Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 22 [ 528 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Shire en shire x clyde veulentjes in de maak

 
Profiel   

Wat een mooie paarden ! Ik ben nu ook benieuwd naar de kleintjes, al denk ik dat ze niet zo klein zullen zijn gezien de vaders :wow: :D
Dat nuchtere karakter moet ook geweldig zijn.

Breng jij de merries dan naar de hengst en mogen ze dan samen op het land of lees ik dat verkeerd?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-22 09:01 



 
Profiel   

Pandora2 schreef
Wat een mooie paarden ! Ik ben nu ook benieuwd naar de kleintjes, al denk ik dat ze niet zo klein zullen zijn gezien de vaders :wow: :D
Dat nuchtere karakter moet ook geweldig zijn.

Breng jij de merries dan naar de hengst en mogen ze dan samen op het land of lees ik dat verkeerd?


Anastasia is niet altijd nuchter hoor haha, das echt een merrie :') die is bijvoorbeeld dood en doodsbang voor van die thuiscontainers, maakt niet uit of ze groen of zwart zijn, groot of klein, ze zijn eng _O-

die zwarte stond met de hengst gewoon in het land ja, Anastasia werd aan de hand gedekt maar wel natuurlijk
[ img ]
[ img ]

Anastasia stond met nog een shire merrie, een 2 jarige. en een ponnie, dus wel gewoon lekker op het land, dat was ook wel een eis hoor, ze staan hier dag en nacht buiten met schuilstal dus had ze echt niet de hele dag op stal gewild := anders had ik zeker niet voor deze gekozen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-22 11:20 



 
Profiel   

Leuke combi's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-22 13:52 



 
Profiel   

Ze blijft er wel rustig onder met zo'n beer naast haar := :')
Hij is echt wel enorm. En heel mooi ook <3

Containers zijn trouwens gevaarlijk }:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-22 15:11 



 
Profiel   

Pandora2 schreef
Ze blijft er wel rustig onder met zo'n beer naast haar := :')
Hij is echt wel enorm. En heel mooi ook <3

Containers zijn trouwens gevaarlijk }:)


Die was op slag verliefd natuurlijk _O- zou ik ook blijven staan _O-
Grapje natuurlijk maar ze zei idd dat ze heel braaf was, en ze wist ook gelijk toen ze drachtig was, aan dr hele gedrag was dat echt direkt te merken. Ze was relaxter en ’volwassener’ ofzo, en toen met 15 dagen gescand geloof ik.

Ze is er 7 mei heengegaan en werd twee rondes niet hengstig dus ik baalde stiekem wel natuurlijk.. vind een juni veulen zo laat, laat staan eind juli voor de kleine dame. Maargoed zolang het allemaal maar gezond is ben ik tevreden <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-22 18:16 



 
Profiel   

Even een klein rondje gespeeld met dit dametje <3
[ img ]

Sinds begin mei heeft er al niemand opgezeten maar ze was mega braaf :D vraag me niet hoe maar ik was waarschijnlijk zo enthausiast dat ik mn zadel en hoofdstel bij Faros ben vergeten, had alleen mn cap en paardensnoepjes mee _O- das in ieder geval het belangrijkste hahah.

Anastasia heeft echt last van hormonen, ze is een vreselijk kreng :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-22 12:18 



 
Profiel   

Zadel en hoofdstel zijn dan ook bijzaken... :')
Met paard, ruiter en snoepjes kom je al een heel eind =:)

Leuk zo'n brave reus ! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-22 10:05 



 
Profiel   

Ze staan vooral lekker paard te zijn en zoeken het meest vieze plekje op dat ze kunnen vinden om te rollen maar maak toch vast een foto

Anastasia
[ img ]
[ img ]

En kleintje
[ img ]
[ img ]

Van de week las ik op facebook dat Gabriel er niet meer is :( had koliek en na de operatie stond ie niet meer op. Dit eerste veulen zou voor de verkoop worden en ooit wilde ik voor mezelf een veulentje uit dezelfde combi hebben maar dat gaat nu dus niet meer. Echt mega zonde en heb het wel te doen met de eigenaar.
Of het toch blijft of niet ben ik nog niet over uit, dat zie ik wel als het geboren is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-22 17:16 



 
Profiel   

Lekker smerig }> Mijn witte wordt altijd bruin in de winter :')

Wat verdrietig van die mooie hengst zeg ;( .
Dus jouw veulentje zal 1 van de laatste zijn van hem ? Want diepvries is er niet vermoed ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-22 17:59 



 
Profiel   

Pandora2 schreef
Lekker smerig }> Mijn witte wordt altijd bruin in de winter :')

Wat verdrietig van die mooie hengst zeg ;( .
Dus jouw veulentje zal 1 van de laatste zijn van hem ? Want diepvries is er niet vermoed ik.

Haha heerlijk die vieze paarden! Zo hoort het ook als je t mij vraagt

Jup die van mij word de laatste, was de laatste merrie die drachtig gescand werd.

Ki is er nog niet zoveel bij shires als met andere rassen, in nl word het nu wel groter geloof ik (ik volg de nederlandse fokkerij niet zo) maar hier hebben we sowieso maar twee of drie goedgekeurde hengsten en die doen allemaal alleen natuurlijk dekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-22 19:41 



 
Profiel   

Deze dame heeft wat last van hormonen maar Jip kreeg toch een kusje <3
[ img ]

Kon het niet laten hem te delen, was zo schattig om te zien :D die bruine op de achtergrond mocht ook al maar was te laat voor de foto

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-22 12:12 



 
Profiel   

<3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-22 14:21 



 
Profiel   

Alpaca's ! Te lief gewoon dit ! <3
Zijn die ook van jullie ?
Echt zo'n grappige diertjes met mooie vachtkleuren en lekker warme wol 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-22 18:54 



 
Profiel   

Jup die zijn ook van ons <3

Jippen begint echt stoer te worden en is nergens ban voor :=
De paarden zien er zuur uit maar ze doen niks gelukkig
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-22 19:28 



 
Profiel   

Is er een app om het aantal dagen bij te houden? Das veel makkelijker dan steeds tellen/rekenen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 23:48 



 
Profiel   

anoukwendy schreef
Is er een app om het aantal dagen bij te houden? Das veel makkelijker dan steeds tellen/rekenen :=


Je kunt de Filiumapp proberen. Vind het niet echt een 10/10 maar dagen tellen doet ie prima

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 16:40 



 
Profiel   

lideli schreef
anoukwendy schreef
Is er een app om het aantal dagen bij te houden? Das veel makkelijker dan steeds tellen/rekenen :=


Je kunt de Filiumapp proberen. Vind het niet echt een 10/10 maar dagen tellen doet ie prima

Die heb ik nu idd ook gevonden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-22 12:15 



 
Profiel   

Er valt niet echt iets te updaten nog, alles gaat zn gangetje. Anastasia zit vandaag op 149 dagen, de zwarte op 127 dagen.

[ img ]
[ img ]

Anastasia dr manen werden te lang, ze kauwt erop tijdens het eten dus losse vlechten erin, Cooks wil zich overal mee bemoeien dus vooruit, die ook _O-
Verder heeft Anastasia een resting bitchface en gedraagt zich als een piranja :')
[ img ]

Nee ze kan verder ook heel lief zijn hoor
[ img ]
[ img ]

Zwartje wil ook graag knuffelen, die was na thuiskomst wat afstandelijk maar dat is weer helemaal goed gekomen <3
[ img ]
[ img ]

Mama worden is erg vermoeiend
[ img ]

En Cookie nog even omdat ze de mama’s lekker bezig houd met dr geklooi en gespeel :P
[ img ]

Afgelopen zondag stond Anastasia ineens mega kreupel met een mega dik been. 3 dierenartsen gebeld maar niemand nam op, gelukkig geen koorts. Ik had thuis nog antibiotika liggen en wat metacam dus toch maar gespoten. Gelukkig heeft mn vriend geen probleem met naalden want ik trek t niet :=
[ img ]

Maandag was t iets minder
[ img ]
[ img ]
Moest toch naar de dierenarts om de katten te chippen dus meer antibiotika gekregen

Gister was de zwelling al veel beter gelukkig
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Vanmorgen zag het er weer een stukje beter uit dus hopelijk is ze snel de oude, tis een flinke spuit :')
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-22 13:11 



 
Profiel   

Oeps dat been is wel even schrikken! %)
Gelukkig ziet het er al een stuk beter uit

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-22 13:41 



 
Profiel   

Wat zien ze er goed uit! En een heerlijk relaxed leven hebben ze daar maar. Sterkte nog even met het been, het ziet er al veel beter uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-22 14:32 



 
Profiel   

Hahah jaa ze doen niks anders dan relaxen _O- Pip is als het goed is verkocht dus de zwarte gaat eind december terug naar Faros. Omdat Anastasia dus hengstig werd direkt bij het bij elkaar doen durf ik dat even niet aan :=
Keuze was ook makkelijk om die zwarte terug te doen naar Faros en niet Cookie, die zijn dikke maatjes net als Cookie en Anastasia.

Jaa vooral als er geen dierenarts opneemt slaat de paniek wel een beetje toe :o probeer altijd alles zo goed mogelijk voor ze te doen maar dan zakt de moed me in de schoenen hoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 09:08 



 
Profiel   

Die spuit is penicilline denk ik ? Dat zijn altijd van die joekels met serieuze naalden :=
Werd vroeger ook vaak gebruikt en helpt werkelijk tegen alles :D

Lekker winterwonderland al bij jullie zo te zien.
Die alpaca's zijn gewoon te schattig <3 Maar ik val in herhaling denk ik :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 10:27 



 
Profiel   

Haha jaa is peniciline, penovet heet het geloof ik. Ze moet eigenlijk nog 10 ml meer qua gewicht maar stiekem vind ik dat eigenlijk heel eng met het veulentje :=
Dierenarts zei dat dit opzich genoeg moet zijn

Hahah jaa die zijn mega leuk <3 Jip zou eigenlijk verkocht worden maar er komen helemaal geen kijkers, krijg niet eens bericht van eventuele geinteresseerde dus zn ballen gaan er in januari af := mn vriend vroeg of ie niet mocht blijven _O- jaa hoor schat, heel graag zelfs <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 17:11 



 
Profiel   

Gister was anastasia zo gemeen, dat was echt de druppel. Ze ging in volle galop achter die zwarte aan en stopte niet tot ze haar te pakken had.
Dus heb haar vandaag al verhuisd naar faros ipv over 1,5 week. Pip is verkocht de de bedoeling was dat die zwarte naar faros gaat als pip verhuisd maar dat werd dus vanmorgen al. Was echt zo zielig hoe ze deed tegen haar ;(

Was wel weer even lekker om erop te kunnen, ookal was het alleen maar stappen want uiteraard was het de gladste dag tot nu toe :')
[ img ]

Ze was gelijk zoveel relaxter in het land, ze kon weer ontspannen ipv dat ze steeds in de gaten moest houden of anastasia eraan kwam
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-22 12:19 



 
Profiel   

Achos… zo sneu als er een altijd de Sjaak is.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-22 13:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 22 [ 528 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen