Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 22 van de 37 [ 912 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 37  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Palomino fanclub !

 
Profiel   

Gefeliciteerd, hij hoeft geen verichtingstest oid te lopen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-19 17:44 



 
Profiel   

Elisa2 schreef
Gefeliciteerd, hij hoeft geen verichtingstest oid te lopen?


Dankjewel .

Dat doen hun pas met 4 . Of 6 jaar wat ik begreep..

Dit waren de standaard onderdelen,
Gedrag
Gezondheid
Exterieur
Vrij lopen/ springen

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-19 17:49 



 
Profiel   

Proficiat!

Op de FB pagina van RBP is onder andere de melding van de Show/Keuring, de inschrijvings formulier voor de HK en de inschrijvings formulier voor de Kampioenschap.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-19 19:27 



 
Profiel   

Peterina schreef
Proficiat!

Op de FB pagina van RBP is onder andere de melding van de Show/Keuring, de inschrijvings formulier voor de HK en de inschrijvings formulier voor de Kampioenschap.


Dankjewel !

Klopt maar ik begreep daar uit dat alleen hengsten vanaf 6 jaar daar aan mee mogen doen ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-19 19:49 



 
Profiel   

Gefeliciteerd mijn Palomino word ondertussen al bijna geboren

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-19 19:54 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

Zeer mooi verslag op de site van easp over onze hengst

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-19 12:37 



 
Profiel   

Ik kom hier binnenvallen, helaas zelf geen palomino meer, maar nog steeds fan van de kleur. Heb een palomino bonte merrie gehad.

Prachtig dier Sharoonnb26, kende het stamboek niet, is het ongeveer vergelijkbaar met het NRPS?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-19 12:39 



 
Profiel   

Zo dat is een erg positief rapport, leuk om te lezen.

Ze willen graag een arabisch type zien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-19 13:06 



 
Profiel   

Sharoonb26 schreef
Peterina schreef
Proficiat!

Op de FB pagina van RBP is onder andere de melding van de Show/Keuring, de inschrijvings formulier voor de HK en de inschrijvings formulier voor de Kampioenschap.


Dankjewel !

Klopt maar ik begreep daar uit dat alleen hengsten vanaf 6 jaar daar aan mee mogen doen ?


De Hengsten Keuring is open voor alle creme-dragers (enkel en dubbel) die dit jaar 3 worden, dus geboren in 2016.
Op de Nationale Show dag … meestal ergens begin augustus … worden geen hengsten van 3 jaar (+2016) meer toegelaten. Dit om oa hengsten eigenaren ook een kans te geven hun merries en nakomelingen te laten zien.

Vanaf 6 jaar kunnen hengsten goedgekeurd worden voor het leven, jonger niet.

Naast de HK is er ook een Hengsten (en Ruinen zijn ook welkom) Kampioenschap ... dit is los van de HK en deelname aan de proef is dan verplicht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-19 17:09 



 
Profiel   

Gaaf Sharoonb! Gefeliciteerd *\o/*

Leuk dat je meekomt lezen/kletsen Charaz!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-19 20:00 



 
Profiel   

Charaz schreef
Ik kom hier binnenvallen, helaas zelf geen palomino meer, maar nog steeds fan van de kleur. Heb een palomino bonte merrie gehad.

Prachtig dier Sharoonnb26, kende het stamboek niet, is het ongeveer vergelijkbaar met het NRPS?



Hoi hoi.. ja klopt alleen zitten de paarden vaker wat hoger in het bloed en word er meer gekeken wat de potentie voor de sport is en hoe gezond het paard is.. de oprichter van easp is ook 1 van de eerste oprichters van het nrps .

Dankjewel zijn erg blij ! Nou nog het palomino volgende maand!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-19 15:21 



 
Profiel   

Elisa2 schreef
Zo dat is een erg positief rapport, leuk om te lezen.

Ze willen graag een arabisch type zien?


Ja zeker.. erg blij mee.. hij deed ook echt zijn best deze keer en gaf zelfs nog een showtje weg door van uit stilstand over het schrik lint te springen van 1,35 waardoor het hele plubliek begon te juichen en klappen Haha.. erg gaaf..
Naja ze vinden het vooral belangrijk dat ze wat hoger in het bloed zitten met een koel karakter , omdat je toch vaak ziet dat paarden die wat hoger in het bloed zitten beter presteren in de sport.. ook kijken hun heel erg naar bouw en de gezondheid en of een paard lekker in ze vel zit.. ze geven je ook de tijd Om je hengst rustig uit te laten groeien en niet meteen voor hun 4e volgas aan het werk te zetten.. ik ben erg te spreken over het stamboek en hun manier van keuren..

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-19 15:27 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Sharoonnb26. Ik hoorde gisteren van een hengstenhouder dat er behoorlijk wat NRPS leden nu naar de EASP gaan, omdat het NRPS een "te arabisch type" niet meer wenselijk vindt. -O-


Laatst bijgewerkt door Rosabel op 03-04-19 17:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-19 17:18 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

Dit is mijn drachtige palomino merrie. Een Welsh partbred van de Duitse rijponyhengst FS Golden Highlight x (welsh C hengst) Belchford Artog. Ze is momenteel hoogdrachtig van Fizz Silver Fame (v. Udjali Silver Fame). Expres gedekt met een hengst met veel Arabisch bloed, juist om het loopvermogen en het "chique" te benadrukken. Over ongeveer 2 weken is ze uitgeteld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-19 17:26 



 
Profiel   

Rosabel schreef
[ [url=m/luHOUw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/N5Lzlm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is mijn drachtige palomino merrie. Een Welsh partbred van de Duitse rijponyhengst FS Golden Highlight x (welsh C hengst) Belchford Artog. Ze is momenteel hoogdrachtig van Fizz Silver Fame (v. Udjali Silver Fame). Expres gedekt met een hengst met veel Arabisch bloed, juist om het loopvermogen en het "chique" te benadrukken. Over ongeveer 2 weken is ze uitgeteld.


Wat een knapperd ! En een lekkere bolle buik..
klopt veel mensen vertrekken dit jaar bij nrps.. het gaat daar gewoon niet zoals het hoort en hun keuringsbeleid slaat nergens op vind ik.. mijn trainer kan er een boek over schrijven helaas.. jammer genoeg is het bij veel stamboeken zo.. ik ben in iedergeval erg te spreken over easp en hun manier van keuren.. en bij het AES waar hij ook goed gekeurd is trouwens ook.. kwpn en nrps staan rond de 10e plek op de wereld ranking en AES samen met zangersheide op 6.. achja.. volgende maand gaan we met Gildea nog naar belgie de palomino keuring en nemen we ook onze welsh hengst kai van de vossenhof van knedo athos mee.. spannend !
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 09:28 



 
Profiel   

Sharoonb26 … ga je ze ook beiden voor de Kampioenschap inschrijven of alleen de HK?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 20:09 



 
Profiel   

Dat is ook een knapperd Sharoon, bedankt voor je toelichting..ik begrijp wat ze willen zien en ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen.

Rosabel, leuk dier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 08:47 



 
Profiel   

Sharoonb; gefeliciteerd met alle goedkeuringen :D ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 15:17 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Sharoon :)

Een kleine update van onze palomino. Ze is nu 10 maanden en al mooi aan de maand.
Ik vind haar nog geen naarling :D


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-19 18:44 



 
Profiel   

Eindelijk mijn foto's kunnen uploaden van IPhone naar PC … tja ben van de oude generatie dus duurt even voordat ik het door heb! :D :(:)

Ik heb de meiden en knul op het oprit gezet vanmorgen om het gras wat af te grazen … alle drie nog een beetje met wintervacht.

Fancy … wel geen palo, maar cremello … hoofd naar beneden en vreten!

[ img ]

Troy … aka Sovereign Gold … wordt deze week 25/4 10 maanden oud! Is een reus … nu al grote E-pony maat!!

[ img ]

Fay … bijnaam Miss Piggy … niet mager te krijgen!

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-19 15:56 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

Hier groeit Sam ook goed en verkleurt mooi licht nu met de zomervacht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-19 17:21 



 
Profiel   

*\o/* Wij mogen nog een palomino in de fanclub toevoegen *\%/*
Gisteren geboren (23 april); ons palomino merrieveulen van Fizz Silver Fame. Ze heet "Dancing Rosie Cotton"
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Ze is op de foto's 1 dag oud :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-19 21:30 



 
Profiel   

Wat een prachtig veulen, echt een schatje <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-19 22:24 



 
Profiel   

Bo_San schreef
Wat een prachtig veulen, echt een schatje <3

Dank je wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-19 22:38 



 
Profiel   

Mooi veulen, ik hoop binnenkort ook mee te doen nu 1 dag overtijd bijna 2 ze heeft nog 1 uur en 8 min.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-19 22:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 22 van de 37 [ 912 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 37  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen