonden voor je paardjes, geeft wel weer een hoop rust.
Hoop dat je hier lekker lang kan blijven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 22:06 



 
Profiel   

AM_Horses schreef
Jaa heel fijn :j

Vandaag toch weer een vroeg geboorte. Merrie had vol uier en lekte melk. Ze hebben dierenarts erbij gehaald en uiteindelijk begonnen met regumate en medicatie. Ze moest nog 2 maanden. Vanochtend veulen gevonden, maar het bleken er dus 2 te zijn! Dat verklaart een hoop. Heel erg zonde, 2 hengstjes van White Dream |(
Spoiler:
[ [url=m/LNenLd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Spoiler:
[ [url=m/AZT0MU.jpg]Afbeelding[/url] ]

De laatste dagen heb ik zoveel vroeg geboortes voorbij zien komen. Alsof het in de lucht hangt. Zo verdrietig.

Ik heb ook nog best goed nieuws. Ik heb een mooie plek gevonden waar ik 3 drachtige merries kan stallen. Vanochtend ging ik praten voor één stal en uiteindelijk 3 stallen geworden. Wild Thing gaat dan voorlopig naar de plek waar White dream staat en Winston. Dit is wel echt een opluchting.
Ik moet nog wel even kijken voor cameras er is geen wifi daar :j



Wat fijn dat de merries samen kunnen verhuizen, al snel? Toevallig in Heerle?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 15:58 



 
Profiel   

Was dit van een van jou merries dan? Wat sneu… sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 17:52 



 
Profiel   

Caitlin_K schreef
Was dit van een van jou merries dan? Wat sneu… sterkte.


De 2ling is niet van één van mijn merries. Maar wel van onze hengst.

Kiki. Merrie was idd wel op 2ling gescand. En afgeknepen, wat dus toch niet het geval is :roll:

Nee niet die van heerle. Ik ken die stal wel en wie het huurt nu ook. Maar is echt te weinig weidegang. Zeker voor veulentjes. Misschien leuk als je echt meer in de sport rijd.
Ik heb nu een stal gevonden waar eerst maar eigenlijk 1 stal vrij was, maar nadat ik was langsgeweest kon ik uiteindelijk 3 stallen huren. Veel weidegang in de zomer, ze verwachten zelf ook veulens. En hebben een vrij nieuwe binnenbaan van 20-60. Was voor mij geen noodzaak, maar wel mooi meegenomen. Niet de luxte stallen waren beschikbaar, 2 ruime containerstallen en een gewone ruime stal. Voor mij helemaal prima! Gouden knopjes zien ze niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 18:38 



 
Profiel   

Ah he! Wat naar dat die merrie ook een vroeggeboorte heeft gehad! Wel interessant om de veulentjes zo te zien al had je ze natuurlijk liever spelend in de weide gezien...

Fijn dat je plek hebt gevonden voor de dames en dat Wild ook een stal gevonden heeft! En gelukkig heb je de paarden nu maar op 2 plekken staan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 18:58 



 
Profiel   

Wat fijn dat je een plek hebt gevonden *\%/*
Beter goede verzorging dan een luxe stal hoor, hoop dat je er lang mag staan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 21:05 



 
Profiel   

Oh dat is wel heel zuur hoor, laat je er eentje wegknijpen is het achteraf mislukt.

Klinkt als een fijne stal, lekker veel buiten op de weide. En idd liever de luxe voor de paarden en lekker veel buiten dan gouden knopjes.
Al is die binnenbak dan wel weer heel erg fijn, zeker met de natte winters als de laatste jaren

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 23:54 



 
Profiel   

Ah, ondanks niet jou merrie wel heel erg sneu!
Wel fijn dat je je plekje hebt gevonden. Klinkt als een prettige stal :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 11:55 



 
Profiel   

Ze hebben op die stal nog wel hele mooie stallen bij de binnenrijbaan. Maar die waren niet vrij. Ik heb 2 ruime container stallen en een normale stal. Mocht er een stal vrij komen kan ik wellicht doorschuiven. Ik ben in ieder geval blij dat we een fijn plekje hebben gevonden. Met enorme weides. Straks dus 6 merries met veulens, hoe leuk <3 kunnen ze lekker spelen met elkaar

Ik zit er wel even mee dat er geen wife is. Cameras met 4g zijn best prijzig en aangezien ik er 2 tegelijk heb uitgerekend moet ik hier nog een oplossing voor vinden

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 14:39 



 
Profiel   

Is het een gek idee om zelf een router+abbonnement daar neer te zetten? :+ Of denk ik dan te makkelijk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 15:34 



 
Profiel   

_Mars schreef
Is het een gek idee om zelf een router+abbonnement daar neer te zetten? :+ Of denk ik dan te makkelijk?


Ik zat idd aan te denken om zo'n kastje met 4g voor wifi,maar ben bang dat ze te ver uit elkaar staan :roll: . Ik zal me hier eens in gaan verdiepen

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 15:44 



 
Profiel   

Welke camera zonder Wifi en stroom is nu een topic over, misschien heb je er iets aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 20:44 



 
Profiel   

De dames zijn goed bevonden door de dierenarts, morgen gaan ze verhuizen.

Odilia is al wel bezig met uier, nog niet zorgwekkend, maar ze werkt eraan :j de andere dames doen nog niks met het uier.
[ img ]

Dierenarts had het er over dat er heel veel vroeggeboortes zijn geweest. Wat nu precies de reden is? Allemaal geen rhino, meestal toch dat placenta niet goed was. Ik kan me niet herinneren dat dit voorgaande jaren ook zoveel waren >;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 11:52 



 
Profiel   

Fijn dat ze goed gekeurd zijn, toch een fijn gevoel!
Hoop dat jullie een voorspoedige verhuizing hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 11:59 



 
Profiel   

Oh wat fijn dat je een nieuwe plek hebt! Ik hoop voorlopig de laatste!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 13:09 



 
Profiel   

Fijn dat de dames goed gekeurd zijn om te verhuzien.

Toch apart he dat er dan veel meer zijn. Zou het ermee te maken hebben dat er vorig jaar ook een hoop lastig drachtig werden? Tenminste de cyclus slecht op gang kwam. Van onze da begreep ik dat het vorig jaar daarin een apart jaar was

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 13:20 



 
Profiel   

Kiki. Ik durf het niet te zeggen, maar het is wel opvallend!

Verhuis is goed gegaan. Dames waren wel een beetje van slag dat ze niet naast elkaar staan. Uiteindelijk waren ze wel wat rustiger. Maar jeetje wat zijn ze hecht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 21:03 



 
Profiel   

Dijn dat de verhuizing goed is gegaan, hoop wel dat ze snel wennen zo!
Even geen zorgen TS.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 21:20 



 
Profiel   

De zorgen zijn er voorlopig nog wel :Y) nu vooral gaan richten op de aankomende bevallingen. Want het gaat nu echt opschieten!

Het dekseizoen komt ook steeds dichterbij. Er komt een hele drukke tijd aan :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 22:54 



 
Profiel   

Het gaat heel goed met de merries. Liezella is wel heel erg van het beschermen := haalt Nigrante en Odilia weg van de draad, mag geen ander paard naar hun kijken anders gaat ze in de attack modes. Dat is me er toch een. Ik ben benieuwd straks met een veulentje...

Ik ben tot nu toe heel tevreden, krijgen genoeg hooi, ik doe zelf de stallen mesten dus elke dag een lekker schoon stro bed.
[ img ]
[ img ]
Morgen ben ik vrij en ga ik ze even een grote poets /wasbeurt geven. Zal ik gelijk nieuwe buik foto's maken :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 14:35 



 
Profiel   

Liezella de pitbull :')
Dat belooft nog wat!
Fijn dat ze er lekker bijstaan, helemaal nu met het zonnetje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 15:10 



 
Profiel   

Fijn dat het goed gaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 19:51 



 
Profiel   

Ze zien er tevreden uit! Hoe gaat het met wild thing nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 21:39 



 
Profiel   

Buiken update het gaat nu echt snel *\o/*
Over een maand zijn Odilia en Nigrante al veilig om te bevallen

Odilia 291 dagen drachtig [ img ]
[ img ]
[ img ]
Nigrante 289 dagen drachtig
[ img ]
Liezella 267 dagen drachtig [ img ]
[ img ]

Wild Thing gaat gelukkig ook heel goed
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 22:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 12 van de 35 [ 857 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 35  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen