Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Zoeken in PB's

 

Hallo bokkers,

Je kunt zeker niet op trefwoorden in PB's zoeken?
Ik heb even wat informatie nodig en ik weet dat ik daar met een bokker over heb gesproken, maar ik kan het in al die pagina's aan PB's niet meer terugvinden...

Is er een manier om een bepaald PB'tje te zoeken doormiddel van trefwoorden of heeft iemand andere tips?

Groetjes
Jo

Edit: inmiddels na een tijdlang zoeken de desbetreffende PB gevonden ;)
Desondanks ben ik toch benieuwd of er een andere manier mogelijk is.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 22:21 



 

Ohhhh dat zou handig zijn. Je weet niet welke Bokker?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 22:35 



 
Profiel   

Zoeken in PB's is voor zover ik weet niet mogelijk, wat wel kan is alles sorteren op gebruikersnaam, zo kan je een PB van een bepaalde gebruiker makkelijker vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 22:48 



 
Profiel   

Er is wel een (bijzonder goed verborgen) mogelijkheid om een beetje te filteren. Je kan dit doen:

Code
https://www.bokt.nl/forums/ucp.php?i=pm&folder=inbox&filter_from=bartvb


Je krijgt dan alle PBs in je Inbox te zien die ik naar je gestuurd heb. Niet bepaald gebruiksvriendelijk, wel functioneel. Sorteren op afzender en wat bladeren is vaak makkelijker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-17 16:54 



 

Die functie zit inderdaad goed verstopt :D
Werkt wel erg fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-17 22:27 



 
Profiel   

Ik had deze week precies hetzelfde probleem! Wilde een PB zoeken, maar wist alleen het onderwerp nog, niet de bokker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-17 23:16 



 
Profiel   

BartVB schreef
Er is wel een (bijzonder goed verborgen) mogelijkheid om een beetje te filteren. Je kan dit doen:

Code
https://www.bokt.nl/forums/ucp.php?i=pm&folder=inbox&filter_from=bartvb


Je krijgt dan alle PBs in je Inbox te zien die ik naar je gestuurd heb. Niet bepaald gebruiksvriendelijk, wel functioneel. Sorteren op afzender en wat bladeren is vaak makkelijker.


Ik neem aan dat er meer van deze codes zijn waarmee je kan filteren op bijvoorbeeld onderwerp. Heb nu geprobeerd te filteren op "subject" maar dat is blijkbaar geen geldige waarde...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-17 14:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen