Forums » Algemeen » [BZ] Boktzaken |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
![]() |
Pagina 5 van de 13 [ 301 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13 Volgende |
Plaats een nieuw onderwerp |
1 april 2025 |
---|
JPitty | |
![]() |
IJs? Zei iemand ijs? Natuurlijk gaan we daar iets mee doen.
![]() ![]() |
Laatste bericht |
![]() |
APCIII | |
![]() |
Lalidan schreef Ik ook, maar ik kan niet opstaan.... ![]() ![]() *smelt mee met Kook* Lalidan schreef Ijs wat in mijn bakje zat is allang op. Rest zit in de diepvries, gebeurt niks mee. Ik smelt wel een beetje van de warmte, maar dat is een detail ![]() Dat smelten heb je er ongetwijfeld graag voor over ![]() ...dus, we gaan paaseitjes smelten? ![]() |
![]() |
Kookaburra | |
![]() |
En er dan een chocoladepaashaas van maken?
|
![]() |
Kookaburra | |
![]() |
Of... Nu heb ik zin om een veels te ongezonde en veels te lekkere caramel chocoladetaart te maken
![]() |
![]() |
Lalidan | |
![]() |
Euhm, kook..... Dat is een contradictio in terminis
![]() |
![]() |
APCIII | |
![]() |
Ehm, graag gedaan... (denk ik
![]() Oh, en als 'ie gelukt is, wel iets voor ons over laten om te proeven he! ![]() |
![]() |
Banjer | |
![]() |
Kookaburra schreef Of... Nu heb ik zin om een veels te ongezonde en veels te lekkere caramel chocoladetaart te maken ![]() Oh lekker! Ik wil daar wel mee ontbijten ![]() |
![]() |
marleen_88 | |
![]() |
Ik kom even binnenvallen, ik las smelten, eitjes en pasen.
Toen moest ik meteen aan deze klapper denken. ![]() |
![]() |
Roosje01 | |
![]() |
Ik moet nu geen ijs veel te koud
|
![]() |
APCIII | |
![]() |
Maar, heeft er nog iemand wat goede hints gespot? Bordjes gezien met "niets te zien hier - doorlopen aub" of zo iets?
|
![]() |
Lalidan | |
![]() |
Ik wel
![]() |
![]() |
APCIII | |
![]() |
Lalidan schreef Ik wel ![]() Vertel! Vertel! Vertel! ![]() |
![]() |
Banjer | |
![]() |
APCIII schreef Maar, heeft er nog iemand wat goede hints gespot? Bordjes gezien met "niets te zien hier - doorlopen aub" of zo iets? Ja, die heb ik toevallig vandaag voorbij zien lopen ![]() |
![]() |
APCIII | |
![]() |
Wat stond er verborgen achter het bordje?
![]() |
![]() |
Lalidan | |
![]() |
Niets. Dat staat er toch?
![]() |
![]() |
APCIII | |
![]() |
Nee, het bordje moet je laten dénken dat er niets is... Daarom is 't zo'n groot bord. Dan kun je er van alles achter verstoppen
![]() |
![]() |
Lalidan | |
![]() |
Je moet niet denken, het is weekend
![]() Ik kwam vandaag zo'n bordje tegen: En ik snap wel waarom, erachter stonden allemaal autowrakken en brandweerwagens en ambu's en er liepen allemaal mensen rond en iemand liep nog met een babietje in zijn handen en er klommen mensen in die wrakken die er vervolgens dan uit geknipt moesten worden enzo ![]() ![]() ![]() Heb jij trouwens nooit gehoord van je neus niet in andermans zaken steken? En prive-terrein te respecteren? ![]() ![]() |
![]() |
APCIII | |
![]() |
*leest tussen regels door*
Is heel bokt verboden toegang op 1 april? ![]() ...moeten we dan ouderwetsch de hele dag buitenspelen en onszelf in het écht vermaken? ![]() *in verwarring is ![]() ![]() |
![]() |
JPitty | |
![]() |
Ja, nou je het zegt... Ik kwam dit bordje hier recentelijk nog tegen:
Vraag me af wat dat hier doet... ![]() |
![]() |
Kookaburra | |
![]() |
Buitenspelen? Wat is dat?
|
![]() |
Bellatrix | |
![]() |
Dan ga ja jezelf buiten vermaken.
![]() ![]() |
![]() |
DuoPenotti | |
![]() |
Klinkt als een ban op 1 april.
Is dat niet al eens eerder een onderdeel van een 1 april grap geweest? |
![]() |
APCIII | |
![]() |
Bellatrix schreef Dan ga ja jezelf buiten vermaken. ![]() ![]() Dat is toch zo'n plankje aan twee touwen, waarbij je bij het verkeerd afstappen vreselijk gewond kunt raken? ![]() DuoPenotti schreef Klinkt als een ban op 1 april. Is dat niet al eens eerder een onderdeel van een 1 april grap geweest? Iets met verbanning naar de buitenbak ![]() |
![]() |
Aria_zz | |
![]() |
Eerder werd er wel gezegd dat we meer gingen moeten bewegen, misschien worden we gelongeerd en mogen we niet in de voerkast
![]() |
![]() |
Roosje01 | |
![]() |
Ik ben kreupel dus longeren is niet zo goed voor mij ik moet boxrust.
|
Omhoog |
![]() |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 5 van de 13 [ 301 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Algemeen » [BZ] Boktzaken |
Inloggen |