Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 1 bericht ]
Plaats een nieuw onderwerp

U are a wonderful chance

 
Profiel   

wat een leuke kans krijgen wij dit jaar!

Helaas hebben onze viervoeters niet het eeuwige leven en zaten mijn vriend en ik al na te denken voor een opvolger van onze tuiger.
Nu zijn wij alleen onder het zadel echt actief en dressuur ik met hem, hierdoor wilde we toch een volgend paard meer rijtechnisch.
Zelf zat ik te kijken naar dressuur veulens en jonge paarden of een paard erbij ( merrie ) en een veulen fokken. Nu kwam er via mijn instructeur ( Ruud Schaeffer / heeft de merrie ook les gegeven ) een vraag of wij een plek wisten voor een merrie die PSG / Inter heeft gelopen maar door blessure niet meer kan. Eigenaar wilde wel graag dat er dan eventueel mee werd gefokt. Na een avond op de bank erover gehad te hebben, gebeld en is er een afspraak uit gekomen.
De eigenaresse bleek ik ook nog te kennen van mijn kindertijd.
Het klikte tussen ons en de merrie en in het gesprek merkte wij dat de eigenaresse toch moeite had met afstand doen. er is toen een voorstel uit gegaan dat wij er een veulen mee fokken en de merrie zo meer tijd krijgt. ( alles is afgesproken met een contract ).

De merrie heeft al eerder een veulen gehad en deed dit super.

Wij zijn dankbaar dat wij deze kans krijgen en hopen dat deze kans een klein wonder brengt!


de merrie: Chanorka ( ook wel Snorrie genoemd )
[ img ]

en haar toekomstige date:
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-23 15:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 1 bericht ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen