Palomino fanclub !

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
keona
Berichten: 10751
Geregistreerd: 29-03-09
Woonplaats: meers(gemeente stein)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 16:50

Nevermind17 schreef:
Hoi, leuke fotos die ik hier zie voorbij komen! Prachtige palominos!
Ik heb sinds vorige week ook een palomino gekocht, niet bewust maar ik was meteen verliefd <3

Dit is Dreamcatchers Idalgo, een hengstje van 5 maanden oud. Hij komt uit Bulgarije.
Op de 2de foto heeft hij nog zijn zomervachtje, daar zie je goed het witte van zijn benen en hoofdje. Nu met de wintervacht iets minder duidelijk te zien

[ [url=m/xVvpB0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ylomd3.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/BSm4Ot.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/gkVisE.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/eFmfHU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Welk ras , prachtige foto’s

Lotte_Wessel

Berichten: 3587
Geregistreerd: 12-05-08
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 21:31

Wat een schatjes zeg! Veel jonge palominos hier dus!

De mijne, inmiddels 1.5 jaar en zo'n 1.55m nu, groeit nog steeds als kool. Vandaag mijn eskadron Rosewood halster om gedaan en ze is zo knap! <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nevermind17

Berichten: 281
Geregistreerd: 09-11-20
Woonplaats: Oudegem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 22:00

keona schreef:
Nevermind17 schreef:
Hoi, leuke fotos die ik hier zie voorbij komen! Prachtige palominos!
Ik heb sinds vorige week ook een palomino gekocht, niet bewust maar ik was meteen verliefd <3

Dit is Dreamcatchers Idalgo, een hengstje van 5 maanden oud. Hij komt uit Bulgarije.
Op de 2de foto heeft hij nog zijn zomervachtje, daar zie je goed het witte van zijn benen en hoofdje. Nu met de wintervacht iets minder duidelijk te zien

[ [url=m/xVvpB0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ylomd3.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/BSm4Ot.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/gkVisE.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/eFmfHU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Welk ras , prachtige foto’s


Ik heb geen idee, er is niets bekend van zijn voorgeschiedenis. Hij komt uit het buitenland. Ze worden daar opgekocht en tegen slachtprijs naar Belgie verhandelt. Maar wat vind ik dit een schatje. Ik vind hem nu al geweldig :j

Nevermind17

Berichten: 281
Geregistreerd: 09-11-20
Woonplaats: Oudegem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 22:02

Lotte_Wessel schreef:
Wat een schatjes zeg! Veel jonge palominos hier dus!

De mijne, inmiddels 1.5 jaar en zo'n 1.55m nu, groeit nog steeds als kool. Vandaag mijn eskadron Rosewood halster om gedaan en ze is zo knap! <3

[ [url=m/LJiNc8.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ABCQ3V.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/yMJ176.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een prachtig paardje!
Toont echt al als een groot paard he :D Lijkt al volwassen bijna :D

Lotte_Wessel

Berichten: 3587
Geregistreerd: 12-05-08
Woonplaats: Amsterdam

Re: Palomino fanclub !

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 22:24

Haha ja ze lijkt steeds meer volwassen. Als je nagaat dat toen ik haar kocht en ze aankwam met 9 maanden, ze er zo uit zag.

Afbeelding

Maar wat een plaatje heb jij ook! Toch niet voor te stellen dat ze zulke schatjes tegen slachtprijs verkopen! Zou ze zo allemaal willen :')

Nevermind17

Berichten: 281
Geregistreerd: 09-11-20
Woonplaats: Oudegem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 22:29

Lotte_Wessel schreef:
Haha ja ze lijkt steeds meer volwassen. Als je nagaat dat toen ik haar kocht en ze aankwam met 9 maanden, ze er zo uit zag.

[ [url=m/lXdkz1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maar wat een plaatje heb jij ook! Toch niet voor te stellen dat ze zulke schatjes tegen slachtprijs verkopen! Zou ze zo allemaal willen :')


Wat een verschil zeg! Ziet er echt pakken beter uit nu <3 Leuk om zo het verschil te kunnen zien he. Ja ik snap dat ook niet, Deze persoon waar ik m bij koop verhandelt paarden .. Ze komen allemaal uit Bulgarije. Ze rijden ze dan in en verkopen ze. Daarom wou ik graag een veulen, daar kunnen ze nog niet teveel mee klooien. nadeel is wel dat hij nog niet geënt, ontwormd of gechipt is ... Dat moet ik nog allemaal in orde maken als hij naar hier komt binnen 3 weken. Ik tel alvast de dagen af <3

Lotte_Wessel

Berichten: 3587
Geregistreerd: 12-05-08
Woonplaats: Amsterdam

Re: Palomino fanclub !

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 22:30

Ah dat kan ik me voorstellen!! Je paardje zal je ook dankbaar zijn straks! Heerlijk leven dat ze bij jou zal krijgen hier! Inderdaad beter om dan veulen te nemen, kunnen ze weinig verkeerd mee hebben gedaan hopelijk. Je moet maar veel foto's plaatsen wanneer ze er is!!

Nevermind17

Berichten: 281
Geregistreerd: 09-11-20
Woonplaats: Oudegem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 22:31

Lotte_Wessel schreef:
Ah dat kan ik me voorstellen!! Je paardje zal je ook dankbaar zijn straks! Heerlijk leven dat ze bij jou zal krijgen hier! Inderdaad beter om dan veulen te nemen, kunnen ze weinig verkeerd mee hebben gedaan hopelijk. Je moet maar veel foto's plaatsen wanneer ze er is!!


Ga ik doen. Jij ook nog wat leuke foto's posten he, echt een plaatje om te zien :D ;)

tiwi1969

Berichten: 7641
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Re: Palomino fanclub !

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 22:46

Nevermind wat een leukerd!
Mijn eerste paard was ook een Bulgaar, leuk en vlot dier was dat. Kwam slecht in het haar en mager bij mij, maar met wat extra voer, ontwormen en een hoop liefde werd hij echt prachtig.

LW wat een mooi halster! Staat echt gaaf op een palomino.
Ik verheug me nu ook al op het moment dat ik een hoofdstel voor Noa kan gaan uitzoeken en dat ze die van haar moeder nooit gaat passen.

keona
Berichten: 10751
Geregistreerd: 29-03-09
Woonplaats: meers(gemeente stein)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 07:41

Nevermind17 schreef:
Lotte_Wessel schreef:
Haha ja ze lijkt steeds meer volwassen. Als je nagaat dat toen ik haar kocht en ze aankwam met 9 maanden, ze er zo uit zag.

[ [url=m/lXdkz1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maar wat een plaatje heb jij ook! Toch niet voor te stellen dat ze zulke schatjes tegen slachtprijs verkopen! Zou ze zo allemaal willen :')


Wat een verschil zeg! Ziet er echt pakken beter uit nu <3 Leuk om zo het verschil te kunnen zien he. Ja ik snap dat ook niet, Deze persoon waar ik m bij koop verhandelt paarden .. Ze komen allemaal uit Bulgarije. Ze rijden ze dan in en verkopen ze. Daarom wou ik graag een veulen, daar kunnen ze nog niet teveel mee klooien. nadeel is wel dat hij nog niet geënt, ontwormd of gechipt is ... Dat moet ik nog allemaal in orde maken als hij naar hier komt binnen 3 weken. Ik tel alvast de dagen af <3

Maar hij moet gechipt zijn voor het vervoeren,toch. Denk dat anders grote problemen zijn als ze worden gecontroleerd

Lotte_Wessel

Berichten: 3587
Geregistreerd: 12-05-08
Woonplaats: Amsterdam

Re: Palomino fanclub !

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 07:52

Ja voor vervoer moet je sowieso gechipt en paspoort hebben en geënt. Dit wordt gecontroleerd door de dierenarts voor ze gezondheid verklaring afgeven en dit is nodig om de grens over te gaan. Heb mijn merrie in Polen gekocht en dit alles was gelukkig al gedaan, maar bij gezondheid verklaring werd dit ook gecontroleerd. Als de verklaring eenmaal is afgegeven heb je ook maar 24 uur om land te verlaten.

Nevermind17

Berichten: 281
Geregistreerd: 09-11-20
Woonplaats: Oudegem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 20:54

Lotte_Wessel schreef:
Ja voor vervoer moet je sowieso gechipt en paspoort hebben en geënt. Dit wordt gecontroleerd door de dierenarts voor ze gezondheid verklaring afgeven en dit is nodig om de grens over te gaan. Heb mijn merrie in Polen gekocht en dit alles was gelukkig al gedaan, maar bij gezondheid verklaring werd dit ook gecontroleerd. Als de verklaring eenmaal is afgegeven heb je ook maar 24 uur om land te verlaten.


Toch komt die van Bulgarije zonder enige vorm van inentingen of papieren.. Hij staat al in België he.. Dus is enkel vervoeren naar onze wei. Is niet zo ver. Chippen moet maar voor 9 maanden las ik onlangs.

Lotte_Wessel

Berichten: 3587
Geregistreerd: 12-05-08
Woonplaats: Amsterdam

Re: Palomino fanclub !

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 21:13

Hmm misschien dat ze jong genoeg was dan? Nou ja, fijn in ieder geval dat ze er bijna is! :) Mijn merries waren beide al met 6 maanden gechipt en paspoort en alles en ik had gezondheidspapier nodig voor transport maar zoals gezegd, mijn ene merrie was 10 maanden toen dus al wat ouder. Spannend hoor, mijn andere jaarling/ veulen komt in januari hier bij mijn palomino te staan dus daar kijk ik ook erg naar uit!! Veel foto's volgen ;)

Nevermind17

Berichten: 281
Geregistreerd: 09-11-20
Woonplaats: Oudegem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 21:20

Lotte_Wessel schreef:
Hmm misschien dat ze jong genoeg was dan? Nou ja, fijn in ieder geval dat ze er bijna is! :) Mijn merries waren beide al met 6 maanden gechipt en paspoort en alles en ik had gezondheidspapier nodig voor transport maar zoals gezegd, mijn ene merrie was 10 maanden toen dus al wat ouder. Spannend hoor, mijn andere jaarling/ veulen komt in januari hier bij mijn palomino te staan dus daar kijk ik ook erg naar uit!! Veel foto's volgen ;)


Leuk he, echt aftellen vandaag nog eens naar de weide geweest waar die nu nog staat, hem al wt leren kennen.


Afbeelding

Lotte_Wessel

Berichten: 3587
Geregistreerd: 12-05-08
Woonplaats: Amsterdam

Re: Palomino fanclub !

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 21:23

Ah wat een knappe fluffy baby! Die rode kleur staat hem ook goed zeg! <3

Nevermind17

Berichten: 281
Geregistreerd: 09-11-20
Woonplaats: Oudegem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 23:02

[quote="Lotte_Wessel"]Ah wat een knappe fluffy baby! Die rode kleur staat hem ook goed zeg! <3[/quote

Dank je
Een vuile fluffy baby hihi

Nevermind17

Berichten: 281
Geregistreerd: 09-11-20
Woonplaats: Oudegem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 22:36

Hoi allemaal

Het is hier stil, hoe gaat het met jullie en jullie mooie palomino's? <3
Met mijn paardje is alles goed, word al een flinke grote baby. Nu 7,5 maanden oud.


Afbeelding


Afbeelding

Tara_13

Berichten: 750
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: t Gooi

Re: Palomino fanclub !

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 00:09

Een lekkere smeerpoets. Wat een heerlijk snoetje heeft ze!

Ik heb ook foto's in een laagje sneeuw van mijn gouden dames!

Afbeelding
Afbeelding

Nevermind17

Berichten: 281
Geregistreerd: 09-11-20
Woonplaats: Oudegem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 00:17

Tara_13 schreef:
Een lekkere smeerpoets. Wat een heerlijk snoetje heeft ze!

Ik heb ook foto's in een laagje sneeuw van mijn gouden dames!

[ [url=m/S3MQUC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ONvGxD.jpg]Afbeelding[/url] ]


Leuke foto's! Ze zijn toch mooi he. PS het is een hij :D

Ennasil92

Berichten: 1582
Geregistreerd: 22-09-15
Woonplaats: Eck En Wiel

Re: Palomino fanclub !

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 06:13

Hier was alle sneeuw sochtends alweer weg helaas.
Hier zit mijn monstertje alweer op de helft van haar dracht, ik ben zeer benieuwd naar haar veulen <3
Afbeelding

keona
Berichten: 10751
Geregistreerd: 29-03-09
Woonplaats: meers(gemeente stein)

Re: Palomino fanclub !

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 07:55

Het mannetje 8 mnd
Afbeelding

Lotte_Wessel

Berichten: 3587
Geregistreerd: 12-05-08
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 19:55

Ah wat een leuke foto's! En veel smerige beesten haha! Mijn palomino is ook een mega varken dus wat dat betreft kan het iets zijn dat gewoon palomino-eigen is. :')

Mijn merrie is inmiddels alweer anderhalf. Nog maandje of 3-4 en dan is ze alweer 2! Wat gaat dat snel! Ze staat sinds dit jaar ook bij mij aan huis met mijn jaarling (van januari 2020) en mijn 17 jarige ruin. Denk dat de merrie inmiddels zo bijna 1.60m is. Binnenkort even goed meten :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En met z'n allen, dus mijn ruin, Daria de 1.5 jarige palomino, en mijn jaarling met mijn vriend en ik.
Afbeelding

Berdien

Berichten: 64522
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Palomino fanclub !

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 11:05

Wat een leuk clubje heb je Lotte_Wessel!

Feyre wordt in mei alweer 4 :oo Gaat echt zo hard! We zijn rustig bezig met inrijden, maar aangezien ze nog steeds van de ene groeistuip in de andere schiet gaat dat met wat pauzes tussendoor :))

Afbeelding

basic_21
Berichten: 149
Geregistreerd: 20-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 00:58

Afbeelding
Hier een bleke connemara palomino.

Binau

Berichten: 1621
Geregistreerd: 07-09-09
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 08:26

Wat een prachtig koppie Basic!

Overduidelijk nog in de groei Berdien, maar wat een imposant dier! <3

Inderdaad een mooi clubje Lotte_Wessel! En wat heeft je palomino een mooie deken! Staat haar goed :D

Die van mij is zo fluffy momenteel
Afbeelding

Voor meer fotospam —> [ITP] Voetjes van de vloer! - Auryn :D