Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

e-mail van bokker, gebruiker niet te vinden in zoekfunctie

 
Profiel   

Beste bokkers,

Ik kreeg een e-mailtje van een "bokker". Aangezien het onderwerp mogelijk "oude vieze mannetjes"(gaat over bhmaat en mogelijk fysieke en emotionele klachten daarvan) aantrekt dacht ik. Ik check even de gebruikersnaam op bokt bij de zoekfunctie. Nu kan ik heel deze gebruiker niet vinden.

Ik heb wel een e-mail en gebruikersnaam, maar ik kan deze bokker dus niet terugvinden op bokt.

Door het onderwerp weet ik dus eigenlijk niet of het wel zo verstandig is om te antwoorden(ja ik ben best voorzichtig met dat soort dingen).

Mijn vraag is, of de zoekfunctie veranderd is? of dat deze bokker mogelijk geen berichten heeft?
Heeft iemand een andere manier om te achterhalen of dit geen schaduwaccount achtig iets is?

Excusses voor mijn "wantrouwen" :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-14 20:41 



 
Profiel   

Waarschijnlijk al geband?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-14 20:42 



 
Profiel   

Als je het niet vertrouwt, dan kan je het beste 1 van de mods even een bericht sturen. Wij kunnen iets verder zoeken dan jullie en desnoods ondernemen we gelijk actie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-14 20:46 



 

Als iemand nog geen berichten heeft geplaatst dan kan je diegene inderdaad niet vinden met de zoekfunctie!
Misschien jun je diegene toevoegen aan je friends bij je inbox. En dan op de naam klikkrn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-14 20:48 



 
Profiel   

Zou inderdaad even een mod PB'en :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-14 20:49 



 
Profiel   

Er is een PB uit naar een mod.

Vind het ergens wel sneu dat ik misschien wel wantrouwend denk over iemand die totaal geen slechte bedoelingen heeft, maar tegenwoordig kan je niet voorzichtig genoeg zijn met e-mail contact.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-14 20:55 



 
Profiel   

Ik snap je heel goed hoor miss_lizje, ik heb je intussen al een pb teruggestuurd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-14 21:23 



 
Profiel   

In de ledenlijst (link staat helemaal rechtsonder op iedere pagina) staat ook een 'zoek een lid' functie:

memberlist.php?mode=searchuser

Daar kan je ook mensen vinden die geen berichten hebben geplaatst :j Tenzij hun account is geblokkeerd idd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-14 08:36 



 
Profiel   

Het spijt mij zeer dat ik dit topic weer even naar boven haal. Ondertussen heb ik pb's uitgewisseld met een andere bokker die een zelfde mailtje had ontvangen. Het e-mail adres waarmee het verstuurt is komt bij deze bokker overeen met het adres wat er bij mij in het e-mailtje stond. Echter komen de boktnamen niet overeen.
Er is dus een 1 of andere "pervert" bezig met e-mails sturen onder verschillende boktnamen.
Naast mijn e-mail uitzetten voor bokkers is er nog wat anders dat ik kan doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-14 19:34 



 
Profiel   

Alles wat je weet doorsturen naar de mods, zij pakken het dan wel op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-14 20:52 



 
Profiel   

Als je mij even alle informatie die je hebt wilt doorsturen, dan gaan wij er (nogmaals) naar kijken.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-14 20:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen