Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 35 [ 857 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 35  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

veulentjes in de maak 'AM Stables' 2023

 
Profiel   

Nigrante loopt lekker hoor :j en de rest ziet er best uit!
Wordt weer spannend TS want het gaat zo snel <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-22 19:58 



 
Profiel   

Ik vind Nigrante echt prachtig! <3 Bij Liezella zie je echt al een buikje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-22 11:50 



 
Profiel   

Ik vind Odilia echt prachtig <3
Zou echt willen dat ons boompje een geldboompje was O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-22 12:48 



 
Profiel   

Odilia is ook heel leuk!

Met Nigrante hoop ik straks echt weer in de sport te gaan. Nu verwacht ik straks met Rosa ook een fijn paard te hebben. Ze is ook al mooi groot, dat is voor mij ook wel fijn. Ze is zelfs groter als sommige 2.5 jarige :')

Het gaat nu wel opschieten ja. Voor je het weet is het al nieuw jaar en dan gaan we echt aftellen.

De veulens komen te koop, kan nu even niks aanhouden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-22 14:05 



 
Profiel   

Oh jeetje alweer moeten verhuizen, je hebt die beesten wat afgesleept zeg := maar ik hoop dat de plek waar ze nu staan de juiste is.

Fijn dat Nigrante het zo goed doet, blijft een favo merrie van mij hoor <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-22 13:14 



 
Profiel   

Hou op, wat een gedoe elke keer. Het is overal wat maar dit sloeg gecht nergens op vanuit hun. Ik heb echt geprobeerd om te praten met de eigenaar. Maar helaas, ze was helemaal doorgeslagen...

Waar de merries staan heb ik eerder met veel plezier gestaan. Esmeralda heeft hier ook gestaan toen met Wild Thing. Geen luxe stal, maar prima. Genoeg hooi, lekker strobed. En in de zomer een mooie wei.

Nigrante is echt leuk. Maar heeft met haar grote lijf tijd nodig. Ik denk dat ze wel alles in zich heeft voor het grotere werk straks :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-22 14:32 



 
Profiel   

AM_Horses schreef
Nigrante is echt leuk. Maar heeft met haar grote lijf tijd nodig. Ik denk dat ze wel alles in zich heeft voor het grotere werk straks :j


Yup als veulen viel ze al op, ik volg jullie echt. Je hebt echt een hele goeie met die....

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-22 16:28 



 
Profiel   

Winston is brons bokt veulen geworden. Bedankt allemaal voor het stemmen! Voor mij is hij goud <3 [ img ]

Met de dametjes gaat het goed. Zijn heerlijk zen en groeien mooi door. [ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-22 10:06 



 
Profiel   

Gefeliciteerd hoor, nogmaals *\%/*
Voor mij had hij mogen winnen natuurlijk :')

Edit,wat staan ze er heerlijk bij zo <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-22 10:17 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met Winston!! Hij is echt prachtig!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-22 12:37 



 
Profiel   

Dik verdient!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-22 13:20 



 
Profiel   

Dankjewel. Ik ga van het weekend even naar hem toe. Kijken hoe het gaat met hem.

Nigrante vandaag, haar buik begint te groeien. En ze begint eindelijk ook weer wat spieren te krijgen. Ze glimt ook echt wel heel mooi <3
[ img ]
[ img ]

Binnenkort maar met de merrie brok beginnen. Voor je het weet is het nieuw jaar, en maart komt dan ook steeds dichterbij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-22 14:01 



 
Profiel   

Ze ziet er heel goed uit zeg :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-22 14:03 



 
Profiel   

Ik vind haar nog wat te dun. Maar ze is goed aan het bijtrekken :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-22 14:12 



 
Profiel   

Ik ben al een paar dagen niet bij mijn paarden geweest. Goed ziek geworden en positief getest op corona. Gelukkig het ergste gehad nu. Ik kijk enorm uit naar de veulens en een zonnetje :o
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-22 15:32 



 
Profiel   

Och jee, dat is niet fijn zeg!
Odilia zit mooi in de appeltjes he <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-22 16:16 



 
Profiel   

Oh jee beterschap in ieder geval!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-22 19:28 



 
Profiel   

Ik had je topic nog helemaal niet gezien! Uiteraard volg ik ook <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-22 13:13 



 
Profiel   

Ik volg ook graag mee!

Zo van de foto's ben ik het meest fan van Liezella. <3 Formidable was ook echt een prachtig dier zeg. Is vast een fijn gevoel dat je nog veel van zijn nakomelingen in bezit hebt.

En beterschap!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-22 17:48 



 
Profiel   

Welkom :wave:

Liezella is ook heel leuk! Over haar gesproken. Ik heb een osteopaat gesproken, die gaat haar binnenkort even bekijken/losmaken en kijken wat ze denkt ivm oude breuk bekken. Ik laat de dierenarts nog een keer controleren hoe de blessure ervoor staat. Dan wil ik kijken of we nu nog iets van licht werk kunnen gaan doen, en kijken of ze uiteindelijk toch normaal kan functioneren in de sport al is het combinatie van aan de hand en bv 2x in de week onder het zadel. Met de juiste begeleiding en training is veel mogelijk, maar ik wil er zeker van zijn dat deze oude breuk niet in de weg zit.
Nashville star is gisteren 3e geworden in de hengsten competitie. Ik ben echt super benieuwd wat Liezella aan het bakken is.
Ik heb nog geen vos veulens van Nashville gezien. Nu heeft hij nog niet veel nakomelingen gehad,dus even afwachten. Liezella is vos (stekelharig?) geboren. Dus zoizo 50%kans op schimmel :j
Liezella was als veulen zo knap <3 was gelijk verliefd op haar. Hier een paar uur oud.
[ img ]
Als jaarling, met halfzus Formidable x Tango
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-22 15:23 



 
Profiel   

Oh ik snap je helemaal, heerlijk veulen en ook absoluut geen naarling! <3
Klinkt wel heftig een breuk in de bekken. Benieuwd wat de osteopaat gaat zeggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-22 16:01 



 
Profiel   

Vroeg me ook af hoe die bekkenbreuk met de komende bevalling dan ook gaat. Kan dat ook helemaal mis gaan? Er komt toch veel druk op met bevallen. Misschien ligt het er ook aan wat voor breuk en waar

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-22 16:03 



 
Profiel   

Het is ingekapseld en aan de buitenkant. Op de foto krijgen ze het niet. Wel op de echo en dit zag er goed uit. Het erge is dat niemand dit eerder heeft gezien en ben toch al echt veel mensen naar haar laten kijken. Het kan ook niet anders dan dat ze dit al had voordat ze bij mij kwam.

De blessure wat ze in de wei op gelopen heeft is zo goed als genezen, de dierenarts wilde het wat mooier genezen hebben. Klinisch is ze helemaal goed, niks meer onregelmatig. Maar zoals jullie zien is er over deze blessure heel veel tijd gegaan. Wat het voor mij ook weer lastig maakt om te kijken of we haar weer op de rit kunnen krijgen. Voir je het weet is ze te zwaar om nog wat te doen
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-22 17:12 



 
Profiel   

Toch lijkt het me heel spannend, er komt gewoon veel druk op. Het bekken van een paard is gesloten en daar moet het veulen doorheen. Een breuk (en vooral direct naast de breuk) is een zwakke plek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-22 10:26 



 
Profiel   

Het is afwachten. Dierenarts zegt dat dit geen probleem is. Is echt bij heup kop Zegmaar. Vraag me niet hoe zoiets kan. Lijkt me enkel bij een groot trauma

Gisteren weer na een week bij de paarden geweest. Alles even gepoetst en geknipt, leken net pre's met die lange manen :=

Nigrante vandaag 211 dagen drachtig [ img ]
[ img ]
[ img ]

Odilia vandaag 213 dagen drachtig
[ img ]
[ img ]

Liezella vandaag 189 dagen drachtig
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Wild Thing vandaag 127 dagen drachtig
[ img ]
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-22 11:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 35 [ 857 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 35  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen