Forums » Algemeen » Over Bokt » [FZ] Forumzaken |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
|
|
Plaats een nieuw onderwerp |
. |
---|
Anoniem | |
.
|
Laatste bericht |
Geplaatst: 08-05-21 08:55 |
Polly | |
Klopt je email adres in je account nog met je email wat je gebruikt?
Ik kan wel zien dat je meermaals je wachtwoord hebt opgevraagd |
Geplaatst: 08-05-21 09:32 |
Anoniem | |
.
|
Geplaatst: 08-05-21 10:07 |
Polly | |
Wat raar zeg, ik stuur je even een pb
|
Geplaatst: 08-05-21 10:11 |
Oscar | |
Er lijkt inderdaad iets niet goed te gaan met de techniek. We hebben al wat meer meldingen gekregen over problemen met de activatiemail en nu inderdaad dit ook. Ik ga Bart lokken. Bedankt voor het melden.
|
Geplaatst: 08-05-21 17:18 |
Oscar | |
Ik heb even contact gehad met Bart, hij gaat er zo snel mogelijk mee aan de slag.
|
Geplaatst: 08-05-21 18:13 |
BartVB | |
Het lijkt erop dat de problemen met Microsoft e-mail adressen (Hotmail/Live/MSN/Outlook) weer terug zijn. Lastig ding, Microsoft laat af en toe zonder iets te melden mails van Bokt verdwijnen in de bittenbak
Ik ga ermee aan de slag. Tot dit is opgelost kan je het beste even contact opnemen met Support van Bokt. |
Geplaatst: 08-05-21 20:19 |
Anoniem | |
.
|
Geplaatst: 09-05-21 18:44 |
BartVB | |
Dit was heel wat meer werk dan een beetje, maar het lijkt erop dat een groot deel van de problemen nu is opgelost.
Als er toch nog problemen zijn met het ontvangen van Bokt.nl emails dan hoor ik het heel graag. |
Geplaatst: 26-05-21 21:32 |
CRos95 | |
Ik plaats alvast een berichtje, omdat ik dit laatst ook had. Ik maak geen gebruik van Hotmail oid, maar heb t niet meer durven proberen uit de angst er dan niet meer in te komen
|
Omhoog |
Geplaatst: 26-05-21 21:34 |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
|
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Algemeen » Over Bokt » [FZ] Forumzaken |
Inloggen |