Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 23 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Voorpagina rechts boven een kolom met quotes?

 
Profiel   

Is er iets nieuws op de voorpagina? Een kolom met quotes over de olympische spelen? Een voor mij brei van letters Onder dat ik begrijp wat het is.

Deze neemt bij mij zoveel plek in dat de fotos eronder wegvallen in mijn scherm.


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 10:12 



 
Profiel   

Klopt! Dat is tijdelijk tijdens de Olympische Spelen. Wanneer die zijn afgelopen is alles weer bij het oude.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 10:14 



 
Profiel   

Maar waar kijk ik naar dan? Ik kan er geen touw aan vastknopen? Zijn dit quotes? Random gekozen topics of wat is het?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 10:17 



 
Profiel   

Quotes over de OS?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 10:23 



 
Profiel   

Zou kunnen maar ik kan er echt geen touw aan vastknopen :+

De opmerking prachtige vos mooi om naar te kijken. Eh ja ja en de lucht is ook blauw. Zo komt het op mij over. De losse opmerking zegt me niks, ik heb geen idee waar deze bij hoort. En zo staan er meer tussen aaarvan ik denk. Als je niet weet waar het over gaat is de melding ervan ook niet echt toevoegend voor mij. :n


Laatst bijgewerkt door karuna op 26-07-21 10:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 10:24 



 
Profiel   

Je kijkt naar berichten van bokkers over de OS.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 10:25 



 
Profiel   

karuna schreef
Zou kunnen maar ik kan er echt geen touw aan vastknopen :+

De opmerking prachtige vos mooi om naar te kijken. Eh ja ja en de lucht is ook blauw. Zo komt het op mij over. De losse opmerking zegt me niks, ik heb geen idee waar deze bij hoort. En zo staan er meer tussen aaarvan ik denk. Als je niet weet waar het over gaat is de melding ervan ook niet echt toevoegend voor mij. :n


Dan kijk je toch gewoon niet.. :)*

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 10:36 



 
Profiel   

Het viel me op vanmorgen. de voorpagina kom ik nog al eens. En opeens zo n best groot vlak en de fotos een stuk lager.

En nog steeds vraag ik me af wat het doel van het vlak is. Kennelijk quotes maar kijken mensen er naar? Omdat ik er dus gewoon niks van kan brouwen wat er staat en uit welke context het komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 10:38 



 
Profiel   

Je kan toch zelf ook wel bedenken dat t reacties zijn op de mensen die op dat moment in de ring zijn, of wat zich afspeelt op de Spelen? Prachtige vos, waar zou t over gaan… de hond van mijn buurman?

Ik vind het leuk dat het er staat. Blijf je toch een beetje op de hoogte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 10:40 



 
Profiel   

Als je weet dat het quotes zijn over de wedstrijden ja. Als je geen idee hebt waar je naar kijkt is het nog al een random opmerking.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 10:40 



 
Profiel   

Maar even serieus, waarover zou het anders moeten gaan dan? Er staat in lettergrootte 100 boven dat het over de OS gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 10:41 



 
Profiel   

beegee schreef
Maar even serieus, waarover zou het anders moeten gaan dan? Er staat in lettergrootte 100 boven dat het over de OS gaat.


Ik dacht dat het over tafeltennis ging :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 10:58 



 
Profiel   

Niobe schreef
beegee schreef
Maar even serieus, waarover zou het anders moeten gaan dan? Er staat in lettergrootte 100 boven dat het over de OS gaat.


Ik dacht dat het over tafeltennis ging :+


:')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 11:02 



 

Niobe schreef
beegee schreef
Maar even serieus, waarover zou het anders moeten gaan dan? Er staat in lettergrootte 100 boven dat het over de OS gaat.


Ik dacht dat het over tafeltennis ging :+
Ik zag de hele tijd Grand Prix staan, dus dacht dat het over de Formule 1 ging. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 11:04 



 
Profiel   

Ik vind het juist wel een leuke toevoeging :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 11:19 



 
Profiel   

Het leek ons wel duidelijk wat het precies deed :) Het is in elk geval een verwijzing naar opmerkingen die zijn gemaakt in topics welke betrekking hebben op de Olympische Spelen. Ze zijn aanklikbaar en brengen je allemaal ergens naar toe, kan een live verslag zijn maar bv ook een leuk bericht die we op die manier onder de aandacht willen brengen.

Mocht je het niet leuk vinden, na de OS is het weer weg en staat alles weer op z'n vertrouwde plek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 12:58 



 
Profiel   

Ok, mij was het dus niet duidelijk. Dan weet ik dat het wel weer een keer verdwijnt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 13:11 



 
Profiel   

Ik vind het een erg leuke en actuele toevoeging. De bedoeling was mij direct duidelijk, dus herken me niet in de OP.


Laatst bijgewerkt door Qerty op 26-07-21 13:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 13:16 



 
Profiel   

dit bestaat toch al jaren? Ik dacht al sinds de Spelen van Londen, maar dat weet ik niet zeker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 13:17 



 
Profiel   

Ik vind het ook een leuke toevoeging. Karuna, als je op de quotes klikt ga je naar het topic waar de opmerking in is gemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 13:18 



 
Profiel   

Lielle schreef
dit bestaat toch al jaren? Ik dacht al sinds de Spelen van Londen, maar dat weet ik niet zeker.

Klopt helemaal, we gebruiken het wel vaker. Maar de laatste maanden lagen alle evenementen stil dus de Ticker bleef werkeloos. Dussss hopen dat er snel weer van alles te beleven valt waarbij we het kunnen gebruiken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 15:00 



 
Profiel   

[ img ]
Waarom is met een trailer door rood licht tijd os gerelateerd?
Of is dit een foutje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-21 10:27 



 
Profiel   

Dat zal inderdaad een foutje geweest zijn.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-21 12:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 23 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen