Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 7 [ 171 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Plaats een nieuw onderwerp

Eise 489 x Eebert in de maak

 
Profiel   

Gefeliciteerd! <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-23 09:00 



 
Profiel   

Gefeliciteerd ben benieuwd naar de droogfoto’s.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-23 09:16 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-23 09:31 



 
Profiel   

Proficiat TS met deze knapperd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-23 10:45 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Wat een knappie, heel benieuwd naar de droogfoto’s!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-23 10:49 



 
Profiel   

Gefeliciteerd. Fijn dat alles goed is gegaan. Altijd weer een wondertje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-23 11:02 



 
Profiel   

Ja hoor daar is ie, dat kon niet anders! Gefeliciteerd!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-23 11:04 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met de kleine.
Mooie combinatie.

Ja wachten duurt lang. Hier een merrie gister uitgerekend en heeft nog niet eens uier.
Blij dat die van jou duidelijker was

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-23 11:40 



 
Profiel   

Bedankt voor de felicitaties allemaal!!

De placenta is manueel verwijderd. Ze heeft nog drie spuiten met oxytocine gehad, twee moest ik er zelf geven. De dierenarts vroeg of ik het zelf in huis had. Toen dacht ik: kan dat überhaupt? Maar goed, het is gelukt en de placenta is er af! Nu even blijven tempen om te checken of er geen koorts ontstaat. Dat zou wijzen op een baarmoederontsteking en daar komt dan zoveel ellende bij kijken, dat moet je niet willen.

Jody had vlak na de bevalling duidelijk pijn. Ze leek maar matig enthousiast, dat baarde mij wel zorgen. Met het drinken stond ze wel als een huis en ze ging meteen al voorzichtig met Thorsten om, dus dat was dan weer geruststellend.

Inmiddels is ze veranderd in een soort leeuwin. Onze Dee mag er niet eens naar kijken :') En vreemde mensen trouwens ook niet. Die zijn overduidelijk niet welkom. Gelukkig behoor ik tot de elite of de intimi, net hoe je het wil noemen, dus ik mag alles doen.

Het is hier echt stralend weer. Ze gaan zo lekker het land in! Ik zit even te wachten op mijn man, want ben nu alleen met onze peuter en tiener. Dat is ivm een pasgeboren veulen en een scherpe moeder geen goede combinatie om de klus van het buiten zetten even in mn eentje te klaren. Ik zal onze oudste vragen zijn spiegelreflexcamera mee te nemen voor knappe plaatjes :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-23 12:23 



 
Profiel   

Ik kan echt niet wachten op foto's! En hopelijk hersteld Jody goed, en geen baarmoederontsteking!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-23 12:29 



 
Profiel   

Ik krijg van de dierenarts zelf Oxitocine om te spuiten om de nageboorte eraf te krijgen. Nu was het niet nodig. Maar de eerste uren kan hij toch ook niets anders doen dan die oxytocine spuiten. En dat hoeft niet in een ader, dus dat zou je (als je dat durft) in het vervolg prima zelf kunnen (als je dierenarts daar ook voor open staat). Mijn dierenarts had 3 spuitjes voor me klaar gemaakt :)

Dat hele felle is waarschijnlijk over een paar dagen weer voorbij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-23 12:41 



 
Profiel   

Gefeliciteerd, ik ben benieuwd naar droog foto's!
En leuk geschreven stukje op de pagina van de mensport over jullie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-23 13:02 



 
Profiel   

Sanet, ik heb ook zelf gespoten. Staat ook in de tekst. Ik vroeg me nav de vraag of ik het in huis had of dat ook kan. Kan je gewoon oxytocine bestellen just in case dat je het nodig hebt?

De dierenarts kon nu wel wat anders doen dan spuiten, namelijk de placenta pellen. En dat heeft ze gedaan.

Spaikey: dankjewel :D vind het zelf ook een super leuk artikel. Dat heeft Christine goed gedaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-23 13:10 



 
Profiel   

SophievdV schreef
Sanet, ik heb ook zelf gespoten. Staat ook in de tekst. Ik vroeg me nav de vraag of ik het in huis had of dat ook kan. Kan je gewoon oxytocine bestellen just in case dat je het nodig hebt?

Oh sorry, nee, kun je niet gewoon zelf bestellen. Behalve bij een hengstige merrie met vocht in de baarmoeder na insemineren en het niet eraf krijgen van de nageboorte, weet ik ook niet wat je zelf met een hele fles Oxitocine zou moeten. Alleen verkrijgbaar via je dierenarts dus :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-23 13:20 



 
Profiel   

Gefeliciteerd, wat ziet hij er toch mooi uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-23 13:32 



 
Profiel   

[ img ]


Hij krijgt een eigen topic hoor maar kijk nou :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-23 14:45 



 
Profiel   

Jaaaa hij is er! Wat een knapperd. Ik ben zeer benieuwd naar meer foto's en hoe hij uiteindelijk uitgroeit :D
Misschien heb ik erover heen gelezen, wat zijn je plannen met hem?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-23 15:19 



 
Profiel   

Wat een super schattige foto! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-23 15:30 



 
Profiel   

princequillo schreef
Jaaaa hij is er! Wat een knapperd. Ik ben zeer benieuwd naar meer foto's en hoe hij uiteindelijk uitgroeit :D
Misschien heb ik erover heen gelezen, wat zijn je plannen met hem?


Ja hij is echt heel knap en vooral ook heel cute :D

Hij wordt met pijn in mn hart verkocht. Dat was op voorhand al de bedoeling. Nu hij er eenmaal is vind ik dat wel lastig, maar we kunnen gewoon niet alles houden. Dus mocht je nog wat aparts zoeken ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-23 15:43 



 
Profiel   

[KS-ITP] Thorsten (Eise 489 x ster v Eebert)

Hier zijn meer foto's te zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-23 16:01 



 
Profiel   

Hij is wel heel knap <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-23 18:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 7 [ 171 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen