Forums » Algemeen » [BZ] Boktzaken |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
|
|
Plaats een nieuw onderwerp |
Waar is het Eventingforum gebleven? |
---|
Dups | |
Hoi!
Het zal aan mij liggen, maar ik kan het eventingforum niet vinden? Er waren toch altijd aparte fora per discipline?? |
Laatste bericht |
Geplaatst: 03-11-24 12:21 |
Jorex | |
Ze hebben alles behalve dressuur samengevoegd naar OHZ. Is de nieuwe indeling.
|
Geplaatst: 03-11-24 12:26 |
Sim | |
Jorex schreef Ze hebben alles behalve dressuur samengevoegd naar OHZ. Is de nieuwe indeling. Wat stom, alsof dressuur zo speciaal is. |
Geplaatst: 03-11-24 12:33 |
Jorex | |
Ik ben er ook niet blij mee, maar ja. Kijk nu gewoon telkens op pagina 1 van de actieve berichten, want alles verzuipt nu in de bulk. Volgens mij is het grootste deel van de gebruikers niet blij met deze verandering: [BZ] [Dienstmededeling] Vanaf maandag nieuwe forumindeling
|
Geplaatst: 03-11-24 12:37 |
Ibbel | |
Sim schreef Jorex schreef Ze hebben alles behalve dressuur samengevoegd naar OHZ. Is de nieuwe indeling. Wat stom, alsof dressuur zo speciaal is. Nee, omdat dressuur de grootste groep is, en rest dus daarin verzuipt. Wil je dus je springen, western, endurance, eventing of weetikveel wat terug kunnen vinden, is het wel zo handig dat díe in ieder geval apart staan van de grote bulkgroep 'dressuur'. |
Geplaatst: 03-11-24 12:48 |
Mizora | |
Sim schreef Jorex schreef Ze hebben alles behalve dressuur samengevoegd naar OHZ. Is de nieuwe indeling. Wat stom, alsof dressuur zo speciaal is. Eerst viel alles onder 'onder het zadel', maar dat betekende dat als je geen interesse had in dressuur, je soms pagina's diep moest zoeken om wat variatie te zien. Dus is dressuur apart gezet. En dat is met meer samengevoegde fora gedaan. Wanneer 1 onderwerp een samengevoegd forum overspoelt, krijgt deze een eigen forum. |
Omhoog |
Geplaatst: 03-11-24 13:46 |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
|
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Algemeen » [BZ] Boktzaken |
Inloggen |