Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 34 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Topics ontstippen zichzelf

 
Profiel   

Vermoed dat het om [LZP] Doodgaan: hoe doe je dat? gaat, één van de twee topics waar TS vandaag in gereageerd heeft voor haar bericht, en de enige waar ze nog niet eerder in gereageerd had.

Zelf even kort getest met een random topic door een topic te ontvolgen en vervolgens handmatig op te zoeken en te reageren. Die werd wel automatisch weer gevolgd.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 10:47 



 
Profiel   

Klopt, inderdaad dat topic. Diegene die last had van ontstippen ging om dit topic:
[HAR] Historisch / fantasy tuig en kleding voor ruiter en paard

Bericht van Marriet op pagina 5.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 13:17 



 
Profiel   

Zojuist het onderstaande topic weer moeten zoeken, omdat deze wederom uit mijn eigen berichten verdwenen was. :?
[LZP] Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 16:47 



 
Profiel   

Wat vervelend! Ook elke keer hetzelfde topic?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 22:46 



 
Profiel   

Even een schopje omhoog. De laatste weken ontstippen topics zichzelf. Maar heb ik ook opeens topics in mijn lijst staan met een stipje die ik zeker niet volg, of ooit eerder heb gezien.

Rara komen mijn stipjes bij iemand anders terecht en omgekeerd?

Oftewel heeft er iemand een equilab? En is dat topic nu kwijt. Of fokt dressuurpaarden? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-22 17:20 



 
Profiel   

Ja dit had ik pas ook inderdaad!! En dat gaat dan om wat oude topics waar weer een reactie in kwam. Ik heb gekeken of ik een reactie had geplaatst maar had dat nooit gedaan, en kan me niet voorstellen dat ik er ooit een stipje heb geplaatst want het is niet iets wat ik interessant vind/vond. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-22 17:44 



 
Profiel   

Hier de afgelopen paar weken voor het eerst ook topics kwijt geraakt, zo ver ik weet 2 stuks. Ik weet dat dit voor sommige bokkers al veel langer speelt maar tot nu toe had ik er zelf geen last van, tot nu.

Topics die spontaan verschijnen ben ik nog niet tegen gekomen

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-22 23:50 



 
Profiel   

Op verzoek van de mods noem ik even in dit topic dat ik er ook mee te maken heb. Ik neem deel aan het topic "wolf in Spanje", maar dit topic komt niet in mijn eigen berichten.
Ik begrijp dat er vooralsnog geen oplossing voor is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-23 17:33 



 
Profiel   

Het is echt heel vervelend dat het hier en daar nog zo voorkomt. Bart is op de hoogte maar echt goed kunnen fixen gaat niet echt lekker :(

Maar dank voor je melding!!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-23 18:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 34 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen