Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 31 [ 765 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 31  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Mini’s verwachten mini’s bij Spots N Dots Paradise 2023

 
Profiel   

Suus weet gewoon dat ze knap is. Prachtig dier <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-23 23:14 



 
Profiel   

Quinn en Poppy deze ochtend. Poppy gaat ook vooruit *\o/*
[ img ]
[ img ]
Zo een vreemde gewaarwording. Normaal zit ik maanden in spanning, nu ga ik niet weten wat doen na maart/april _O-
Al zijn er genoeg merries te dekken.

Even voor mezelf om in de toekomst terug te kijken: Quinn 319 dagen en Poppy 316.

Quinn begint ook veel met de kont te schuren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 10:16 



 
Profiel   

Gek genoeg kom ik nu pas je topic tegen.
Wat een rollercoaster zeg en wat vreselijk verdrietig van het veulen dat je verloren bent.
Wel fijn dat Winnie weer in orde is.
Kan me je pech van vorig jaar nog herinneren en had het je zo anders gegund.
Vanaf nu gaat alles voorspoedig lopen hoor!!
Ik volg en duim voor je

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 10:48 



 
Profiel   

Bedankt, ik hoop ook dat alles nu voorspoedig mag verlopen.
Ik probeer de moed hoog te houden, want ik heb er ook zo lang op gewacht en naar uitgekeken om met mijn hengstje Mac te kunnen gaan dekken. Zou zonde zijn om nu dat net kan, op te geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 10:59 



 
Profiel   

Aan de ene kant ook wel fijn dat alles tegelijk komt. Nu heb je misschien even een tijd slechte nachten, maar dat is straks niet meer nodig. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 14:55 



 
Profiel   

Dat is ook zo, maar de geboortes zijn toch het aller leukste om naar uit te kijken :D de spanning als het uier de juiste proporties krijgt, het uren met je neus op je scherm zitten naar een slapend of etend paard in de hoop dat het iets anders gaat doen _O-
En dan bij de geboorte kijken naar de kleur van de hoefjes, dan of de onderbeentjes wit of gekleurd zijn, het neusje, hoofdje en dan de verrassing van wat eruit komt en zo snel mogelijk onder dat staartje kijken :=

Vandaag een beetje quality time met de preggies. Suus een beetje PregZilla omdat zij alleen alle aandacht wil haha.


[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Poppy haar veulentje stampte recht tegen mijn hand. Zo leuk om te voelen. En ook Quinn haar veulen liet zich even zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 15:04 



 
Profiel   

Ben het helemaal met je eens.Veulens verwachten en kijken is de leukste hobby van het jaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 16:11 



 
Profiel   

Ja, dat wachten tot het surprise ei open gaat is ook geweldig maar ik was toch blij dat het klaar was en hoe mooi is het om te genieten van die kleintjes die naast hun moeder lopen en in de wei dartelen. Dan barst je hart toch van trots <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 17:48 



 
Profiel   

ja dat aanloopje naar de bevalling en dan het veulen dat zijn toch echt de mooiste dingen in het leven hoor, ben er ook altijd heel fanatiek in , veel op de camera kijken en elk donker vlekje in het stro lang naar kijken, is het nou een grote hoop of beweegt het ? haha zo leuk, ik vind jouw poppy ook zo schattig , zo'n klein ukkie , ik weet nog goed toen saphira geboren werd, het eerste wat eruit kwam waren witte hoefjes , hihi, zo gaaf

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 18:23 



 
Profiel   

Pregzilla. _O- Zelfs fluffy zijn jouw dames zo onwijs knap. <3

En ja ik snap je hoor, het is ook zeker leuk! Maar ik vond het toch ook altijd wel fijn als alles was geboren en ik weer lekker kon slapen. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 18:26 



 
Profiel   

Ohja het is zeker een opluchting ook als alles gezond en wel op zijn beetjes staat (al liep dat hier dus de laatste jaren niet zo vlot).
Alleen, gewoonlijk heb ik ze meer verspreid en kan ik wat langer genieten van de spanning, haha.

Nuja, nu helaas dus even rustiger zonder Winnie. Maar als alle combinaties voor volgend jaar lukken, wordt het dan druk genoeg :=

Queen en Lexie zijn zeker nog niet hengstig. Desi deed niet hengstig, maar ze wou ook de keel van de hengst niet openrijten zoals gewoonlijk. Dus ik ben van haar niet 100% overtuigd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-23 19:13 



 
Profiel   

Worden de paardjes ook later in het jaar nu hengstig door het weer? Mijn vriendin fokt met haar falabella's maar die merries werden ook nog niet hengstig, zij zei dat het best laat is voor de tijd van het jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 09:50 



 
Profiel   

Geen idee. Temperatuur is toch goed nu.
Mijn twee merries waren nog regelmatig hengstig tot in december.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 10:07 



 
Profiel   

Ik heb er al hengstig sinds februari. Op 2 na is iedereen al hengstig geweest. Het is toen even mooi weer geweest en de dames kregen goesting :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 11:17 



 
Profiel   

Veulebtje Poppy x King was alvast aan het kijken waar de uitgang ergens is


Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 12:54 



 
Profiel   

Haha, ze kijkt ook echt even achterom van: Uhhh, wat doe je?

Wij hebben er hier eentje op stal is gewoon jaarrond hengstig, en hoe :roll: Ze probeert zichzelf gewoon achteruit onder de ruin te drukken 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 16:10 



 
Profiel   

Mijn merrietje moet nog 2 jaar worden in mei. En die zag ik vorige week voor het eerst hengstig.

Poppy haar buik gaat goed tekeer :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 16:21 



 
Profiel   

Slaapwel en tot straks voor de volgende check :Z
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 21:37 



 
Profiel   

Ik ga toch maar wat waken voor de zekerheid.

Net gaan checken en hoewel ik denk dat ze nog iets voller kan aan de spenen, wil ik alert zijn.

Ik kon een beetje testen en ik denk dat het rond de 6.8 zit. Moeilijk zien in donker met gsm lichtje. Maar ook haar gedrag. Ik merkte het vanmiddag al wat op, maar net weer. Ik hurk me naast haar neer en ze begint mij de hele tijd spontaan te kriebelen, heel zachtjes en liefdevol nog voor ik haar aanraak :') Alsof er al wat moedergevoelens bovenkomen.

Ze was op de camera ook veel naar haar buik aan het kijken, schuur regelmatig haar billen en haar buik rommelt al heel de dag.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 23:58 



 
Profiel   

ben benieuwd of het gaat doorzetten , uier kan zomaar ineens vol lopen, succes ermee vannacht , ik zie het morgen wel weer :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 00:16 



 
Profiel   

Mijn merries staan altijd met zo'n uiertje enkele uren voor het veulen komt. Ik zou in dit geval ook gaan waken. Heb je alarm bij haar om?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 00:16 



 
Profiel   

Ik denk niet persé voor vannacht, maar ik wil het lot ook niet tarten. Maar als ze zo doorzet denk ik toch misschien binnen dit en 2 dagen.
Vorig jaar was het dit uier, maar speentjes net iets verder uit elkaar nog. Maar je weet maar nooit dat ze besluit dat even snel te doen.
Maar vorig jaar deed ze het met tussenposes van een dag ongeveer.
Ze heeft uiteraard alarm om. Maar ik ga ook maar in de zetel slapen en heel veel lezen vannacht :+

Ik heb net nog even heel de stal leeggehaald en ververst, Poppy naar de andere stal gezet en het tussenschot eruit voor in geval van.

Vorig jaar tegenover nu. Boven is nu op net dag 321.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 00:39 



 
Profiel   

Rustig gebleven?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 06:26 



 
Profiel   

Inderdaad rustig gebleven. Wel benieuwd hoe ik ze zo aantref

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 07:36 



 
Profiel   

Wordt wel spannend, snap wel dat je nu extra op wil letten. Je kent je merries zelf toch het beste! Leuk!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 07:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 31 [ 765 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 31  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen