Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 69 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

[TECH] Ik klik nergens op, toch opent er een andere pagina

 
Profiel   

Een email van ene Sander Stolp over een niet-opgevraagde smartphone.Ze zijn nu dus op zoek!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-18 11:25 



 
Profiel   

Anjali, ik zou even kijken op https://www.payinfo.nl/ of je niet aan een of andere betaalde sms-dienst vastzit, en dan de mogelijkheid daarvoor uitschakelen. Zodat je niet straks ineens geconfronteerd wordt met een onverwacht hoge rekening.

En ik zou er vanuit gaan dat dergelijke winacties altijd addertjes onder het gras hebben, en dus niet je telefoonnummer of emailadres invullen. Niet vertrouwen op je virusscanner daarin, maar er gewoon altijd vanuit gaan dat het niet deugt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-18 11:26 



 
Profiel   

Shadow0 schreef
Anjali, ik zou even kijken op https://www.payinfo.nl/ of je niet aan een of andere betaalde sms-dienst vastzit, en dan de mogelijkheid daarvoor uitschakelen. Zodat je niet straks ineens geconfronteerd wordt met een onverwacht hoge rekening.

En ik zou er vanuit gaan dat dergelijke winacties altijd addertjes onder het gras hebben, en dus niet je telefoonnummer of emailadres invullen. Niet vertrouwen op je virusscanner daarin, maar er gewoon altijd vanuit gaan dat het niet deugt.

Ik heb een prepaid telefoon.Ik heb net gecontroleerd wat er nog opstaat en dat is nog hetzelfde als voor deze "grap".Trouwens,als je smsmjes niet opent,kost het dan ook beltegoed? Want ze smsen steeds direct nadat ze me geprobeerd hebben te bellen,en daardoor weet ik dan dat het van hun is en open ik het niet. Want bij ieder contact met deze personen meen ik risico te lopen,omdat ik geen ervaring had met zoiets.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-18 11:52 



 
Profiel   

Zijn jullie nog popups of redirects tegengekomen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-18 15:26 



 

Nee, ik wilde vandaag nog in dit topic melden dat ik weer helemaal normaal kan Bokken zonder rare popups of doorverwijsschermen. +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-18 16:23 



 
Profiel   

xyzutu2 schreef
Nee, ik wilde vandaag nog in dit topic melden dat ik weer helemaal normaal kan Bokken zonder rare popups of doorverwijsschermen. +:)+


Zelfde hier :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-18 16:28 



 
Profiel   

BartVB schreef
Zijn jullie nog popups of redirects tegengekomen?

Nee, momenteel niet meer gelukkig.Maar de stortvloed aan reclamespam en telefoontjes gaat nog wel door bij mij,omdat ik er aanvankelijk dus ingetrapt was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-18 17:55 



 
Profiel   

Ik heb nergens meer last van gehad!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-18 18:27 



 
Profiel   

Ik had vorige week steeds zwarte vlakken als ik op bokt keek via de laptop. Ik kon 3-4 topics zien en dan begon het te flikkeren. Met mobiel geen last.
Laatste dagen ook geen last.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-18 18:48 



 
Profiel   

Ook hier nergens meer last van gelukkig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-18 19:10 



 
Profiel   

kking schreef
Ik had vorige week steeds zwarte vlakken als ik op bokt keek via de laptop. Ik kon 3-4 topics zien en dan begon het te flikkeren. Met mobiel geen last.
Laatste dagen ook geen last.

Die vlekken heb ik ook, allemaal vierkante zwarte vlakken, niet alleen op bokt maar ook andere sites. Ligt denk ik aan de laptop. Moet nog een windowsupdate doen die ik aan het uitstellen ben, miss dat het daaraan kan liggen?

Vaak als ik de site wegklik en m weer opnieuw bezoek doet ie weer normaal..

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-18 21:03 



 
Profiel   

Die zwarte vlekken heb ik ook soms op de computer, maar niet alleen op bokt. Laatst ook op Aliexpress, op blogs, en wel meer plekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-18 21:30 



 
Profiel   

Het zwartevlekken probleem klinkt als een browser-bug of probleem met je videokaart/-driver (of een tekort aan koolhydraten of bloeddruk bij de gebruiker). Klinkt niet bekend. Veranderen die vlekken fors als je je browservenster groter/kleiner maakt? In dat geval is het 95% zeker een probleem met je videokaart.

Fijn om te horen dat de problemen met de banners opgelost lijken. Ik heb op dit moment twee advertentienetwerken uit staan. Ze zeggen beide de problemen aan hun kant te hebben opgelost, ik ga er weer een aanzetten waarbij ik ook de minste problemen verwacht. Ik hoor het dus erg graag als jullie toch weer vreemde banners voorbij zien komen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-18 10:38 



 
Profiel   

Die vlekken is een Chrome dingetje ik heb het namelijk ook op mijn laptop. Niet alleen bij Bokt maar ook op andere pagina's.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-18 13:32 



 
Profiel   

anjali schreef
Een email van ene Sander Stolp over een niet-opgevraagde smartphone.Ze zijn nu dus op zoek!

'Ze'? Namens wie mailt hij je dan? Als hij je naar persoonlijke gegevens vraagt, niet zomaar geven hoor.

Wel fijn dat het probleem in elk geval is opgelost, het klonk heel irritant. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-18 13:41 



 
Profiel   

Hier ook geen last meer van gehad sindsdien. Wel idd dat bepaalde advertenties niet laden

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-18 13:57 



 

-O- Hier is het weer begonnen; ik las de Bokt homepagina en ineens versprong mijn scherm naar The Five Most Influential Data Visualizations blablabla, een gekke grijs-roze geblokte pagina, en nu zijn al mijn reclamebanners op Bokt ook veranderd in reclame daarvoor.
Ik heb het al gemeld bij Bart, maar was benieuwd of nog meer mensen dit tegenkwamen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-18 17:13 



 
Profiel   

Ik heb het nu op een hele andere site die niets met Bokt te maken heeft ook gehad. Ineens krijg je ingevraagde toestenden erop die je niet meer kunt wegklikken. Als ik het nu heb dan zet ik de computer even af. Want als ze eenmaal wat van je hebben dan blijven ze je lastigvallen met heel veel spam. Bij mij gelukkig tot nu toe geen geld ergens af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-18 10:36 



 
Profiel   

Dank voor de ad-report, xyzutu2!

Advertentie is gevonden en geblokkeerd :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-18 19:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 69 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen