Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

15 foto’s per pagina of bericht?

 
Profiel   

Als trouw meelezer/kijker van diverse veulentopics valt me op dat de TS steeds moet wachten op een nieuwe bladzijde van een topic om op die pagina weer 15 foto’s te mogen plaatsen.
Nu meen ik mij te herinneren dat de regel van 15 per pagina niet meer zo gehandhaafd werd maar dat er slechts wordt gevraagd niet meer dan 15 foto’s in één bericht te plaatsen.
Zou dus betekenen dat een TS meer mag plaatsen en niet steeds hoeft te wachten tot er een nieuwe pagina is. Klopt dat of heb ik deze wijziging zelf aan elkaar gehallucineerd? :))
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 13:25 



 
Profiel   

Citaat
Richtlijnen
We willen dat iedereen de mogelijkheid heeft om z'n foto's met de rest van Bokt te delen. Daarom vragen we je om als richtlijn aan te houden niet vaker dan één keer per week foto's op dit forum te zetten. Eventueel kan je je topic updaten met foto's, maar zorg dat je niet meer dan 15 foto's per pagina plaatst.

Letterlijk even de richtlijnen van ITP erbij gepakt, dus het is inderdaad niet meer dan 15 per pagina. In ieder geval voor het ITP deel. Ik weet niet of dat ook geldt op de rest van bokt, maar dan zou je de richtlijnen van het forumdeel erbij kunnen pakken want die zijn vrij duidelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 13:26 



 
Profiel   

Bij de richtlijnen van KS-ITP staat dit:
Citaat
Je mag naar hartelust foto-updates plaatsen in een topic: maar zorg dat er niet meer dan 15 afbeeldingen (incl video's) in een bericht staan.
Daarnaast vragen we jullie ook rekening te houden met de medegebruikers in een topic, het is nog altijd de moeite waard een selectie van de beste foto's te maken in plaats van zo veel mogelijk te plaatsen.

15 per bericht dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 13:30 



 
Profiel   

Ah zie je, de ITP richtlijnen had ik gelezen maar daar vond ik t niet terug. Maar die van KS vermelden het dus wel. Bedankt!
Ik denk dat deze regel dan bij weinigen bekend is aangezien ik menig TS nog zie wachten op een nieuwe pagina.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 13:34 



 
Profiel   

Dat was toch pas in een BBB? Ik ga even terug zoeken..

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 13:35 



 
Profiel   

Deze informatie staat ook in de Help: https://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Hoe_ ... laatsen.3F
En we komen er nu achter dat de charter van de ITP fora daar niet op is aangepast, is genoteerd en gaan we spoedig aanpassen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 13:45 



 
Profiel   

Uit het BBB september 2020:

[***] schreef
Tips van het Team & Vragen van Bokkers
Vaak zien wij in topics dat de starter netjes wacht tot pagina 2 van het topic er is om weer nieuwe foto's te laten zien, maar dit hoeft niet!

Je mag namelijk per bericht maximaal 15 foto's laten zien en niet per pagina! Enige verzoek is om het een beetje fatsoenlijk te houden qua aantallen, elk bericht 15 foto's is een beetje te veel om te scrollen namelijk.

Maar je mag absoluut meerdere foto's laten zien per pagina van je prachtige katten, honden, paarden of wat je ook wil laten zien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 13:50 



 
Profiel   

[FZ] [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin December 2020
In december heeft het er ook nog een keer ingestaan. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 13:53 



 
Profiel   

Ah dan heb ik t destijds daar gelezen denk ik maar kon het even niet terughalen. Top dat de charter aangepast wordt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 14:27 



 
Profiel   

Jij ook bedankt voor je oplettendheid, Mars :)

We gaan vanavond nog even kijken of we ergens nog verwijzingen kunnen vinden die nog aangepast moeten worden. Dan is alles weer up to date :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 16:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen