Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 11 [ 264 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Winterveulen: Fell pony x Lusitano

 
Profiel   

Wat een super gave combi, ik ga het topic volgen!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 12:38 



 
Profiel   

Leuk, ik volg mee! Altijd interessant, dit soort "gekke" kruisingen :D

Ik gok een zwarte merrie op 10 ferbruari :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 12:42 



 
Profiel   

Oh wat een mooie merrie zeg!! Prachtige uitstraling heeft ze. En een hele knappe papa ook. Ben benieuwd wat eruit komt.

Ik gok op 3 februari - een schimmelmerrie. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 13:11 



 
Profiel   

Wat een mooie veulens heeft ze al gegeven. Haar oudste zoon, wat een knapperd.
Ik volg

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 17:10 



 
Profiel   

8 februari een schimmelhengstje <3.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 17:11 



 
Profiel   

Wat een leuke kruising!! Heb je ook nog sport foto[s van mama? Vind ik leuk om te zien!

Ik gok een zwarte merrie op 2 feb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 19:30 



 
Profiel   

Wat een leuke combi, ik volg mee!
Stiekem even op je profiel gespiekt omdat ik na het zien van je woonplaats al een idee had op welke stal dit was en inderdaad :D
Geen precies gokje van mijn kant, maar ik hoop voor half februari want dan kom ik weer langs voor een clinic en het zou toch leuk zijn als ‘het’ er dan uit is! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 20:17 



 
Profiel   

Ik heb even een rondje google gedaan op zoek naar Fell pony kruisingen. Daar zijn er maar weinig van blijkt. Heb er toevallig wel eentje met een Lusitano gevonden :P
https://youtu.be/DmuMpgdj7nk

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-23 21:08 



 
Profiel   

Wat een mooie merrie, en wat krijgt ze prachtige veulens! Ik volg ook graag mee :-) gokje: drie februari, een zwartgeboren hengstveulen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 18:01 



 
Profiel   

Wat super leuk dat ik Jane op de voorpagina tegenkwam! <3 En iedereen bedankt voor de complimenten, gokjes en het volgen! <3

Het nieuwe lijstje met gokjes is nu:
MissSicarius - 01-02-2023 - merrie - schimmel
Orange - 02-02-2023 - merrie - zwart geboren schimmel
AnnoNiemand - 02-02-2023 - merrie - zwart
Lyona- 03-02-2023 - merrie - zwart geboren schimmel
Neon - 03-02-2023 - merrie - schimmel
Floret - 03-02-2023 - merrie - schimmel
Tine1987 - 03-02-2023 - hengst - zwartgeboren
Ineke2 - 04-02-2023 - merrie - schimmel
Wortel115 - 05-02-2023 - hengst - schimmel
Pandora2 - 05-02-2023 - hengst - schimmel
Sanet - 07-02-23 - hengst
_San87_ - 08-02-2023 - hengst - schimmel
Picopico - 10-02-2023 - merrie - zwart
Hannanas - 11-02-2023 - hengst - schimmel
SjonnieZ - 19-02-2023
Gypsy - 20-02-2023 - merrie - bruin geboren schimmel

Wat grappig om te zien dat de meeste gokjes op 03 februari is, dit zouden we wel heel leuk vinden, want dan is dochtertje jarig <3 Dat zou heel mooi verjaardagscadeau zijn, we gaan het zien! Ook schimmel is in de meerderheid in de gokjes haha :D Zelf heb ik een gevoel dat het een hengstje wordt, kwa dag en kleur nog niet echt een gevoel haha.

gerlindie, Super leuk dat je zelf ook een Fell hebt. Ze zijn zo leuk <3 Ik denk dat Olilly rond de 1.35 zal worden. Vader was 1,27 m en moeder 1,38 m :)

Gypsy, wat leuk dat jij ook een Penodo veulen hebt. <3 Zijn ook gave hengsten! Och heden, zo lang nog :wow: Ik hoop heel eerlijk dat Jane dat niet doet :+ Dan heb ik teveel slaapgebrek opgelopen haha!

Pandora2, Ja, je hebt gelijk. :D Nadat dit veulen er is, heb ik nog genoeg tijd om een keuze te maken. Ik heb wel een beetje een richting inmiddels, maar nu nog knopen doorhakken haha!

AnnoNiemand, zeker heb ik nog sportfoto's :D Ze werd altijd zo blij van wedstrijden. Helaas gooide een blessure roet in het eten, maar als mama is ze gelukkig ook blij.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Lottehorse27, Haha, de wereld is weer klein dan he? De clinics zijn altijd erg leuk :D Ik hoop dat 'het' er dan is en dan kan je komen knuffelen <3

Picopico, wat leuk zeg! Klopt dat er niet veel kruisingen zijn, wij hebben er inmiddels wat verzameld haha :D Leuke merrie op het filmpje, geeft toch een idee :)

We hebben nog twee kruising Fell pony's lopen. Geen familie, maar misschien wel leuk om ook even te laten zien :D

[ img ]

[ img ]

Flint's Camaro - ruin - Cassanova du bois (NRPS) X Fell pony Swallowsflight Quicksilver (Drybarrows Hank). Nu 3 jaar oud.

[ img ]

Flint's Eowyn - merrie - Flowergirls Towy (welsh Cob) X Fell pony Swallowflight Quicksilver (Drybarrows Hank) Wordt 2 jaar oud. Recente foto moet ik nog even opzoeken.

Beide ook heel geslaagde pony's <3

Jane nog rustig allemaal. Had 1 avond heel onrustig gedrag, maar nu weer rustig en nog steeds theezakjes kwa uier -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 21:28 



 
Profiel   

Oe, Camaro is knap zeg! Ik wou al een kruising met een Arabisch type voorstellen, maar dat heb je dus al soort van :P
Van Eowyn is het lastig zeggen van een veulenfoto. Ben benieuwd hoe ze er nu uitziet. Heb je ze beide nog?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 21:53 



 
Profiel   

Het is even door de pluizige wintervachten heen kijken :') Maar beide staan hier nog, Camaro is van ons, Éowyn is van een vriendin, dus halfbroer en halfzus groeien nog even samen op hier :D Camaro staat hier nog achter een draadje, want hij is dus gecastreerd en moet zijn hengstenspeelsheid nog even laten zakken O:)

[ img ]

[ img ]

Ze deden niet allebei tegelijk oortjes naar voren, dus dan maar twee foto’s haha. Éowyn is flink robuuster gebouwd, dus verschil van NRPS en Welsh Cob goed duidelijk haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 22:08 



 
Profiel   

Ooh, heel mooi ja!

Ik moet wel zeggen dat ik met Moby (mijn Fell) lang niet altijd op één lijn zit :=
Wat dat betreft vind ik mijn Shetlanders een stuk makkelijker in de omgang :')

Maar gelukkig kan ze wel heel goed lief kijken, dus dat maakt een hoop goed :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-23 23:41 



 
Profiel   

Mooie rijfoto's van je merrie ! <3 Talent genoeg, daar kan menig warmbloed niet aan tippen :D

Die 2 kruising Fell pony zijn ook geslaagd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 09:13 



 
Profiel   

Gerlindie haha, ja, heel herkenbaar dat Fell ponys erg eigenwijs zijn }> ze zijn erg slim en hun eigen invullingen stroken niet altijd met die van ons :') Maar hun heerlijke blik maakt inderdaad veel goed <3

Pandora2, dankjewel! Ik heb inderdaad nog geen andere meer gereden die haar werkwilligheid en talent had. Heel bijzonder <3

Vandaag de uitgerekende datum, maar madam heeft nog geen zin :+ Uier nog niet veranderd, wel wordt het zwaarder voor haar. Ligt meer, veel been wisselen, etc. We houden haar in de gaten :D Geen bijzonder plaatje, maar zo staat ze er nu bij. *D Ze is deels geschoren omdat ze een mega dikke vacht maakt en dan staat ze te zweten op stal. Dit geeft net wat meer lucht.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 20:26 



 
Profiel   

Spannend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 07:06 



 
Profiel   

Mmm...mijn gokje op 5 februari gaat 'm ook niet worden denk ik nu :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 15:05 



 
Profiel   

Ik vind jouw combi’s altijd wat ‘bijzonder/apart’ en vervolgens enorm geslaagd. Dus ik volg weer met veel interesse mee. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 16:20 



 
Profiel   

Ze wacht keurig tot 8 februari :7.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-23 16:28 



 
Profiel   

Pandora2, ja, sorry, die heeft ze niet gehaald -O-

absque_dubio, haha, ja ik houdt van 'bijzonder/aparte' combi's :') Mooi compliment dat ze ook geslaagd vindt :D Ben alweer mooie combi's aan het bedenken voor volgend jaar, altijd leuk! :j

_San87_, misschien heb je gelijk, ik ben heel benieuwd! :D

Inmiddels begint er iets meer uier ontwikkeling te komen. Ze krijgt wat zucht. Ze is er wel echt helemaal klaar mee, vindt het zwaar. Vandaag liet ze ineens haar eten staan, dus wie weet was er wat voorwerk? Wel hadden we een andere gast op de camera :+ Moesten we 's avonds laat de zolder op, anders zagen we niks :+ En hij kwam tot 3x toe terug |o Nu hopen op snel een mooi gezond veulentje <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 17:24 



 
Profiel   

Het is te koud voor die kleine. Lusitano's houden niet van de vrieskou :brr: Binnen een paar daagjes wordt het betere temperatuur, dan gaan we weer richting dubbele cijfers :D
Wie kwam zich melden voor de camera ? :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 17:41 



 
Profiel   

Pandora2 schreef
Wie kwam zich melden voor de camera ? :P


Kijk eens naar de foto :D

Oh zit ook aldoor te spieken in dit topic. Ben heel benieuwd *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 17:45 



 
Profiel   

Oehh ik ben nu wel benieuwd hoelang ze nog zal dragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 19:24 



 
Profiel   

anca schreef
Pandora2 schreef
Wie kwam zich melden voor de camera ? :P


Kijk eens naar de foto :D



Ik zat mij al suf te kijken maar kan echt niks ontdekken :')
Zie onderin enkel een hele flashy witte vlek, maar daar is niks uit op te maken.
En nu ben ik nog nieuwsgieriger :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 09:18 



 
Profiel   

Hier nog iemand. Zie alleen een lichte vlek. Ben dus ook heel nieuwsgierig
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 09:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 11 [ 264 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen