Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

profiel beheren

 
Profiel   

Ik was zo net aan het kijken hoe mijn profiel er uitzag en of ik daar iets aan moest wijzigen. Er is alleen 1 probleem. Ik kan niet zien hij mijn profiel er uitziet voor een ander. Zo kan ik bijvoorbeeld zien dat ik er foto's in heb gezet, maar ik heb dus geen idee welke foto's dat zijn, aangezien ik ze niet als plaatje kan zien.
En als ik niet ingelogd ben, kan ik geen profielen zien.

Zouden jullie bij profiel beheren, misschien ook kunnen zorgen dat je kunt zien hoe je profiel er nu uitziet als anderen het bekijken?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-18 07:37 



 
Profiel   

Klik je eigen naam maar aan, op die manier kun je op je eigen profiel kijken. Net zoals je bij andere profielen zou doen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-18 07:38 



 
Profiel   

Als je op "wijzig profiel" klikt staat er een linkje waar je op kan klikken en dan ga je naar je eigen profiel.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-18 07:44 



 
Profiel   

Wat ik ook wel eens doe is mijn eigen naam aanklikken in een topic waar ik in gereageerd heb

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-18 08:09 



 
Profiel   

Je kunt toch gewoon je eigen profiel aanklikken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-18 09:39 



 
Profiel   

Hmm.. nou niet vanuit profiel beheren. En het lijkt me dat als je bezig bent met je profiel aan te passen je ook wel wil weten hoe het eruit komt te zien voordat je het opslaat.
Het is wel nogal een gedoe om een topic te openen waarin je gereageerd hebt en daarin dan je profiel te openen. Maar zelfs dan zie je nog niet hoe je nieuwe profiel die je aan het maken bent eruit komt te zien voordat je het opslaat. Dan moet je het dus eerst opslaan. Weer een topic openen met jouw bericht en dan kijken in de profielknop bij jouw commentaar en als het niet goed is moet je weer terug naar profiel beheren.
Erg omslachtig.

Daarbij kreeg ik die dag om een of andere redenen geen profielknop onder mijn eigen berichten te zien. Alleen bij anderen. Dat was dan vast een glitch ergens. Maar ik dacht dat dit dus standaard was. Maar niet dus, ik heb net wel een profielknop onder mijn beginpost hier gezien en even gekeken. Nu weet ik dus welke foto's er staan.
Maar als ik hier een bericht type kan ik op de knop voorbeeld klikken, dat kan dus niet bij profiel beheren. Lijkt me toch wel handig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-18 13:35 



 
Profiel   

Je hoeft niet elke keer een topic te openen: als je op je naam klikt (in welk bericht van jezelf dan ook) dan kom je ook gewoon op je profiel. Moet je inderdaad wel nog steeds eerst je profiel opslaan alvorens je het kan zien, dat is waar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-18 13:42 



 
Profiel   

Nog een tip: Kopiër even de hele bups en zet hem in een topic als bericht en klik dan op ‘voorbeeld’. Dan hoef je hem nog niet openbaar te gooien en zie je hoe het er uit ziet. Dat doe ik altijd. :o
Je hebt wel 2 tabbladen nodig maar dat is toch prima?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-18 09:40 



 
Profiel   

Polly schreef
Als je op "wijzig profiel" klikt staat er een linkje waar je op kan klikken en dan ga je naar je eigen profiel.

[ [url=m/2oVErl.png]Afbeelding[/url] ]


Lukt dit niet dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-18 09:58 



 
Profiel   

Polly, het zit wel erg onopvallend verdekt opgesteld, maar uiteindelijk het linkje waar je naar verwees gevonden. Ik wou het zoeken ernaar net opgeven toen ik het zag.

Vraag blijft echter waarom je niet een voorbeeld van het profiel dat je aan het opstellen bent kunt zien voordat je het opslaat, maar je het eerst moet opslaan om het te kunnen zien. Net zoals je het voorbeeld van een bericht kunt zien voordat je het verstuurd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-18 13:19 



 
Profiel   

Zou ook makkelijk zijn moesten alle knopjes die je krijgt om een reactie te plaatsen er ook bij staan, nu moet je alles typen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-18 14:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen