Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 5 [ 104 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Steeds uitgelogd op bokt?

 

daantjuhhh schreef
Ik heb het ook regelmatig.
Ik log gewoon weer opnieuw in.
Het zal iets zijn wat niet makkelijk op te lossen is.
Maar ze zijn er mee bezig.
Gaat echt niet sneller als je ongeduldig wordt en het hier tig x meld.


Vorige keer is gevraagd om het te melden als je er last van hebt dus dan doe ik dat?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-23 11:40 



 
Profiel   

Het is de toon die de muziek maakt.
Maar goed prima dan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-23 11:42 



 

daantjuhhh schreef
Het is de toon die de muziek maakt.
Maar goed prima dan.


Ik heb alleen feiten benoemd en gevraagd of er alsjeblieft naar gekeken kan worden? Ik zie echt niet wat ik daarmee fout doe :x
Ik heb geprobeerd de info zo volledig mogelijk op te schrijven zodat er zoveel mogelijk informatie beschikbaar is over wat er speelt, en de "weer uitgelogd" berichten zijn voor het tijdstip zodat er achter de schermen naar gekeken kan worden. Ik weet nu bijvoorbeeld echt niet meer op welk tijdstip het 3 dagen geleden gebeurde maar het bericht in het topic hier bevat mooi die info :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-23 11:47 



 
Profiel   

Ik heb dit topic weer bij Bart onder de aandacht gebracht, als moderatorteam kunnen wij helaas niet zoveel doen aan dit probleem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-23 11:51 



 
Profiel   

Hier heb ik het altijd op mijn mobiel, al tijden. Zonder uitzondering. iPhone en in Firefox. Op geen enkel ander apparaat last van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-23 11:52 



 

Polly schreef
Ik heb dit topic weer bij Bart onder de aandacht gebracht, als moderatorteam kunnen wij helaas niet zoveel doen aan dit probleem.


Dankjewel! Heel fijn :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-23 12:01 



 

Ter info voor tijdstip enz.: weer uitgelogd

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-23 14:26 



 

Uitgelogd

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-23 15:59 



 

Uitgelogd

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-23 16:50 



 

Uitgelogd

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-23 12:59 



 
Profiel   

Het zal vast wel ergens in je eigen instellingen zitten. Of je het wel of niet aangepast heb kan het na een update automatisch ingeschakeld worden.
Daarbij maakt het nu echt uit om een seconde meer werk te hebben om op log in te drukken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-23 13:04 



 

candalisa schreef
Het zal vast wel ergens in je eigen instellingen zitten. Of je het wel of niet aangepast heb kan het na een update automatisch ingeschakeld worden.
Daarbij maakt het nu echt uit om een seconde meer werk te hebben om op log in te drukken?


Ik heb geen updates uitgevoerd (deze staan op handmatig). Volgens mij is het toch logisch om problemen met een forum te melden? Ik ben ook niet de enige dus dit topic is blijkbaar nodig.
En ja, het maakt uit, als ik net een uitgebreide reactie heb getypt en op plaatsen klik en dan ben ik ineens uitgelogd en mijn reactie is weg... Denk dat niemand daar blij van zou worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-23 13:16 



 
Profiel   

Kopieer je reactie dan voordat je op 'plaatsen' drukt. Dan kan je hem gewoon weer plakken als je weer bent ingelogd.

Ik snap dat het super irritant is, maar er is al meerdere keren aangegeven dat het heel moeilijk te fixen is. Dus 't is volgens mij geen onwil dat het zo lang duurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-23 13:28 



 
Profiel   

vaak als je op 'vorige' klikt in je browser staat je reactie er ook nog en kan je alsnog een poging doen of hem alsnog opslaan.

Ik heb het topic dus al eerder onder de aandacht gebracht van beheer dus ik ga ervan uit dat ze ermee bezig zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-23 13:30 



 
Profiel   

Ik heb het op de laptop ook wel eens (firefox) met name als ik op een andere internetverbinding heb zitten te werken en ik kom weer thuis op mijn eigen netwerk. Aparte is alleen dat ik op het startscherm wel ingelogd aangemeld sta, maar zodra ik topic's aandruk ik opeens ben uitgelogd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-23 13:34 



 
Profiel   

ik heb het ook als ik van netwerk wissel (dus bv van 4G naar WIFi)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-23 13:35 



 
Profiel   

Het is een lang bestaand, bijzonder vervelend en erg lastig te vangen probleem :\

Maar het goede nieuws is dat ik vorige week ook ineens was uitgelogd. Heb toen het e.e.a. kunnen uitzoeken en ben op een spoor(tje) terecht gekomen. Ben dat op het moment aan het uitpluizen. Hopelijk binnenkort meer nieuws.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-23 14:12 



 

BartVB schreef
Het is een lang bestaand, bijzonder vervelend en erg lastig te vangen probleem :

Maar het goede nieuws is dat ik vorige week ook ineens was uitgelogd. Heb toen het e.e.a. kunnen uitzoeken en ben op een spoor(tje) terecht gekomen. Ben dat op het moment aan het uitpluizen. Hopelijk binnenkort meer nieuws.


Heel fijn! Heb je er nog wat aan als ik het meld als het weer gebeurt of is dat overbodig?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-23 16:38 



 

Het wordt erger. Als ik nu 5 minuten niks heb gedaan op bokt (of 5 minuten reacties aan het lezen was) dan word ik ook al uitgelogd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-23 15:05 



 
Profiel   

Hmm, dat is wel extreem zeg :\ Ik heb je een PB gestuurd met een vraag voor wat diagnostische gegevens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-23 18:05 



 

Het lijkt vandaag spontaan opgelost te zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-23 22:28 



 
Profiel   

Op zich jeej voor spontane oplossingen, maar het zou fijn zijn als er een echte oplossing werd gevonden...
Werkt het nu nog steeds?

Heb de 13e en de 22e een paar kleine dingen veranderd maar heb niet het idee dat dat de oplossing was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 14:00 



 

BartVB schreef
Op zich jeej voor spontane oplossingen, maar het zou fijn zijn als er een echte oplossing werd gevonden...
Werkt het nu nog steeds?

Heb de 13e en de 22e een paar kleine dingen veranderd maar heb niet het idee dat dat de oplossing was.


Ja het werkt nog steeds :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 15:39 



 
Profiel   

Hier was ik vandaag nog eens uitgelogd op mijn telefoon, heb er ook al eens een topic over gehad in januari en daar is niks mee gedaan. Dus ik heb het maar geaccepteerd dat dat zo is op mijn telefoon. Ik heb even terug gelezen, mijn topic bestaat zelfs al vanaf juli 2020, dus is helaas echt langdurig. Ik heb m in januari nog eens ge'upt en toen daar geen reactie op kwam het maar gewoon geaccepteerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 15:57 



 
Profiel   

BIj mij is het nu weer raak. Alleen is de laptop niet van locatie geweest dit keer.
Startscherm gewoon ingelogd, meerdere topics die ik volg geopend in tabblad, en overal uitgelogd. Vervolgens ingelogd om er in 1tje te reageren en tabbladen vernieuwd en vervolgend weer gewoon overal ingelogd.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 08:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 5 [ 104 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen