Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 35 van de 37 [ 911 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Palomino fanclub !

 
Profiel   

Met Mira is het bizar goed! Ze is eindelijk door haar dip heen! Ze heeft ook geen pijnstilling meer nodig, en kan gewoon redelijk goed lopen.
Ze wordt al weer heel licht van kleur, met prachtige appeltjes!

Zo goud was ze dit voorjaar:
[ img ]

En zo is ze nu

[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 08:49 



 
Profiel   

Mijn baby is ook niet zo baby meer. D is nu 7 maanden. Time flies when you having fun. :o Zijn manen en staart groeien in een keer nu als kool. Ook heeft hij nu een dikke wintervacht gekregen al en is hij zo goed als wit geworden. _O- Toverballen die palominos hè? Zijn die van jullie ook zo van die smeerballen? Die van mijn rolt erg graag in zijn urine, is vooral lekker met als je dat er uit mag borstelen._O- Hij tikt nu ook al de 1.28 aan. Ik vermoed dat hij een behoorlijke E pony gaat worden dus.

Hier wat pica’s van D 4 weken geleden.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-22 09:09 



 
Profiel   

Wow wat zijn dit allemaal mooie paarden

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 19:14 



 
Profiel   

Knapperds allemaal!

Is wel wat anders dan mijn bleke harige Yak in wording _O-
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-22 19:32 



 
Profiel   

Hoi allen,
Mijn vos-met-flaxen krijgt ineens witte haartjes door zijn vacht, kent iemand dat?
Tis een Edmundo, negatief getest op palomino-genen (crème dacht ik)

Vind m sowieso knap hoor. Juist leuk dat toveballen-efect :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-22 16:25 



 
Profiel   

[ img ]
Eerder plaatste ik een foto dat ze zo licht werd. Nu op haar hoofd, borst en achter haar oren gaat eindelijk haar licht verkleurde veulenvachtje eruit en komt er iets heel moois onder vandaan. Op haar knieën is ze nu echt goud van kleur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-22 18:26 



 
Profiel   

Kimm4 schreef
[ [url=m/VOZQ40.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eerder plaatste ik een foto dat ze zo licht werd. Nu op haar hoofd, borst en achter haar oren gaat eindelijk haar licht verkleurde veulenvachtje eruit en komt er iets heel moois onder vandaan. Op haar knieën is ze nu echt goud van kleur.


Lijkt een mooie pony! Een cob?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-22 19:03 



 
Profiel   

meganvr schreef
Kimm4 schreef
[ [url=m/VOZQ40.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eerder plaatste ik een foto dat ze zo licht werd. Nu op haar hoofd, borst en achter haar oren gaat eindelijk haar licht verkleurde veulenvachtje eruit en komt er iets heel moois onder vandaan. Op haar knieën is ze nu echt goud van kleur.


Lijkt een mooie pony! Een cob?


Ik ben bevooroordeeld maar ze is zo gaaf! Echt een droom die uit is gekomen.
Welsh pony vh Cob type is ze (sectie C).

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-22 20:13 



 
Profiel   

Hoi!

Ik volg dit Toppic al een tijdje in stilte.. dit is ons veulen ‘Suavemente’ roepnaam is gewoon menté. zij is ons eerste eigen veulen van onze cremello hengst. homozygoot agouti A/A Cr/Cr. Nu waren wij er toch echt wel heel hard van overtuigd dat ze een palomino is. Wit en ros, nergens iets anders te bespeuren. Ik denk nog steeds dat ze een palomino is maar ik krijg toch wel meer vragen ‘ wordt ze geen valk?’ Ze is een hele toverbol geworden. Nog witte veulenharen, knal orange en ja zwarte haren op de benen… ik dacht eerst moet nog terug dichtgroeien maar onder de knie zijn het echt zwarte haren na de verharing. Wat denken jullie nu? Ik dacht voor palomino je altijd basis vos had en valk er toch wel grijze manen aanwezig moeten zijn en bruine oorpuntjes dit heeft ze dus absoluut niet.
Ohja ze kan gerust op droge plekken gaan liggen hoor maar het is een echt vetkwab die graag in de modder gaat liggen… -O- := :D :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-22 15:57 



 
Profiel   

bambi_didi schreef
Hoi!

Ik volg dit Toppic al een tijdje in stilte.. dit is ons veulen ‘Suavemente’ roepnaam is gewoon menté. zij is ons eerste eigen veulen van onze cremello hengst. homozygoot agouti A/A Cr/Cr. Nu waren wij er toch echt wel heel hard van overtuigd dat ze een palomino is. Wit en ros, nergens iets anders te bespeuren. Ik denk nog steeds dat ze een palomino is maar ik krijg toch wel meer vragen ‘ wordt ze geen valk?’ Ze is een hele toverbol geworden. Nog witte veulenharen, knal orange en ja zwarte haren op de benen… ik dacht eerst moet nog terug dichtgroeien maar onder de knie zijn het echt zwarte haren na de verharing. Wat denken jullie nu? Ik dacht voor palomino je altijd basis vos had en valk er toch wel grijze manen aanwezig moeten zijn en bruine oorpuntjes dit heeft ze dus absoluut niet.
Ohja ze kan gerust op droge plekken gaan liggen hoor maar het is een echt vetkwab die graag in de modder gaat liggen… -O- := :D :+



[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-22 16:03 



 
Profiel   

Als ik het goed heb is ze sooty palomino, wel mooi kleurtje zo

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-22 16:25 



 
Profiel   

Dat van sooty kan je nu nog niet zeggen, het is heel normaal dat ze bij de eerste verharing donker uitvallen. Heel veel kleuren daarna gewoon weer licht door.

Wel duidelijk een palomino, dat ze donker worden maakt het niet opeens een valk. De manen en staart en oorpunten duiden voor mij op een palomino.

Ik heb ook zon varkentje lopen trouwens :+
[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-22 16:55 



 
Profiel   

mooney schreef
Dat van sooty kan je nu nog niet zeggen, het is heel normaal dat ze bij de eerste verharing donker uitvallen. Heel veel kleuren daarna gewoon weer licht door.

Wel duidelijk een palomino, dat ze donker worden maakt het niet opeens een valk. De manen en staart en oorpunten duiden voor mij op een palomino.

Ik heb ook zon varkentje lopen trouwens :+
[ [url=m/Tr4H4p.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/ToZK4o.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ja dat dacht ik ook wel dat het niet plots een valk kan worden, gelukkig, misschien sooty wie weet. Hoeft voor mij niet ik vind het zo een geweldig leuk ding <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-22 17:13 



 
Profiel   

Het kan prima een Palomino zijn A/A CR/CR zegt niks over vos of zwart dan moet je weten of de ouders allebei vos-dragers zijn dus Ee

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-22 19:42 



 
Profiel   

Laten jullie de palomino's testen op kleur? Ik twijfel het bij die van mijn te doen. Puur alleen voor het wit wat er in hem zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-22 15:45 



 
Profiel   

Ik wil nog testen op agouti of ze die van vader en moeder heeft gekregen, ik droom nog altijd van een valk en dat zou met dubbel agouti makkelijker uitkomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-22 20:00 



 
Profiel   

Ik ook enkel op agouti. Moeder is homozygoot, dus het is de vraag of ze enkel of dubbel agouti heeft.
Witgenen ga ik niet testen, ik weet dat moeder en halfzus een witgen hebben wat nog niet te testen is (zijn negatief op de te testen genen maar wel met flink wit) en haar aftekeningen zijn deels identiek aan halfzus dus denk dat ze het gen ook heeft.


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-22 20:08 



 
Profiel   

Mijn appeltje van Goud <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-22 21:12 



 
Profiel   

Die van jouw is ook al aan de maat Mooney! Hoe groot is ze nu ongeveer en hoe oud?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-22 21:12 



 
Profiel   

Ik denk dat ze nu rond de 1.13 - 1.15 zit. Halfzus en moeder zijn 1.20 en 1.23, vader is 1.46 .
Ze is nu 7 maanden oud

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-22 07:16 



 
Profiel   

Hoe is het met alle palominos hier? Daria is inmiddels alweer 3.5 jaar en nu 6x op haar gezeten. Ze is zo braaf tot nu toe, zo blij met haar. Zelf een paar rondjes door de wei gestapt, ze kijkt nergens van op. Stuur begint langzaam te komen en ze stapt en stopt op commando. We doen zo 1x per weer wat dus denk niet dat we aan de draf beginnen voor januari, maar heel tevreden tot nu toe. *\o/*

Van vorige week
[ img ]

November
[ img ]

[ img ]

En ze staat er zo lekker ontspannen bij :')
[ img ]

[ img ]

Hoe is alles met jullie palominos?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 20:42 



 
Profiel   

Wat een mooie merrie heb je, ziet er heel gemoedelijk en nuchter uit.

Hier is het een kleine bol vieze pluis.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 20:49 



 
Profiel   

Ach wat een schattige pluizenbol zeg! Erg leuk koppie! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 22:25 



 
Profiel   

Jaaa, ze zit er op! *\o/* Ziet er super braaf uit en wat is ze groot geworden!

Wel een knap bolletje pluis hoor Eilinora! Naarling periode lijkt ze over te slaan :D

Auryn is een beetje spooky met dit koude weer, lag er laatst naast en dat heeft een deukje in mijn, maar ook haar vertrouwen gegeven. We moeten nog groeien als combinatie samen, maar dat komt vast goed!
[ img ]

Ze wordt wel steeds mooier <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-22 21:09 



 
Profiel   

Binau schreef
Jaaa, ze zit er op! *\o/* Ziet er super braaf uit en wat is ze groot geworden!

Wel een knap bolletje pluis hoor Eilinora! Naarling periode lijkt ze over te slaan :D

Auryn is een beetje spooky met dit koude weer, lag er laatst naast en dat heeft een deukje in mijn, maar ook haar vertrouwen gegeven. We moeten nog groeien als combinatie samen, maar dat komt vast goed!
[ [url=m/8Yfb49.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ze wordt wel steeds mooier <3
[ [url=m/GhqqJK.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oh zij is ook knap zeg! <3 hoe groot is ze nu? Ziet er goed uit samen! Kan me voorstellen dat het altijd even wennen is, elkaar uitvoelen, en groeien in een combinatie. Vorige week 6e keer op mijn merrie gezeten en dus geprobeerd zelf te sturen met degene die mij helpt op grotere afstand. Eerste keer en kom haar staart voelen zwiepen en wat onrustig. Allemaal nieuw en is dan lastig om te weten wat ze gaat doen, wat er door haar hoofd gaat. Ik probeer heel erg op haar signalen te letten maar je veranderd qua combinatie van de grond naar rij combinatie.

Jullie zien er erg leuk uit samen!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-22 00:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 35 van de 37 [ 911 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen