Forums » Algemeen » [BZ] Boktzaken |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
![]() |
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
|
Plaats een nieuw onderwerp |
Lettertype |
---|
fenja | |
![]() |
Bij mij is het lettertype op bokt ineens veranderd. Hoe zet ik dat terug naar oud en vertrouwde beter leesbare lettertype? Ik heb geen idee waardoor het komt. Zelf heb ik nergens wat veranderd aan instellingen ergens en heb het ook alleen hier.
|
Laatste bericht |
![]() |
Bellatrix | |
![]() |
Heb je een screenshot van hoe het eruit ziet?
|
![]() |
Muronia | |
![]() |
Gisteren was er een puzzel waarbij je moest zoeken naar de juiste teammie en daarbij heb ik (en ik denk met mij velen) in alle profielen van teammies gespiekt. Bij 1 daarvan stonden linkjes erin, als je daarop klikte kwam je uit bij een andere kleur en lettertype bij een post van jou. Dat heb ik toevallig onthouden. Zou dat ermee te maken kunnen hebben?
|
![]() |
fenja | |
![]() |
Muronia schreef Gisteren was er een puzzel waarbij je moest zoeken naar de juiste teammie en daarbij heb ik (en ik denk met mij velen) in alle profielen van teammies gespiekt. Bij 1 daarvan stonden linkjes erin, als je daarop klikte kwam je uit bij een andere kleur en lettertype bij een post van jou. Dat heb ik toevallig onthouden. Zou dat ermee te maken kunnen hebben? Ik ben inderdaad flink aan het zoeken geweest maar wil dit wel graag weg hebben. Heb misschien inderdaad op verschillende dingen gedrukt |
![]() |
fenja | |
![]() |
fenja schreef Muronia schreef Gisteren was er een puzzel waarbij je moest zoeken naar de juiste teammie en daarbij heb ik (en ik denk met mij velen) in alle profielen van teammies gespiekt. Bij 1 daarvan stonden linkjes erin, als je daarop klikte kwam je uit bij een andere kleur en lettertype bij een post van jou. Dat heb ik toevallig onthouden. Zou dat ermee te maken kunnen hebben? Ik ben inderdaad flink aan het zoeken geweest maar wil dit wel graag weg hebben. Heb misschien inderdaad op verschillende dingen gedrukt Was inderdaad bij sica in profiel ondertussen ben ik er weer geweest en kon ik het weer uitzetten Dankjewel. |
![]() |
Sica | |
![]() |
Sorry, die 1 april grap werkt nog lang door dus
![]() Mocht het iemand nog een keer gebeuren: deze link zet alles uit |
![]() |
fenja | |
![]() |
Geeft niks kan jij ook niks aan doen hahah maar wel fijn dat het nog werkt kan ik er toch in het groen op valt het niet zo op op het werk.
|
Omhoog |
![]() |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
|
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Algemeen » [BZ] Boktzaken |
Inloggen |