Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

BB-IM?

 
Profiel   

Ik vroeg me af of er ook een mogelijkheid is voor een Beestenboel - In Memoriam topic te kunnen krijgen. Nu worden die tussen de In the pictures geplaatst, en ik vind dat die mooie verhalen ook wel hun eigen plekje mogen krijgen. Dat ze niet tussen de paarden kunnen begrijp ik, maar ik denk dat het fijn is als de mooie huisdieren van bokt toch ook hun eigen regenboogbrugje zouden kunnen krijgen :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 15:45 



 
Profiel   

Ik ben voor :j . Sneuvelen ze ook niet onder leuke berichten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 13:20 



 
Profiel   

Ik ben ook voor! Ik vind het een ontzettend mooi idee. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 21:28 



 
Profiel   

Ik ook voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 21:39 



 
Profiel   

Ik ben ook voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 10:20 



 
Profiel   

Helaas moeten we mededelen dat er vanwege de komst van Flarum er geen nieuwe fora meer aangemaakt zullen worden. Tot die tijd zijn topics van overleden huisdieren uiteraard welkom op BB of BB-ITP, deze keuze mag de gebruiker zelf maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 10:37 



 
Profiel   

Is het anders een idee om alsnog een BB-IM te maken als het forum over is naar flarum?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 11:15 



 
Profiel   

Daar kan ik geen beloftes over maken, hoe de indeling gaat worden zit nog in de steigers, als in, de fundering moet nog gestort worden :D Maar de wens is onder de aandacht gebracht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 11:56 



 
Profiel   

Toppie :)!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 12:03 



 
Profiel   

Kunnen overleden huisdieren niet bij het huidige IM geplaatst worden? Dood is dood toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 12:06 



 
Profiel   

We hebben wel een scheiding tussen paarden en andere dieren. Op de eerste plaats zijn we een paardenforum en die inrichting, of scheiding, houden we graag aan. Ondanks dat het onderwerp an sich wel gelijk is.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 13:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen