Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Aangepast bericht zonder groene hulk?

 
Profiel   

Moeten modacties altijd zichtbaar zijn in een groene hulk? Of kan iets ook weggehaald worden zonder hulk?

Een gebruiker kan maar één uur zijn eigen post bewerken toch?

Ik zie nu in een topic een link verwijderd, maar er staat geen modopmerking en er staat ook nergens dat het 'bericht bewerkt' is?

Ik kan dit niet goed vinden in de Boktregels, ik weet niet of hulken dus altijd zichtbaar is?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-22 21:53 



 
Profiel   

Nee, hoeft niet perse met een modopmerking, maar de reden voor bewerken zodat dit onder het bericht zichtbaar is moet wel altijd ingevuld worden.
Dit geldt voor aanpassen van een bericht, modacties hoeven verder niet altijd zichtbaar te zijn, persoonlijk aanspreken is een onzichtbare modactie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-22 22:06 



 
Profiel   

Toch is dit niet gebeurd in betreffende topic. Er is een link weggehaald en er stond geen hulk en ook niet dat het bericht verwijderd/gewijzigd was?

Nu wel,er staat nu dat het bericht 14 minuten geleden bewerkt is terwijl ik om 21.30 al zag dat de link weg was.

Is dat dan een foutje? Kan een mod vergeten zoiets aan te klikken?

Edit: ik wil hier ook best verder over in gesprek via PB als het team dat liever heeft, is niet mijn bedoeling een bepaald topic te gaan bespreken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-22 23:03 



 
Profiel   

Ja, zoiets kan vergeten worden, het is een losse handeling welke je doet naast het aanpassen. Althans, een los vakje dat je kan invullen. Niet de bedoeling, maar ik heb het zelf ongetwijfeld ook wel eens per ongeluk vergeten.

Je mag me wel een pb sturen over het specifieke bericht :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-22 23:10 



 
Profiel   

Haal 'm dan ook even uit de quote als je toch aan het knippen bent. O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-22 23:23 



 
Profiel   

In dit geval was de reden wel ingevuld maar niet blijven plakken, na meerdere pogingen is het nu wel gelukt. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-22 23:25 



 
Profiel   

Is het geen idee dat dan wel in het bericht te melden?

Er stond XXX waar de link stond, dus een MOD kan dan daar wel iets schrijven blijkbaar,maar niet in het vakje 'dit bericht is bewerkt'.

Geen idee of dit mogelijk is? Maar het was nu toch wat raar om een bericht te vinden waarvan je zeker weet dat er in gegumd is maar waar niks bij staat :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-22 23:31 



 
Profiel   

De mod had het vakje ingevuld maar bleef niet hangen. Er zijn 2 manieren om een bericht te bewerken, bij degene die ze had gekozen bleef de reden niet hangen, ook bij diverse keren opnieuw proberen niet. Bij de andere manier is het wel gelukt. Normaal gezien werkt dit wel dus om iets dergelijks standaard in de post zelf te zetten in een modopmerking is niet de voorkeur, een modopmerking kan ook storend zijn. Denk bijvoorbeeld aan fototopics waar teveel aan foto's in links gezet wordt, of een niet werkende foto weer werkbaar gemaakt wordt, daar wil je geen modopmerking voor in het bericht plaatsen.
En niet in een modopmerking zetten maar gewoon is geen optie omdat het dan lijkt alsof de plaatser van het bericht het geschreven heeft, en met auteursrechten van een geschreven bericht ga je dan de grens over wat mag.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 00:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen