Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Lichte hoeven, geen witte benen?

 
Profiel   

Hoihoi,

29 April heeft mijn merrie een veulen gekregen. Hij heeft 4 lichte hoeven en we gingen dus ook uit van 4 witte voetjes. Achter klopt dat ook. Maar vooraan komt maar geen wit tevoorschijn... En we beginnen ons nu dus ook af te vragen of hij voor wel wit heeft :')

[ img ]
[ img ]

Ons andere veulen heeft ook achter 2 witte voetjes en voor niks, maar die heeft duidelijk andere hoeven. Hij is overigens wel anders gekleurd.

[ img ]

[ img ]

Vanmiddag;

[ img ]

Moet er toch ergens wit verstopt zitten, of heeft hij gewoon geen wit aan de voorkant?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-22 23:55 



 
Profiel   

Het komt ook voor dat als de hoeven gaan groeien, ze wel zwart, of gestreept, uitgroeien. Dus wie weet...

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-22 00:02 



 
Profiel   

Kan best dat het witte voetje niet hoger gaat dan de hoef.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-22 00:06 



 
Profiel   

Ik heb hetzelfde met mijn palomino van dit jaar, geboren met 4x blank hoefje en duidelijk hoge witte achterbenen. Voor dacht ik dat ze vast wat laags zou hebben maar was lastig te zien.
Ze is nog steeds niet helemaal door de verharing heen maar haar voorste hoefjes kleuren nu zwart. Dus ik neem aan dat ze 2x wit heeft ipv 4.

Foto van het verkleuren, je ziet duidelijk het blanke deel nog onderaan. Bovenin al de donkere hoef. Ze is hier ongeveer 10 weken oud.
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-22 05:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen