Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Stekelzwart???

 
Profiel   

Hallo allemaal,

Ik heb ik oktober 2020 een 2 jarige gekocht. Zwart paard met een kleine kol op het hoofd en 2 witte sokjes op de achterbenen. Afstamming Dream boy x Uphill. Nu zag ik laatst dat hij op zijn flanken verstrooide witte haren krijgt. Ik zei laatst voor de grap dat hij een schimmel gaat worden, maar dat lijkt me stug. Zou het kunnen dat hij stekelzwart is? Geen idee of het bestaat, want ik kan het nergens terug vinden dat het bestaat of gaat hij echt schimmel worden haha. Ik zal van de week een foto maken.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 08:36 



 
Profiel   

[F-AM] kleurvererving: stekelharige heeft schimmelgen? GIYF ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 08:37 



 
Profiel   

Om een schimmel te zijn moet een van de ouders schimmel zijn dacht ik. Ik weet dat Rabicano ook een patroon kan geven dat lijkt op een paard dat begint met schimmelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 08:57 



 
Profiel   

Stekelharigheid wordt veroorzaakt door rabicano. Rabicano toont op iedere kleur, dus ook op zwart.
Dus ja, stekelharig zwart kan. Vaak zie je het niet op de wintervacht en wel op de zomervacht trouwens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 09:13 



 
Profiel   

SillyB schreef


Goh dit vind ik wel interessant dank je wel voor het delen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 11:00 



 
Profiel   

Ayasha schreef
Om een schimmel te zijn moet een van de ouders schimmel zijn dacht ik. Ik weet dat Rabicano ook een patroon kan geven dat lijkt op een paard dat begint met schimmelen.


De vader is zwart en de moeder bruin dus dan zal mijn paard geen schimmel worden. Ik ga verder inlezen over rabicano vind ik wel interessant dank je wel

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 11:02 



 
Profiel   

Ibbel schreef
Stekelharigheid wordt veroorzaakt door rabicano. Rabicano toont op iedere kleur, dus ook op zwart.
Dus ja, stekelharig zwart kan. Vaak zie je het niet op de wintervacht en wel op de zomervacht trouwens.


Het is me ook niet opgevallen toen hij nog vol in zijn vacht zat. Ik zat het van de week ineens. Super bedankt voor je berichtje
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 11:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen