Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 8 [ 188 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Sabino fans

 
Profiel   

Ik ben door dit topic echt helemaal verliefd geraakt op sabino's <3 wat een prachtige paarden allemaal zeg! Ik hou al extreem van bontjes maar dit is wel echt next level knap
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 09:55 



 
Profiel   

Die welshjes zijn toch zo mooi he! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 10:09 



 
Profiel   

Toytown tornado
Iedereen verwachtte hem op sabino maar hij draagt W20 *\o/*

[ img ]

[ img ]


En dan heb ik afgelopen zomer deze dame gekocht <3
Ze is nog niet getest dus voor nu sabino :')

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-21 16:10 



 
Profiel   

Wat een knapperds!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-21 16:12 



 
Profiel   

Ach kwa looks zijn ze allebei gewoon sabino.
De knapperds! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-21 17:30 



 
Profiel   

Wat is W20?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-21 17:49 



 
Profiel   

Ik heb jaren geleden ook een Sabino gehad, Ursa Major. Helaas moest ik haar wegens omstandigheden verkopen en ben ik haar uit het oog verloren.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-21 20:08 



 
Profiel   

Is er eigenlijk iemand die een sabino heeft met appaloosa kenmerken? Mijn import ruin (Tinker-achtig) heeft een typisch extreem sabino kenmerk, net zoals TS. Echter heeft hij ook heel duidelijk gestippelde oogranden en gestippelde huid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-21 13:34 



 
Profiel   

Die zie je vaker bij tinkers dier_en_arts.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-21 13:34 



 
Profiel   

Dier_en_arts schreef
Is er eigenlijk iemand die een sabino heeft met appaloosa kenmerken? Mijn import ruin (Tinker-achtig) heeft een typisch extreem sabino kenmerk, net zoals TS. Echter heeft hij ook heel duidelijk gestippelde oogranden en gestippelde huid.

Heb je er. Foto? Wellicht is het gewoon een appie :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-21 14:17 



 
Profiel   

Vraagje hier, mijn paard die ik onlangs verkocht heb had een zwarte staart met blonde lokken (en nee niet zon gebleekt haha). Hij is zelf gewoon bruin met 3 witte voeten en roze onderlip en wat verdwaalde witte haren over zijn lichaam, in de zomer duidelijker aanwezig. Zou die staart ook veroorzaakt kunnen worden door minimaal sabino?
Zijn moeder is wel een vos met hoge witte benen, brede bles en roze snuit. Buikvlek zou ik niet weten :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-21 14:45 



 
Profiel   

Rennie89 schreef
Dier_en_arts schreef
Is er eigenlijk iemand die een sabino heeft met appaloosa kenmerken? Mijn import ruin (Tinker-achtig) heeft een typisch extreem sabino kenmerk, net zoals TS. Echter heeft hij ook heel duidelijk gestippelde oogranden en gestippelde huid.

Heb je er. Foto? Wellicht is het gewoon een appie :)


Dankjullie voor je antwoorden. Ik heb geen foto bij de hand, maar mijn ruin lijkt als twee druppels water op het paard van Butengeweun, haar tweede foto op pagina 2. Alleen dan met duidelijke appaloosa-huidverkleuring.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-21 00:34 



 
Profiel   

Ik ben ook fan.

Ik heb een Welsh pony gehad (helaas ingeslapen voor de winter).

Zij had ook veel wit.
Wit van de achterbenen ging ook beetje rafelig omhoog en op de buik had ze een witte vlek.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-21 07:25 



 
Profiel   

Ik heb toch een test aangevraagd en wat haren opgestuurd :o ik wil het gewoon zeker weten :D
Maakt haar niet minder als ze net als vele de “nep” variant is maar dan weet ik dat.
Status is nu “in behandeling”

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-21 08:44 



 
Profiel   

Mijn stekelharige (Sabino) Frederiksborger ruin. Al iets oudere foto's, maar hier is het wel goed op te zien.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-21 09:19 



 
Profiel   

Volgens mij hebben wij tegenwoordig ook een sabino! :D


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-21 09:24 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

Ik wilde hem nog testen, maar mijn eigen gefokte veulentje zal ook wel ergens zo'n witgen dragen.
Inmiddels is hij al lang verkocht, dus misschien eens aan de nieuwe eigenaren vragen of het mag.

Ben wel echt fan van de sabinootjes en look a likes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-21 10:15 



 
Profiel   

crazy_funky schreef
Ik heb toch een test aangevraagd en wat haren opgestuurd :o ik wil het gewoon zeker weten :D
Maakt haar niet minder als ze net als vele de “nep” variant is maar dan weet ik dat.
Status is nu “in behandeling”


Ben heel benieuwd! Laat je het weten? Heb je alleen sabino getest of ook andere witgenen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-21 11:11 



 
Profiel   

Uiteraard laat ik het weten!
In eerste instantie alleen sabino (zag ik later pas, dat er verschillende waren |o ) maar mocht het niet duidelijk zijn laat ik die andere denk ik ook wel testen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-21 11:20 



 
Profiel   

Uitslag binnen. Sabino1 negatief.
Even kijken of ik haar nog op w20 of andere witgen wil laten testen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 13:09 



 
Profiel   

Wat een gaaf forum dit, geweldige paarden en prachtige tekeningen. Crazy_funky, echt of niet, maakt niet uit toch, mooi issie sws :))

Dit is onze sabinovos Django. Was nooit persé fan van vos, maar dit is zo'n fijn beest en vind zijn kleur en aftekeningen geweldig. Vooral die brede bles. Nu ben ik dus wel een vos-fan :D <3

Hij heeft drie witte onderbenen, in witte sok, met de kenmerkende rafelige en puntige rand, witte vlek tussen zijn voorbenen, brede bles, witte onderlip en hij wordt steeds meer stekelharig op de flanken en buik.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 14:36 



 
Profiel   

[ img ]

Nog eentje dan een wat oudere foto, hierbij kan je zijn hoofd beter zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 14:49 



 
Profiel   

Wij hebben dit jaar een veulentje gefokt die ook wat Sabino/w20 lijkt te hebben. Dat was wel een verrassing, maar wel heel leuk. Ze heeft in haar flanken wat witte haren en tussen haar voorbenen witte vlekjes. En in haar staart zit ook wat wit.

[ img ]

Hier zie je goed haar beenaftekeningen.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 15:52 



 
Profiel   

CvanA, mooie brede bles zeg!

Goldenarrow, aah wat een cutie, al denk ik dat die van jou eerder rabicano is dan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 16:11 



 
Profiel   

Dat zou goed kunnen hoor. Ik heb er echt geen verstand van. We hebben het ook nog niet eerder gezien bij onze veulens.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 16:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 8 [ 188 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen