welke kleur??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mvermeulen1

Berichten: 704
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Rhauderfehn

welke kleur??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-23 08:30

Hoi Allemaal,

Ik heb hengstveulen gekocht en de vraag rijst, welke kleur hij nu heeft of krijgt?

er is weinig over hem bekend, zijn moeder is kleine welsh en een lichte zweetvos maar ik weet niks over zijn vader.

Ik denk zelf dat Elvis (zo heb ik hem genoemd) ook een zweetvos is maar dan donkere kleur. aparte is wel dat zijn manen peper/zout kleur zijn, en zijn staart is licht.

Hij is nu 8 maanden oud en past zich goed aan en ook zijn 2 grote ''ooms'' beginnen te ontdooien hihi. Ik hoop dat hij uitgroeit tot ongeveer 1,20 en mijn toekomstige menpony wordt

Wat voor kleur denken jullie??


Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

mooney

Berichten: 7778
Geregistreerd: 07-05-06

Re: welke kleur??

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 08:37

Gebaseerd op de geringe informatie blijft het een beetje gokken, maar ik verwacht dat je een sooty zweetvosje te pakken hebt.

Ibbel

Berichten: 49103
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 08:37

Vos met flaxen (zweetvos) en sooty (dat geeft de grijze waas in de manen)

mvermeulen1

Berichten: 704
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Rhauderfehn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-23 09:03

mooney schreef:
Gebaseerd op de geringe informatie blijft het een beetje gokken, maar ik verwacht dat je een sooty zweetvosje te pakken hebt.


Ja snap ik, ook hoe groot hij wordt is een gokje, Qua kleur kan hij natuurlijk nog veranderen. Mijn vorige pony kocht is als zweetvosje maar bleek later roan te zijn en werd in de zomer helemaal grijs en in de winter zweetvos.

het maakt natuurlijk ook niet uit, en we wachten gewoon af. :D