Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 70 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Aanstootgeven deel 2

 
Profiel   

Klein voorbeeld: de fiets fiets fuchsia
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 12:22 



 
Profiel   

Percy schreef
Klein voorbeeld: de fiets fiets fuchsia


Oei, bokt censuur :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 12:23 



 

Percy schreef
Klein voorbeeld: de fiets fiets fuchsia
Ja, Zuster, Nee Zuster! <3

De Hitler-analogie vind ik vrij ongepast en ik begrijp ook niet waarom een "nietszeggend profiel" meteen vol moet staan met dingen waarvan je weet dat ze wel wat wenkbrauwen doen fronsen, maar om nou te zeggen dat ik ze heel aanstootgevend vind, mwah.


Laatst bijgewerkt door Anoniem op 24-07-21 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 12:28 



 
Profiel   

Verwissel die spuitende aubergine gewoon voor een andere avatar en neem die hitlergroet in je profiel ook even mee. Blijkbaar vond je je eigen onderschrift wel reden genoeg om die te verwijderen.

Het bokt beheer vind blijkbaar datzelfde van je avatar. En zij maken hier de regels en stellen de grenzen. Niet jij. Of andere bokkers.

Op je eigen sociale media kun je los gaan in je presentatie van jezelf. En er bestaan fora die jouw plaatjes helemaal geweldig vinden.

Maar bokt is er blijkbaar niet de plek voor. Dat kun je ook gewoon respecteren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 12:28 



 
Profiel   

Cayenne schreef
Percy schreef
Weleens Annie M.G. Schmidt gelezen?

Die stond bekend om haar dubbel zinnigheden in haar boeken en liedjes.

Een aubergine is daar niets bij.


Serieus? :oo Nu ben ik wel benieuwd _O-


SpongeBob squarepants net zo

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 12:36 



 
Profiel   

Percy schreef
Klein voorbeeld: de fiets fiets fuchsia


Grinnik. In die tijd kende men in NL het woord 'fúck' helemaal niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 12:38 



 

Ik zie niet wat er mis is met je avatar en onderschrift.

Wat een gezeik weer _-:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 12:44 



 
Profiel   

Percy schreef
Klein voorbeeld: de fiets fiets fuchsia


Oh ja, verrek! _O-

TS: Ik snap vooral niet waarom je het nodig vindt om een Hitler groet in je profiel te hebben.
Als je wilt provoceren, kom daar dan ook gewoon voor uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 12:50 



 
Profiel   

Geloof ook niet dat die term toen zo bekend was.

Die hitler groet, heel raar eerste keer overheen gescrold, maar dat kun je idd ook wel zelf bedenken dat dat ongepast is.
Dat is idd bewust provoceren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 12:51 



 

Als het alleen de aubergine was was het denk ik niet zo'n probleem, maar er staat van alles op je profiel waarmee je duidelijk wilt provoceren. Waarom is dat nodig?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 13:16 



 
Profiel   

purny schreef
Wat is er mis met een aubergine?

Ze zijn niet te eten :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 13:17 



 
Profiel   

Mkango schreef
Percy schreef
Klein voorbeeld: de fiets fiets fuchsia
Ja, Zuster, Nee Zuster! <3

De Hitler-analogie vind ik vrij ongepast en ik begrijp ook niet waarom een "nietszeggend profiel" meteen vol moet staan met dingen waarvan je weet dat ze wel wat wenkbrauwen doen fronsen, maar om nou te zeggen dat ik ze heel aanstootgevend vind, mwah.

Eens.

Een nietszeggend profiel is een leeg profiel of een profiel met een verhaaltje over de persoon zelf of zijn/ haar paardenprofiel.

Ik begrijp ook niet helemaal dát je die analogie in je profiel wilt hebben en zo ja, met welk doel/ waarom?

Eerlijk gezegd is er niks nietszeggend aan je profiel, het is een vorm van de grenzen opzoeken op een manier dat je daarna vooral kan roepen: maar ik zoek toch geen grenzen op?! Een beetje de kip en het ei verhaal.

Want met welk doel heb jij dat wat in je profiel staat, in je profiel staan? Het lijkt erop dat je toch iets van een reactie wil/ verwacht.

Edit: die avatar kan ik me dan weer helemaaaaaal niet druk om maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 13:20 



 
Profiel   

Anderzijds.. wat schiet je ermee op?
Hoe belangrijk is het om een cartoon die het HH gebaar maakt (wat ik overigens gewoon respectloos, niet grappig vind) om te plaatsen?

Soms wil je weleens wat over iemand zeggen of acties doen die gewoon niet horen of netjes zijn. Dan houd je je in. Dat is op bokt niet anders zo. Ik

Meer ergens tegenaan schoppen om juist reactie te krijgen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 13:25 



 
Profiel   

Dus als ik het goed begrijp loopt TS te provoceren en trappen de mods daar met beide ogen in. Heeft TS als gevolg daarvan weer de mogelijkheid om een reltopic te openen en trappen wij daar dan weer in, door lekker met z'n allen te reageren.

Gooi hier gewoon lekker een slotje op en laat TS lekker per pb met de mods rellen. Ik denk dat ze dat een stuk minder leuk vindt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 13:27 



 
Profiel   

Elin_ schreef
Anderzijds.. wat schiet je ermee op?
Hoe belangrijk is het om een cartoon die het HH gebaar maakt (wat ik overigens gewoon respectloos, niet grappig vind) om te plaatsen?

Soms wil je weleens wat over iemand zeggen of acties doen die gewoon niet horen of netjes zijn. Dan houd je je in. Dat is op bokt niet anders zo. Ik

Meer ergens tegenaan schoppen om juist reactie te krijgen?


Mee eens. Er is gewoon echt niets grappigs aan, maar gewoon puur om ergens tegenaan te schoppen.
Of TS bedoelt het wel serieus, maar dan kan ze dit misschien beter op een extreem rechts-forum plaatsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 13:28 



 
Profiel   

Alleen je profiel foto zie ik ook niks ergs in en zou ook absoluut niet weg hoeven

De rest van je profiel, tja denk dat daar genoeg over is gezegd

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 13:43 



 
Profiel   

Jilletje schreef
Het is toch van de zotte, ik heb alles aangepast vorig jaar. En wat ik nu had was acceptabel…….en opeeeeens is het niet goed meer

oliebol happens..
Dat gebeurd in het echte leven ook wel.
Ik had in overleg een bepaald type werkschoen aan, deze werd na intern overleg geaccepteerd en na een tijdje kwamen ze daar toch weer op terug en moest ik een ander type aan.
Vervelend? Zeker weten.. heb er ook een gesprek over gehad; maar ja ze hadden nu eenmaal andere regels ingevoerd en daardoor mochten ze niet meer.
Dus dat is dan zo, accepteren en weer door.

Mijn dochter had dat met kleding op haar stage .. een type rokje vonden ze te kort.
Prima, andere aan en die was goed zo; maar na een paar maanden werd toch gemeld dat ze wilde dat ze er een broekje onder deed of een wat langere aan trok.
Balen? Zeker, maar regels/inzichten veranderen nu eenmaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 13:53 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Geloof ook niet dat die term toen zo bekend was.

Die hitler groet, heel raar eerste keer overheen gescrold, maar dat kun je idd ook wel zelf bedenken dat dat ongepast is.
Dat is idd bewust provoceren.


Dat foute poppetje was een typetje uit Alfred Jodocus Kwak... kinderserie notabene, en Dolfje heette die slechterik. Maar dat is meer dan 30-40 jaar geleden, dat die serie uitkwam. Zaten politieke/maatschappelijke verwijzingen in, Dolfje is daar een voorbeeld van. https://nl.wikipedia.org/wiki/Alfred_Jodocus_Kwak

Maar dat moet je maar net weten, en zonder die info en zonder te weten wat TS nou precies wil met dat plaatje, kan ik me voorstellen dat het nogal ongepast overkomt. Vond het destijds al op/over het randje dat het in een kinderfilm voorkwam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 14:35 



 
Profiel   

Ik weet uit welke serie het komt, maar dat wil niet zeggen dat het daarom ineens ok is. Dat was het in de serie ook al niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 14:36 



 

Anoeska27 schreef
Ik weet uit welke serie het komt, maar dat wil niet zeggen dat het daarom ineens ok is. Dat was het in de serie ook al niet.
Bovendien had het in de serie een context en hoewel pijnlijk, ook wel een zekere educatieve waarde. Hier heeft het geen context, geen educatieve waarde en is het gewoon een plaatje om te provoceren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 14:40 



 
Profiel   

Dat heb ik inderdaad nooit gekeken, maar als ik op de wiki lees kwam hij daar ook niet in beeld als een fijn leuk poppetje.
Dus gezien meerdere dingen in het profiel zoals de pony pletter niet als fijn en leuk overkomen kan ik me wel voorstellen dat hier ook geen educatieve waarde achter gezocht gaat worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 14:47 



 
Profiel   

Maar buiten alles, een jaar lang word er niks gezegd over mijn vertoning op bokt en nu ‘opeens’ is het hek weer van de dam en moet ik maar weer alles gaan veranderen. Moet ik voor volgend jaar alvast een notitie in mijn agenda zetten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 14:56 



 
Profiel   

Zie het als dat je een jaar lang gematst bent, dan kijk je er misschien anders tegen aan :D

En als er verder geen provocerende dingen in je profiel staan denk ik niet dat je volgend jaar een notitie hoeft te maken :D

Mijn vraag, waarom wil je zoiets in je profiel hebben staan?
Een leeg profiel is ook oke.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 14:58 



 
Profiel   

Nee ik ben zeker een niet gematst, word in het topic van vorig jaar ook aangegeven dat deze avatar gewoon kan

Mijn profiel is gewoon een flauwe grap naar een appgroepje met bokkers waar ik in zit ook echt gewoon niks als aantsootgevend bedoeld.
Dat was mijn onderschrift wel en dat heb ik meteen aangepast.


Laatst bijgewerkt door Jilletje op 24-07-21 15:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 15:00 



 
Profiel   

En hoe was je profiel toen dan?

Ik heb zo maar eens dat het nu een opstelsommetje is.
En dan is het ineens wel over de grens.
Maar goed heb niet gezien wat de mods er over gecommuniceerd hebben. Dus misschien is dat wel niet.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 15:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 70 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen