Uitgelicht, waar gaat dit nu precies om?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41646
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:26

__Lauraa schreef:
_San87_ schreef:
Nou, ik vind eeb printscreen maken ook wel heel... Raar :+? Waarom zou je dat in godsnaam doen?

Leuk om later nog eens te kunnen zien, en ik ben absoluut niet de enige die het doet hoor. Ik zie ze regelmatig voorbij komen op facebook :j
Net als dat ik de penny met het verhaal van Lola bewaar vind ik dit ook leuk om te bewaren!

Ieder z'n meug, natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:26

Er is aangeraden door "hogere hand" om het "beklacht" in het topic te doen. Daarbij komt dat niemand haar naam had genoemd totdat ze zelf daarmee kwam, tja, dan werk je de reacties zelf ook wel erin he. Niemand valt persoonlijk aan, maar door te roepen dat iedereen dan jaloers is.. Over persoonlijk aanvallen gesproken :+

Daihyo

Berichten: 88066
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Uitgelicht, waar gaat dit nu precies om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:28

Het is zeker niet de bedoeling om persoonlijk te worden.

Constructief meedenken over Uitgelicht: ja graag.
Ongefundeerd klagen, met vingers wijzen naar andere bokkers en persoonlijk naar elkaar worden: nee.

Hou het een beetje gezellig hier :)

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:28

Ik vind jou anders zelf behoorlijk jaloers reageren. Dit is niet alleen een paardenforum, anders waren er geen forumonderdelen zoals ''het leven zonder paarden''. Vind het dus een beetje raar overkomen wat je typte.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41646
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Uitgelicht, waar gaat dit nu precies om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:29

Amanda, kun jij jouw waarnemer influisteren dat onthoofden niet zo aardig is :P?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:29

Edit : laat maar, ik ga hier niet eens meer op in :+
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-12-13 19:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Calice

Berichten: 9848
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Hardinxveld-Giessendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:31

Mijn naam was genoemd bij een stukje over 2x uitgelicht op dezelfde dag, daar reageerde ik op :) . Amanda had ik het vorige uitgelicht topic uitgelegd wat daar mis was gegaan.

Ik heb het niet over jaloers op mij maar over een jaloerse ondertoon naar de personen (heel bokt dus) in uitgelicht over het algemeen onder het mom van "zij wel, ik niet dus het is niet eerlijk". Mensen die bij uitgelicht komen te staan hebben daar zelf geen invloed op en dat probeer ik al de hele tijd duidelijk te maken. En kom op, het is leuk maar de wereld valt of staat er toch niet mee :') .

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:32

Balou noemde calice hoor, niet calice zelf. Je reacties komen op mij jaloers over, ik zeg niet dat je jaloers bent.

Annemiek80

Berichten: 2849
Geregistreerd: 30-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:34

_San87_ schreef:
Amanda, kun jij jouw waarnemer influisteren dat onthoofden niet zo aardig is :P?


lol, quote uit mijn eigen post in dit topic van een paar dagen geleden:
Citaat:
- er moet een nette uitsnede van de foto gemaakt kunnen worden (absoluut geen blaimgame... maar wie had het hoofd afgehakt van de ruiter op het paard die laatst in uitgelicht stond? :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41646
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:35

Annemiek80 schreef:
_San87_ schreef:
Amanda, kun jij jouw waarnemer influisteren dat onthoofden niet zo aardig is :P?


lol, quote uit mijn eigen post in dit topic van een paar dagen geleden:
Citaat:
- er moet een nette uitsnede van de foto gemaakt kunnen worden (absoluut geen blaimgame... maar wie had het hoofd afgehakt van de ruiter op het paard die laatst in uitgelicht stond? :')

En vandaag weer twee :)).

Balou_k

Berichten: 14068
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:36

naomi_g1998 schreef:
Balou noemde calice hoor, niet calice zelf. Je reacties komen op mij jaloers over, ik zeg niet dat je jaloers bent.


Als voorbeeld omdat zij een van de 'bekende' bokkers is en zij de eerste was die me te boven kwam. Niets persoonlijks mee bedoeld!

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:37

Balou_k schreef:
naomi_g1998 schreef:
Balou noemde calice hoor, niet calice zelf. Je reacties komen op mij jaloers over, ik zeg niet dat je jaloers bent.


Als voorbeeld omdat zij een van de 'bekende' bokkers is en zij de eerste was die me te boven kwam. Niets persoonlijks mee bedoeld!

Ja dat weet ik :), alleen chelledora zei dat calice er zelf mee kwam.

Daihyo

Berichten: 88066
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:38

Voel je niet zo aangevallen chelle_dora. Ten eerste is het ernstig offtopic en ten tweede was mijn opmerking bedoeld voor de sfeer in het topic in het algemeen. Dit soort persoonlijke discussies verzieken de sfeer enorm op bokt en zijn totaal niet nodig. Sta er boven, dat komt een stuk volwassener over.

Terug naar Uitgelicht. Vanaf zaterdag neem ik het weer over. Ik zal vrijdag uitgebreid de tijd nemen om op de onderbouwde opmerkingen en tips te reageren.

San: ik heb de link van dit topic achter de schermen neergezet, dus ik neem aan dat ze wel meeleest :j

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Re: Uitgelicht, waar gaat dit nu precies om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:39

Wel fijn dat je hier meeleest Amanda! Ook dat je de tips en zo die hier worden genoemd meeneemt. :)

unihorses

Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:39

ik had trouwens wel, dat ik best al wel weer een voltige topic aan kon maken, maar dan doe ik dat niet want stel je voor dat uni dan alweer op facebook oid komt :+
met voltige, barrelracing e.d is de kans toch wel groter :+ het is nu al even terug dus zal in het nieuwe jaar dan weer een topic maken :+

senna21

Berichten: 11862
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:40

Ik zie vaak leuke diverse topics langskomen bij uitgelicht. Vaak is er wel een soort van thema in te ontdekken, waarschijnlijk niet bewust, maar het maakt het wel een mooi overzicht (onlangs nog een keer 5x een paint/bont paardje in diverse disciplines: recent ook opvallend veel paardjes met 'gekke bekken'). Maar dit vind ik niet erg; maakt het een geheel in presentatie.
De diversiteit spreekt mij enorm aan.
Sommige actieve bokkers plaatsen ook vaker een topic met bijzondere foto's... dat is hun goed recht... en ja, dan wordt er wel eens vaker geplaatst... lijkt mij logisch.
Ik zie verder niet zoveel heil in deze discussie op deze mooie dag :+ {:}

Daihyo

Berichten: 88066
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:41

Naomi: Uiteraard :D
Ik ben niet alwetend en hoor graag meningen van anderen. Ik zal niet overal iets mee kunnen doen, maar net als toen met het andere topic zal er ongetwijfeld nog wat verbeterd kunnen worden.

Unihorses: het leuke van voltige is dat het een sport is die weinig bekend is. Juist dan is het leuk om uit te lichten. Mensen worden er op gewezen dat het bestaat en misschien groeit op deze manier die tak van sport. Net als horseball of polo bijvoorbeeld.

Birdie60

Berichten: 8404
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:47

Ik wil ook wel een keer op uitgelicht, maar daar zal niets van komen ben ik bang,
Vandaag me eerte topic gemaakt na 15 jaar lid of zo. *\o/*
Goed he!!
Ik let eigenlijk niet zo op uitgelicht, of er moet een foto staan dat ik denk: hm leuke foto, even lezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:48

chelle_dora schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik opende eerst ook vrij veel topics en ik kreeg ook veel reacties omdat de topics grappig waren, tegenwoordig moeten ze en grappig zijn en de foto's moeten minimaal met een spiegelreflex zijn gemaakt of je moet een Andalusier hebben.


En vergeet niet dat je óf ontzettend goed moet rijden, of zo belabberd moet rijden dat er een reltopic van gemaakt wordt.

Als je gewoontjes rijdt is het ook niet interessant :+


Dat vind ik dus écht niet waar.
Zie onder andere mijn topic, waarin heel gewoon gereden word. Zie het topic van Fjord Winston dat nu uitgelicht staat, ook geen bijzonder hoog niveau of reltopic.

Je ziet ook wat je wil zien denk ik wel eens :=

unihorses

Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:53

Amanda schreef:
Naomi: Uiteraard :D
Ik ben niet alwetend en hoor graag meningen van anderen. Ik zal niet overal iets mee kunnen doen, maar net als toen met het andere topic zal er ongetwijfeld nog wat verbeterd kunnen worden.

Unihorses: het leuke van voltige is dat het een sport is die weinig bekend is. Juist dan is het leuk om uit te lichten. Mensen worden er op gewezen dat het bestaat en misschien groeit op deze manier die tak van sport. Net als horseball of polo bijvoorbeeld.


dat weet ik, en ben me ook van bewust dat dat meer kans maakt op uitgelicht dan een kijk dat leuke bolletje wol topic :p
dus ben wel selectief met topics, kan iedere week wel 1 openen maar dat is de moeite mij niet :')
vind het dan ook niet meer speciaal, als er zo'n continue stroom van is.
maar als er nou eens een subforum van voltige kwam O:) O:) O:) O:)

Daihyo

Berichten: 88066
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Uitgelicht, waar gaat dit nu precies om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:54

Grote kans dan je dan wel weer minder snel in uitgelicht komt :))
En bolletjes wol zijn ook wel schattig <3

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33817
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:55

Mijn reactie was redelijk sarcastisch bedoeld, want mijn Shetlander is natuurlijk veel mooier dan een Andalusiër. In mijn ogen dan! <<)

Maar zou het graag zien dat er wat meer diversiteit komt in uitgelicht, dus ook een keer wat minder prachtige foto's qua kwaliteit, misschien zit daar wel een mooi verhaal achter!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:58

chelle_dora schreef:
Tja om heel eerlijk te zijn snap ik best wel wat de medebokkers bedoelen hoor Calice. Niks naar jou persoonlijk als uithaal in dit topic, maar ik zie eigenlijk iedere week Jesse en Poow. Hartstikke leuke pony en ik ben blij dat je blij bent met je kindje, maar als ik iedere week peuterfoto's wil zien meld ik me wel aan op een mammaforum in plaats van op een paardenforum en ik kan dus prima begrijpen waarom mensen dat dus echt zat zijn. Heeft niks met jaloezie te maken of iets dergelijks en ik vind het ook heel jammer dat je het daarop moet gooien, want als ze het achter je rug om zeggen wordt er geklaagd in huiskamertopics dat iedereen op bokt zo achterbaks is. Zijn er een paar mensen die wél een naam durven te noemen, en dan zijn ze weer jaloers. Nogmaals, ik snap best dat je blij bent met je kindje, maar misschien iets minder kind showen, het is geen mammafotoforum..

Zo. Dat zat mij al heel lang dwars, zonder jaloezie.


Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat ik het hier wel mee eens ben, dit is mij ook wel eens opgevallen en daar stoot ik mijn hoofd ook wel eens tegen dat ik dezelfde gedachtes heb als chelle_dora.
Maar goed dan kijk ik gewoon niet.
Enige wat ik er erg jammer aan vind is het feit dat bokt vol met regels zit, ik in het verleden en ook nu nog wel eens aangesproken word op de regels of een waarschuwing krijg, maar dat daar ook in staat dat je niet elke week een topic mag openen om het voor andere mensen ook nog leuk te houden, weet niet hoe vaak het wel mag, maar ben het er mee eens dat zodra ik actief ben op bokt ik eigenlijk ook elke week wel een forum van Calice voorbij zie komen, dat is best leuk, voor een keer. Maar niet elke week. Het is inderdaad geen mammaforum..

Vind het wel erg jammer dat je (Calice) hier zo aanvallend en verdedigend gelijk op in springt terwijl ik in het berichtje van Chelle_Dora alleen maar een hele nette tekst zie van een meid die op een hele nette fantsoenlijke manier haar mening geeft. Ken geen van beide dus neem het ook voor geen van beide op, maar hier ook mijn mening, op een normale manier.

Verder met lezen ben ik nog niet gekomen ;)

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 19:59

Annett1990 schreef:
Vind het wel erg jammer dat je (Calice) hier zo aanvallend en verdedigend gelijk op in springt terwijl ik in het berichtje van Chelle_Dora alleen maar een hele nette tekst zie van een meid die op een hele nette fantsoenlijke manier haar mening geeft. Ken geen van beide dus neem het ook voor geen van beide op, maar hier ook mijn mening, op een normale manier.

Ik weet niet of je de gewijzigde post van chelledora ook hebt gelezen maar goed. :')

MissDD
Berichten: 684
Geregistreerd: 12-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:01

Ik ben benieuwd of mijn ITP in uitgelicht komt. Al heb ik niet echt een thema gevolgd met het plaatsen van de foto's.
Maakt het ook nog uit hoe oude je topic is?