Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 37 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

[AG] Het mysterie van de afgeslachte Dartmoors

 
Profiel   

@ Tazzey, hier uit een ander topic een bericht van Banjer mbt geen bronvermelding:
Bravura: als wij meerdere bronnen hebben voor hetzelfde artikel, dan mogen we er zelf een artikel van maken, en dan is Bokt de bron.

Ik stoor me er dus ook geregeld aan. Misschien dat dit veranderd kan worden. Een linkje er bij plaatsen lijkt mij toch geen probleem?
Maar, zelf op Google opzoeken is ook wel leuk, zo kom je tot meer berichten die meer weergeven en soms zo bij andere min of meer gerelateerde onderwerpen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-22 11:08 



 
Profiel   

Als je er een eigen tekst over schrijft, prima maar dit is gewoon knip en plak werk en dat is niet heel erg sjiek. Ik ben bang dat het niet gaat veranderen want met de onderbouwde kritiek uit het andere topic wordt niets gedaan. Zonde want het heeft echt veel potentie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-22 11:37 



 
Profiel   

Elisa2 schreef
Haha lijkt me sterk dat ze vermoord zijn door pixies...

Wel apart dat verband met die schapen die dus op dezelfde plek overleden zijn..en die lichten s"nachts. Op skinwalker ranch waar er ook animal mutilations hebben plaats gevonden zijn diezelfde vreemde lichten te zien s"nachts. https://www.history.com/news/cattle-mut ... ranch-ufos

Wat daar raar is, is dat er soms enorm veel straling is..er een bepaald mineraal in de grond gevonden is wat ook in de grond zit bij de Bermuda driehoek. En een koe die in eens dood ging nadat er zo'n licht in de lucht was aan een acute longontsteking ook vol straling zat en het karkas dus door geen enkel dier of insect aangeraakt werd na het overlijden. Zelfs een jaar na dato niet.

Dus begrijpen kan ik het niet..maar vind het wel intrigerend.


Ja ik kijk Skinwalker ranch ook. Erg interessant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-22 11:47 



 
Profiel   

Tazzey schreef
Als je er een eigen tekst over schrijft, prima maar dit is gewoon knip en plak werk en dat is niet heel erg sjiek. Ik ben bang dat het niet gaat veranderen want met de onderbouwde kritiek uit het andere topic wordt niets gedaan. Zonde want het heeft echt veel potentie.

Geef dat even de tijd voor overleg. Er is nog helemaal niets bekend of en wat er met de kritiek gedaan wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-22 11:49 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Elisa2 schreef
Haha lijkt me sterk dat ze vermoord zijn door pixies...

Wel apart dat verband met die schapen die dus op dezelfde plek overleden zijn..en die lichten s"nachts. Op skinwalker ranch waar er ook animal mutilations hebben plaats gevonden zijn diezelfde vreemde lichten te zien s"nachts. https://www.history.com/news/cattle-mut ... ranch-ufos

Wat daar raar is, is dat er soms enorm veel straling is..er een bepaald mineraal in de grond gevonden is wat ook in de grond zit bij de Bermuda driehoek. En een koe die in eens dood ging nadat er zo'n licht in de lucht was aan een acute longontsteking ook vol straling zat en het karkas dus door geen enkel dier of insect aangeraakt werd na het overlijden. Zelfs een jaar na dato niet.

Dus begrijpen kan ik het niet..maar vind het wel intrigerend.


Ja ik kijk Skinwalker ranch ook. Erg interessant.


Ow wat leuk! ja het is heel apart wat daar allemaal gebeurd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-22 11:55 



 
Profiel   

Intrigerende info. Bizar. Maar ik lees wel dat er jaarlijks richting 1000 dartmoorponies geslacht worden. Niet dat het iets met het art te maken heeft, maar ze schijnen zich te goed voor te planten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-22 11:57 



 
Profiel   

Wat een boel, worden ze dan niet gebruikt verder?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-22 07:27 



 
Profiel   

Ik vind dit ook wel een interessant topic, mijn beste gok voor deze ponies is blikseminslag, ik las dat daar ook wel onverwachte dingen bij kunnen gebeuren. Ben benieuwd naar foto's van de ponies als die er zijn.
Skinwalker ranch vind ik ook interessant! Vooral ook omdat er ook nergens bloed te vinden was, ook niet in de dode dieren toch? En de precieze snedes.

De Vecna ref vond ik wel leuk :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-22 08:01 



 
Profiel   

Klopt volgens mij, hele rare verminkingen.

Blikseminslag gaat natuurlijk gepaard met enorm veel natuur geweld, maar zouden ze daar ook echt de rug en nek van kunnen breken? Oprechte vraag..want ik weet het niet. Zou mij lijken dat er dan misschien 1 of 2 geraakt zouden zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-22 08:09 



 
Profiel   

Hoe ziet de omgeving eruit? Ik zou zeggen op hol geslagen en van een berg gedonderd...

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-22 13:04 



 
Profiel   

Allemaal? ik heb ze zien liggen..ze lagen in een soort geultje maar kan de foto niet zo snel terug vinden.

https://www.amazon.com/Killers-Moor-Dar ... 1846245842

Er is een boek over zie ik, als ik de recensies lees gaan ze uit van mutilations en ook bij die schapen in datzelfde gebied.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-22 13:59 



 
Profiel   

Elisa2 schreef
Haha lijkt me sterk dat ze vermoord zijn door pixies...

Wel apart dat verband met die schapen die dus op dezelfde plek overleden zijn..en die lichten s"nachts. Op skinwalker ranch waar er ook animal mutilations hebben plaats gevonden zijn diezelfde vreemde lichten te zien s"nachts. https://www.history.com/news/cattle-mut ... ranch-ufos

Wat daar raar is, is dat er soms enorm veel straling is..er een bepaald mineraal in de grond gevonden is wat ook in de grond zit bij de Bermuda driehoek. En een koe die in eens dood ging nadat er zo'n licht in de lucht was aan een acute longontsteking ook vol straling zat en het karkas dus door geen enkel dier of insect aangeraakt werd na het overlijden. Zelfs een jaar na dato niet.

Dus begrijpen kan ik het niet..maar vind het wel intrigerend.

Moest ook meteen aan Skinwalker Ranch denken.
Daar gebeuren ook van die vreemde dingen.
Lekker Creepy :') :') :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-22 09:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 37 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen