Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 29 van de 31 [ 764 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Uitgelicht] 'uitgelicht'

 
Profiel   

Captain schreef
purny schreef
Ik blijf het nog steeds jammer vinden dat er alleen maar een paarden uitgelicht is en geen huisdieren uitgelicht. Daar komen ook prachtige foto's voorbij


Omdat het een paardenforum is, ik kom hier niet per se om de chihuahua van gebruiker 345 te bewonderen. :+

Maar dan is het toch aan jou de keuze om de foto aan te klikken?
Ik zit ook niet te wachten op talloze uitgelicht foto's van dezelfde bokker waarbij mij opvalt dat deze bokker wel vaak of bijna altijd in uitgelicht staat.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-22 10:57 



 
Profiel   

purny schreef
Maar dan is het toch aan jou de keuze om de foto aan te klikken?
Ik zit ook niet te wachten op talloze uitgelicht foto's van dezelfde bokker waarbij mij opvalt dat deze bokker wel vaak of bijna altijd in uitgelicht staat.


Dat klopt, maar hoef het niet per se op de voorpagina te zien. :) Net als jij niet zit te wachten op uitgelichte foto's van dezelfde bokkers.
En logisch dat bepaalde mensen vaker in uitgelicht staan, dat zijn vaak ook mensen die regelmatig een topic openen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-22 11:04 



 
Profiel   

Als het leuke/mooie foto's zijn, dan maakt het toch niet uit van wie ze zijn? :)

Uitgelicht (maar ook de voorpagina met nieuws) houden we bewust paardgerelateerd. Da's een keuze waar vast iets van te zeggen, maar wel een bewuste keuze :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-22 11:07 



 
Profiel   

Oscar schreef
Als het leuke/mooie foto's zijn, dan maakt het toch niet uit van wie ze zijn? :)

Uitgelicht (maar ook de voorpagina met nieuws) houden we bewust paardgerelateerd. Da's een keuze waar vast iets van te zeggen, maar wel een bewuste keuze :)



Blij mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-22 17:25 



 
Profiel   

fleurtjeuh schreef
Ik zat eens te denken, is er een mogelijkheid om de uitgelichte foto te veranderen als een topic meerdere dagen in uitgelicht blijft staan?
Dan is er toch steeds een nieuwe foto(indien mogelijk) als er niet genoeg nieuwe topics zijn


Technisch gezien is dit in principe mogelijk, maar praktisch gezien is dit eigenlijk bijna niet te doen. Wij maken een uitsnede van een foto, die uploaden we dan en vervolgens zie je die foto op de voorpagina. Zodra wij een uitsnede van een andere foto zouden uploaden, komt die foto op de voorpagina. We kunnen dus geen andere foto klaarzetten voor de volgende dag, want de foto wordt dus direct veranderd. Afhankelijk van het moment waarop we Uitgelicht klaarzetten, zou je dan dus alsnog dezelfde foto's zien op de voorpagina.

Overigens zijn we er mee bezig dat Uitgelicht wordt teruggebracht naar 3 of 4 topics, zodat we minder topics hoeven "hergebruiken". Dit wordt echter meegenomen met een andere verandering van de site, waardoor het nog even op zich laat wachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-22 06:53 



 
Profiel   

Hey wat cool! we staan in uitgelicht :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-22 09:14 



 
Profiel   

[ITP] Welshpony Pablo in de avondzon!

De bovenste foto, horend bij dit topic, doet het niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-22 12:53 



 
Profiel   

Wanneer wordt uitgelicht eigenlijk bijgewerkt? Ik dacht altijd dat dat 0:00 was maar dat is al een tijdje niet meer zo geloof ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-22 12:43 



 
Profiel   

We proberen het inderdaad in de avond klaar te zetten zodat het op 00.00 verwisseld word alleen nu met de vakantieperiode veranderd dit nog wel is naar de ochtend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-22 20:37 



 
Profiel   

Geen idee of het aan mijn telefoon ligt, maar de middelste foto in uitgelicht werkt niet :)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-22 04:13 



 
Profiel   

Bedankt voor je tip!
Er schijnt een klein typfoutje in gezeten te hebben waardoor een link niet goed werkte. Is ondertussen opgelost. Dank je wel voor het melden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-22 09:37 



 
Profiel   

Ik vraag me stiekem af of het einde van uitgelicht niet langzaam in zicht is. Of een andere vorm.

Vroegahh dan opende ik een foto
topic en dan wist ik, de kans is klein dat ik in uitgelicht kom. Want er waren zoveel mooie topics met professionele foto’s. Ik maakte dan geen kans met m’n telefoonkiekjes.

Nu zie ik zelfs topics erin met onderwerpen zoals een paard dat steigert omdat hij gevoelig is na het scheren. Of een paard met een wond. Moet dat dan het visitekaartje van Bokt zijn? Medische topics of andere (probleem) vragen?

Zou je het dan niet beter kunnen reduceren tot 1 en dan wel weer kritisch zijn wat erin komt?


Laatst bijgewerkt door Selina op 30-10-22 15:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-22 15:51 



 
Profiel   

Of drie en wat langer laten staan/afwisselen tussen meerdere foto's uit één topic?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-22 15:53 



 
Profiel   

Ik vond dat topic over gevoeligheid na het scheren ook een raar topic om, zeker met die foto, in uitgelicht te zetten

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-22 17:17 



 
Profiel   

Dank jullie wel voor de feedback.

Ik heb het een en ander aangepast. Als het goed is staat er zo een andere foto in plaats van het topic dat jullie noemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-22 18:47 



 
Profiel   

Ik zie al een paar dagen 6 fototopics op de voorpagina staan, maar ik meen me sowieso een bericht te herinneren dat het aantal uitgelicht topics naar 3 zou gaan wegens gebrek aan topics? Die 3 is nooit ingevoerd, maar naar 6 uitbreiden lijkt me sowieso niet de bedoeling. Topics staan er weer dagenlang op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 10:10 



 
Profiel   

Ik zie er maar 3?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 10:15 



 
Profiel   

volgens mij is het nu zo dat je op de pc 6 foto's ziet en op mobiel 3.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 10:15 



 
Profiel   

Da's wel heel bijzonder.
Ik kijk idd nooit op mijn telefoon. Dat is een telefoon, geen zakcomputer :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 10:31 



 
Profiel   

Ik kijk nooit op computer, want die heb ik niet :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 10:37 



 
Profiel   

Sure_lee schreef
volgens mij is het nu zo dat je op de pc 6 foto's ziet en op mobiel 3.

Heh, wat raar :?.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 11:35 



 
Profiel   

Op mijn iPad zie ik er zes inderdaad en op telefoon drie. Je zou zeggen dat het misschien beter is om minder te doen en af te wisselen dan ineens zes in een keer te doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 13:14 



 
Profiel   

Ik vind het sowieso raar dat je er op de telefoon minder ziet. Ik kijk altijd naar Uitgelicht, dus ik vind t wel jammer dat ik dan minimaal 3 topics niet zie :+.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 13:18 



 
Profiel   

Er lijkt iets mis te gaan..
Ik zie de eerste drie topics heel groot, en daarna de topics op normale grootte.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-22 14:20 



 
Profiel   

Dat is inderdaad niet hoe het hoort Captain, dat horen gewoon dezelfde groottes te zijn. Ik gok dat de upload die de afgelopen dagen wat problemen heeft daarmee te maken heeft.

We zijn terug naar 3 topics op mobiel zodat we weer wat meer kunnen kiezen in het aanbod van foto's voor Uitgelicht. De 6 foto's die je op de pc ziet zullen iedere dag 3 nieuwe zijn en 3 van de vorige dag of dagen. Dat dit er 6 zijn heeft met de layout van de voorpagina te maken maar het precieze hoe en wat kan Bart beter uitleggen dan ik.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-22 21:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 29 van de 31 [ 764 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen