Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 35 [ 857 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 35  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

veulentjes in de maak 'AM Stables' 2023

 
Profiel   

Je hebt wel weer pech Annet met Winston, maar gelukkig valt het dit keer mee, hij is ondertussen niet alleen letterlijk (wit) goud maar ook figuurlijk :=

Prachtige foto's ook weer van WD <3

En jeetje Wild is wel snel mager geworden. := Mijn merrie is dan 15 jaar maar rond en bol met een veulen van bijna 6 maanden aan de voet.

Ik ben ook benieuwd naar Odilia of je al kijkers hebt!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 08:36 



 
Profiel   

Ach arme Winston :knuffel:
Nou inderdaad, Wild levert goed in zeg!
Zijn volgens mij mooie foto’s die er aan gaan komen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 08:54 



 
Profiel   

Ah arme Winston, hij is wel echt een pechvogel :(:)

Benieuwd naar de foto's van WD, ziet er nu al belovend uit <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 11:57 



 
Profiel   

Ik heb dit ook nog nooit gehad bij Wild Thing. Dit is gekomen van het hooi waar dus echt weinig in zat en gras was natuurlijk op. Op haar terug op gewicht te krijgen is een hele uitdaging. Als ze eenmaal zo zijn afgevallen gaat aankomen langzaam. Ik heb wel de indruk dat ze wat vooruit gaat. Maar ik kan Sis op deze manier geen half jaar bij laten lopen. Nu is Sis heel ondernemend en best brutaal op een goede manier. Ik verwacht wel dat ze het prima gaat doen als ze er eerder af gaat.

Winston is gelukkig wel gewoon fit. Vanochtend gespoeld, dat vindt hij niet zo tof. Ik ook niet trouwens, wat een rot klusje. Het is voor een goed doel...
Uhm ja hij heeft ondertussen heel wat gekost. Maar niet te veel aan terug denken, nu moet alles goed gaan :')

Ik verwacht eerlijk ook niet dat Odilia zo snel verkocht wordt. Ze staat niet voor een weggeef bedrag te koop ;)

Ik heb nog wat foto's van de keuring die ik hier wil delen. Van sis waren er niet echt mooie foto's. Niet eens van stand, dat was even jammer

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

[ img ]
[ img ]

[ img ]


De White Dream GF x Verona's BO-GI

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 12:57 



 
Profiel   

Nee Odilia ga je niet weggeven, het is alleen 'jammer'' dat ze drachtig is als je haar wil verkopen, maar het is een plaaaaaaatje. Je had alleen een andere planning.


Mooie foto's hoor <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 15:22 



 
Profiel   

Heb je Odilla al te koop staan TS, zo ja waar?
Mag ook via pb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 15:49 



 
Profiel   

Mer. De planning was idd anders. Met oog op verkoop had ik haar niet gedekt. Maargoed na alle pech moet ik een beslissing nemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 19:52 



 
Profiel   

Klopt ik had je zoveel beters gegund dan alle ellende die je hebt gehad...

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 14:39 



 
Profiel   

Het gaat gelukkig heel goed met Winston. Het is ondertussen mooi genezen en hij is fitter dan hij ooit geweest is. Sis en Winston spelen heerlijk samen. Racen tot kriebelen, het is echt genieten hoe die twee bezig zijn <3

Ondertussen is Odilia de helft gepasseerd en Nigrante is morgen op de helft. Stiekem gaat het nu best snel. En er komen buikjes te voorschijn *\o/*
Niet scherp en mooi :j , maar duidelijk dat ze groeien. Liezella vindt ik echt al huge, maar dik is ze niet. Je ziet soms net nog haar ribben. [ img ]
[ img ]

Nigrante doet haar best onder het zadel. Zo vaak hebben we nog niet gereden, maar echt een top karakter. Ook zij begint een buik te krijgen
[ img ]

[ img ]

Ik heb de foto's binnen van de fotoshoot. Ik deel er alvast één <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-22 01:32 



 
Profiel   

Wauw mooie foto update <3 knappe paarden heb je toch. Foto van WD is heel gaaf zal al wat op FB voorbij komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-22 16:07 



 
Profiel   

Aankomende dagen gaan hier ook de veulens eraf. Kunnen de merries wat bijtrekken.

Hier gaat alles ook gewoon door. Ik zal binnenkort alles weer op de foto zetten, ze groeien goed. Maandag laat ik Wild Thing voor de zekerheid nog even scannen.
Wild Thing 101 dagen drachtig
Liezella 163 dagen drachtig
Nigrante 185 dagen drachtig
Odilia 178 dagen drachtig

En White Dream papa to be. Spelen met een hond, zo schattig <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-22 10:22 



 
Profiel   

Gisteren was het zover. Winston hebben we naar de opfok gebracht. Hij was super braaf op de trailer en liep braaf mee naar zijn nieuwe vriendjes. Ik had verwacht dat hij een doetje zou zijn tegenover de rest. Hij liet zich altijd bespringen door zijn zusje en deed nooit iets terug. Nu wel :') niet heftig, maar heel duidelijk wat zijn ruimte was. De andere twee veulens hadden gelijk respect voor hem. Iets wat ik echt niet verwacht had, maar wel blij mee ben. Ook was hij de grootste van de veulens. Nu mag hij lekker spelen en opgroeien. Tussendoor zal ik hem opzoeken en jullie op de hoogte houden.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-22 10:43 



 
Profiel   

Wat is hij toch mooi he en groot :oo
Die gaat het best naar zijn zin hebben daar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-22 10:46 



 
Profiel   

Knappe Winston is mooi op kamers. Ook lekker voor Nigrante kan ze een beetje bijtrekken. Hoe gaat het met haar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-22 10:56 



 
Profiel   

Stemmen is begonnen. Willen jullie op Winston stemmen? [KS] Bokt hengstveulen verkiezing 2022: stemmen maar!
Op sis kan ook gestemd worden. Al verwacht ik haar kans minder. Winston heeft natuurlijk een heel verhaal ondertussen.

Nigrante gaat goed. Wel gelijk meer ingevallen. Uier is vrij leeg, ik vermoed dat ze niet stil heeft gestaan en daardoor uier weg loopt. Langzaam voer op gaan bouwen. Hooi krijgt ze wel vollop.
[ img ]

Sis gaat dinsdag naar de opfok. Ik ben benieuwd hie ze gaat reageren op allemaal nieuwe vriendjes.

Wild Thing 103 dagen drachtig. Laat ik morgen nog scannen. Ze heeft ook behoorlijk wat ingeleverd
[ img ]

Odilia 189 dagen drachtig
[ img ]

Liezella 165 dagen drachtig
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-22 14:11 



 
Profiel   

Ja Winston op kamers, ik ben benieuwd over 3 jaar ;) wellicht hengstenkeuring? ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-22 14:23 



 
Profiel   

Mer1980 schreef
Ja Winston op kamers, ik ben benieuwd over 3 jaar ;) wellicht hengstenkeuring? ;)


Daar zit ik stiekem ook aan te denken. Hij is echt heel tof :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-22 14:33 



 
Profiel   

Hahaha ja hij is nu al knap en mooi aan de maat. ;) En tsja valk heeft wel een doelgroep zeker omdat hij ook goed kan lopen. Ik hoop straks ook nog ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-22 15:03 



 
Profiel   

Gestemd voor allebei :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-22 15:30 



 
Profiel   

Lief dankjewel!

Klopt hij is echt groot. Best knap, al zeg ik het zelf. En echt goed bewegen :j nu nog heel blijven en gezond zijn :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-22 15:42 



 
Profiel   

Ik heb ook voor Winston gestemd, ik vind hem zo geweldig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-22 16:35 



 
Profiel   

Het verbaast me echt. Nigrante Staat zo goed als droog. Heeft geen vol uier gehad. Ik heb Winston toch nog echt zien drinken >;) zou ze dan toch zelf al een beetje gespeend hebben? Wel heel fijn, ik bouw het voer nu sneller op. Deze week wil ik haar nog scheren. Kijken of we misschien nog een wedstrijdje kunnen meepakken voordat ze te dik wordt :):)

Sis is morgen aan de beurt om te verhuizen. Ik ben benieuwd, zij is nog niet eerder zonder haar moeder geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-22 15:01 



 
Profiel   

Sis hebben we vanmiddag gespeend. Voor haar echt voor het eerst zonder mama. Ze deed het echt super. Bij de andere veulens was even onwennig. Ze kwam bij 2 veulens die al samen stonden. Het nadeel van een laat veulen... Maar ik heb alle vertrouwen dat ze haar mannetje staat. En dat bleek ook wel. Na even niet gekeken te hebben, was ze al hooi aan het knabbelen. :j
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-22 00:46 



 
Profiel   

De afgelopen dagen is er heel wat gebeurt. Alle Paarden zijn verhuisd. Heel erg jammer maar na de vakantie van de eigenaars zijn ze in een aantal dingen doorgeslagen. Ik heb geprobeerd om te praten met ze, maar dat haalde niks uit. Ik kon niet meer met plezier naar mijn paarden, dus ik was er klaar mee. De dames zijn naar een oude bekende locatie gegaan. Werden met open armen ontvangen. Het is geen luxe stal, maar super voor de paarden. In de zomer 24/7 op de wei. [ img ]

Nigrante neem ik morgen mee naar een clinic van ton duivenvoorden. Ik ben benieuwd.

Voor White Dream moest natuurlijk ook een oplossing gevonden worden. Waar hij stond om te dekken, daar komt nu een verbouwing, dus kon hij niet naartoe. Hij staat nu op een heerlijk plekje overdag lekker op de wei.

Vanmiddag nog even langs de jonge dametjes gegaan <3 Sis en Rosareina
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-22 20:29 



 
Profiel   

Het is stilletjes hier :Y)

Nigrante is zondag meegeweest naar een clinic. Ik ben zo trots, voor het eerst op ander terrein en zo braaf gedaan. Vooral gewerkt aan balans en verbinding. Na het spenen merk ik ik toch wel dat ze slapper is geworden. Ook helemaal niet gek natuurlijk. Ze moet nog veel aankomen en doen alles op het gemakje.
Stukje film

De dames vandaag ;

Liezella 174 dagen
Ik vindt haar echt huge :oo
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Nigrante 196 dagen
[ img ]
[ img ]

Odilia 198 dagen
[ img ]
[ img ]

Wild Thing 112 dagen
Ze is weer helemaal zichzelf, zo gek als een deur :') is na het spenen goed aangekomen. Nog iets dun op de bovenlijn, maar dat komt helemaal goed.
[ img ]
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-22 20:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 35 [ 857 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 35  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen