Forums » Algemeen » [BZ] Boktzaken |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
Pagina 23 van de 24 [ 590 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 20, 21, 22, 23, 24 Volgende |
|
Plaats een nieuw onderwerp |
[Dienstmededeling] Vanaf maandag nieuwe forumindeling |
---|
Ibbel | |
ITP bestaat niet meer. Alle fototopics staan overal en nergens, bij de disciplines waar ze onder zouden moeten vallen.
Ze zijn alleen nog te herkennen aan/te vinden met het foto-icoontje voor de titel. |
Laatste bericht |
Geplaatst: 30-08-24 08:19 |
pien_2010 | |
Ok. Duidelijk. Hahahahaha en ik maar zoeken. Bedankt Ibbel.
|
Geplaatst: 30-08-24 08:26 |
Selina | |
Oh valt blijkbaar onder VVDD. Ik dacht dat het onder HAW moest
|
Geplaatst: 30-08-24 09:53 |
BartVB | |
Even een korte update; we zijn een aantal technische aanpassingen aan het testen. Verder aan het kijken wat de grote knelpunten zijn in de indeling en hoe we daar het beste aanpassingen aan kunnen doen. Wordt dus aan gewerkt, heeft wat tijd nodig.
|
Geplaatst: 07-09-24 07:34 |
Nielojram | |
BartVB schreef Even een korte update; we zijn een aantal technische aanpassingen aan het testen. Verder aan het kijken wat de grote knelpunten zijn in de indeling en hoe we daar het beste aanpassingen aan kunnen doen. Wordt dus aan gewerkt, heeft wat tijd nodig. Vervelend dat in die 8 weken vakantie van je dat niet gelukt is. Zien de vorderingen met smart tegemoet! Edit, er is twee keer gereageerd in die zes weken, mea culpa. Dat maakte inderdaad het verschil. |
Geplaatst: 07-09-24 20:33 |
Little_Gift | |
Nielojram schreef BartVB schreef Even een korte update; we zijn een aantal technische aanpassingen aan het testen. Verder aan het kijken wat de grote knelpunten zijn in de indeling en hoe we daar het beste aanpassingen aan kunnen doen. Wordt dus aan gewerkt, heeft wat tijd nodig. Vervelend dat in die 8 weken vakantie van je dat niet gelukt is. Zien de vorderingen met smart tegemoet! Edit, er is twee keer gereageerd in die zes weken, mea culpa. Dat maakte inderdaad het verschil. Wat is het nou? 6 weken of 8 weken? Want die 2 weken maken nou inderdaad verschil |
Geplaatst: 07-09-24 21:05 |
YWC | |
Hopelijk gauw, want ik sta op het punt om bokt definitief te verlaten.
(Ben op dit moment slechts in noh 1 topic actief) |
Geplaatst: 08-09-24 08:31 |
pien_2010 | |
YWC schreef Hopelijk gauw, want ik sta op het punt om bokt definitief te verlaten. (Ben op dit moment slechts in noh 1 topic actief) Waar heb je dan last van? Ik vind nl dat er niet zoveel veranderd is, althans niet op een vervelende manier. Dus kijk wel op van je bericht. |
Geplaatst: 08-09-24 10:39 |
nevica | |
Het is wel handig voor Bart om te weten waar je precies tegenaan loopt idd. Anders kan er ook weinig aan gedaan worden.
|
Geplaatst: 08-09-24 10:48 |
YWC | |
pien_2010 schreef YWC schreef Hopelijk gauw, want ik sta op het punt om bokt definitief te verlaten. (Ben op dit moment slechts in noh 1 topic actief) Waar heb je dan last van? Ik vind nl dat er niet zoveel veranderd is, althans niet op een vervelende manier. Dus kijk wel op van je bericht. Zoals al eerder vermeld... door het samenvoegen van verschillende subfora, moet ik vaak vele imho voor-mij-niet-relevante topics doorscrollen. |
Geplaatst: 08-09-24 12:48 |
YWC | |
nevica schreef Het is wel handig voor Bart om te weten waar je precies tegenaan loopt idd. Anders kan er ook weinig aan gedaan worden. Al meermaals gemeld... ik keek vroeger vaak naar AR (nu ondergesneeuwd door al die rijtopics), rassenpraat (nu vooral kwpn'ers), KG en EHK (nu ondergesneeuwd door foto/volgrubrieken). Doet me denken aan de tijd toen we een. KG-subforum vroegen en toen wou men - ondanks alle argumenten - niet toegeven. Ik ben toen ook een lange tijd weggeweest op bokt om dan te ontdekken dat ze een hele tijd later toch een KG-subforum hebben gemaakt. Blijkbaar is het moeilijk om fouten direct toe te geven en passen ze pas (veel) later aan (om gezichtsverlies te vermijden?) |
Geplaatst: 08-09-24 12:55 |
Mizora | |
Leuk, de toevoeging van een fototab bij de actieve berichten.
|
Geplaatst: 11-09-24 12:50 |
manic | |
Ik post hier nooit, dus misschien is dit al veelvoudig besproken, maar ik kan er zo snel niks over vinden.
Ik plaatste net een reactie en verwachte dat het topic in zijn subforum naar boven zou springen maar dat gebeurde niet. Ik vind het zelf fijn om zo nu en dan op deze manier de subforums af te struinen om te kijken of er onderwerpen actief zijn die ik mogelijk interessant vindt. Het lijkt erop dat als je naar bvb Fokkerij gaat we nier gesorteerd wordt op topic met nieuwste reactie. Waarop wel is mij niet helemaal duidelijk. Ik kan me voorstellen dat andere mensen andere voorkeuren hebben voor sorteren, maar kan hier zo snel ook geen voorkeuren knop voor vinden. Is dit bij design? |
Geplaatst: 15-09-24 10:14 |
paars | |
Nielojram schreef BartVB schreef Even een korte update; we zijn een aantal technische aanpassingen aan het testen. Verder aan het kijken wat de grote knelpunten zijn in de indeling en hoe we daar het beste aanpassingen aan kunnen doen. Wordt dus aan gewerkt, heeft wat tijd nodig. Vervelend dat in die 8 weken vakantie van je dat niet gelukt is. Zien de vorderingen met smart tegemoet! Edit, er is twee keer gereageerd in die zes weken, mea culpa. Dat maakte inderdaad het verschil. Zo zeg…wat een rottige opmerking. Heb je azijn gegeten misschien of reageer je altijd zo als het niet gaat zoals je wenst? Deze oud-gediende heeft iig nog steeds geen enkel probleem met de veranderingen (als in: welke verandering). |
Geplaatst: 15-09-24 11:02 |
Exitium | |
manic schreef Ik post hier nooit, dus misschien is dit al veelvoudig besproken, maar ik kan er zo snel niks over vinden. Ik plaatste net een reactie en verwachte dat het topic in zijn subforum naar boven zou springen maar dat gebeurde niet. Ik vind het zelf fijn om zo nu en dan op deze manier de subforums af te struinen om te kijken of er onderwerpen actief zijn die ik mogelijk interessant vindt. Het lijkt erop dat als je naar bvb Fokkerij gaat we nier gesorteerd wordt op topic met nieuwste reactie. Waarop wel is mij niet helemaal duidelijk. Ik kan me voorstellen dat andere mensen andere voorkeuren hebben voor sorteren, maar kan hier zo snel ook geen voorkeuren knop voor vinden. Is dit bij design? [ Afbeelding ] [ Afbeelding ] [BZ] [Dienstmededeling] Fototopic overzicht en groeperen lange topics |
Geplaatst: 15-09-24 12:36 |
manic | |
Dank je. Niet helemaal meegekregen dat 100 reacties al meer dan 5 pagina’s zijn…. Ik vind het persoonlijk erg verwarrend maar zo zie je maar weer hoe persoonlijk dat is.
|
Geplaatst: 15-09-24 12:52 |
karuna | |
Ik sluit me hierboven bij aan. Voor ik dit topic gevonden had moet ik eerst helemaal naar beneden scrollen. Waar het is terecht gekomen na topics waar al maanden niet in is gereageerd. Hoewel de huiskamer topics zo minder opvallen raak je ook actievetopics of een topic zo als dit "kwijt". En moet je nog meer gaan rondzoeken om iets terug te vinden.
Alle maatregelen nu maken het voor mij eigenlijk alleen lapmiddelen in de poging de eerdere te grote bijelkaar harking iets minder chaotisch te maken. Maar op het tabblad foto na is het voor mij geen verbetering maar maakt het alleen maar nog chaotischer verwarrender en meer topics kwijt. Ik ben nu soms meer tijd kwijt in het zoeken naar een topic dan daadwerkelijk lezen van een topic. Dat lijkt me toch niet de bedoeling van een forum het gebruikers steeds lastiger en verwarrender maken. Gewoon zo jammer |
Geplaatst: 16-09-24 08:00 |
Ods | |
Een kleine update om te laten weten dat ondanks de radiostilte we niet stil zitten. Er is opnieuw naar de indeling gekeken en hebben daarom ook alle feedback hier weer doorgelezen. Daarop is de indeling hier en daar wat aangepast. Dit nieuwe voorstel bespreken we op dit moment binnen het team.
Daar is het even op wachten maar wanneer we met het team hebben doorgesproken komen we zsm weer in de lucht. |
Geplaatst: 16-09-24 08:17 |
Kimmie25501 | |
Het viel mij ineens op dat er bij het eerste topic in uitgelicht geen like knop is, terwijl het wel een fototopic is. Is dat een foutje?
|
Geplaatst: 16-09-24 12:08 |
Blue_flower | |
@Bart
Als ik sta op het tabblad nieuwe topics dan kan ik ervoor kiezen om naar pagina 2 te gaan. Echter schiet dit dan terug naar pagina 2 van mijn eigen topics. Ik ga even proberen print screen te maken en dat nog toe te voegen aan mijn bericht. |
Geplaatst: 16-09-24 21:13 |
BartVB | |
@Kimmie25501; was volgens het systeem geen fototopic, heb dat (eergisteren) gefixt.
@Blue_flower; Je hebt helemaal gelijk. Was me nooit opgevallen. Als je doorklikt geeft je browser niet door dat deze eigenlijk op het 'nieuwe topics' tabblad zat en de lijst met nieuwe topics kijkt niet naar pagina 2. Dit is al een aantal jaren zo, nooit iets over gehoord (voor zover ik weet). Als er niet veel meer mensen zijn die hier tegenaan lopen laat ik dit zo. Best wat werk om te fixen en er staan al veel dingen op de 'te fixen' lijst... |
Geplaatst: 18-09-24 17:04 |
Blue_flower | |
BartVB schreef @Kimmie25501; was volgens het systeem geen fototopic, heb dat (eergisteren) gefixt. @Blue_flower; Je hebt helemaal gelijk. Was me nooit opgevallen. Als je doorklikt geeft je browser niet door dat deze eigenlijk op het 'nieuwe topics' tabblad zat en de lijst met nieuwe topics kijkt niet naar pagina 2. Dit is al een aantal jaren zo, nooit iets over gehoord (voor zover ik weet). Als er niet veel meer mensen zijn die hier tegenaan lopen laat ik dit zo. Best wat werk om te fixen en er staan al veel dingen op de 'te fixen' lijst... Ik heb er geen last van verder, kijk zelden verder dan de eerste pagina. Maar dacht wellicht foutje sinds nieuwe ontwikkelingen. Lekker zo laten en focus op andere belangrijkere zaken. |
Geplaatst: 18-09-24 17:13 |
BartVB | |
Zoals gezegd hebben we zitten puzzelen en schuiven om te kijken hoe we tot een indeling kunnen komen die compact blijft maar meer ruimte geeft voor de paardenonderwerpen. We zijn hierop uitgekomen:
Citaat DRE - Dressuur - Training, nieuwe oefeningen, wedstrijden, alles over dressuur OHZ - Onder het zadel - Als het met een paard en zadel is maar geen dressuur heet UHZ - Uit het zadel - Aan het werk zonder op je paard te zitten FA - Fokkerij en Afstamming RP - Rassenpraat - Vragen en ervaringen met je specifieke paardenras gaan HAR - Harnachement VSW - Verzorging, stalling & weide PW - Paardenwelzijn ED - Ervaringen & Diensten VMR - Vraag maar raak IM - In Memoriam PP - Paardenpraat HAW wordt opgesplitst in DRE/OHZ/UHZ, RP komt erbij en VVDD en PP worden samengevoegd. Betere omschrijvingen zijn erg welkom. RP zit ik nog wel een beetje mee. Dat is bedoeld voor zaken over een specifiek ras, maar als dat iets is over harnachement dan passen die topics eigenlijk beter op HAR b.v. Lastige. Maar prima om te proberen en kijken hoe (en of) RP gebruikt gaat worden. |
Geplaatst: 23-09-24 17:33 |
DuoPenotti | |
Dit ziet er mijn inziens een stuk fijner uit.
Harnachement vragen zou ik gewoon daar houden. Ook al is het een speciaal haflinger mentuig oid. Dat past toch prima ter verduidelijking in de titel. |
Geplaatst: 23-09-24 17:38 |
Echwel | |
VSW - Verzorging, stalling & weide
Past toch prima.bij Vraag maar raak Of paardenwelzijn |
Omhoog |
Geplaatst: 23-09-24 18:03 |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 23 van de 24 [ 590 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 20, 21, 22, 23, 24 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Algemeen » [BZ] Boktzaken |