Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 19 van de 31 [ 764 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 31  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Uitgelicht] 'uitgelicht'

 
Profiel   

Art_Ificious schreef
HierIk wil ik wederom weer op ingaan...
Ik heb toevallig een ITP gemaakt en dag nadien staan er bij uitgelicht nog steeds 2 van uitgelicht de dag ervoor mij maak je niet wijs dat een topic over het hoofd gezien wordt of de foto's niet uitgelicht waardig waren?

Vind het jammer... om een of andere reden krijg ik ook zelden reacties op mijn topics als ik ene open. Triest vind ik dat want ik spendeer tijd aan uploaden en typen van het topic.

Krijg meer her gevoel dat het een selectie wordt want zie zéér vaak ook dezelfde bokkers in uitgelicht terecht komen.


Ik kan goed begrijpen dat de foto's voor jou heel mooi, speciaal en bijzonder zijn, begrijp me niet verkeerd, maar ik vind het persoonlijk meer leuke kiekjes en niet uitgelicht-waardig.

Er zit geen mooi of bijzonder verhaal bij, het zijn geen extreem goede foto's zoals bij een goede fotograaf (zie het verschil maar eens tussen de foto's in jou topic en foto's die nu in uitgelicht staan), geen hele grappige foto's oid. Gewoon lekker simpel. En dat is ook meer dan goed! En ook ontzettend leuk! Absoluut niks mis mee, maar ik gok niet dat ze in uitgelicht komen. En daarover klagen/zeuren/ het aankaarten, maakt daar in ook geen verschil.

Als je echt zo graag in uitgelicht wilt komen, kijk dan eens of je kan sparen voor een leuke, gave fotoshoot bij een goede fotograaf! Of doe eens mee aan een leuke fotomeeting bij jou in de buurt. Of kijk eens naar wat jullie als combinatie zo bijzonder maakt en probeer dat vast te (laten) leggen. :)

Je hebt het over weinig reacties, ik gok zomaar dat als je zoiets doet en er een leuk topic van maakt, dat je uitgelicht nieteens nodig hebt om die reacties te krijgen ;)

Enne, laat het een troost wezen, als een van mijn topics uitgelicht haalt, heb ik soms ook weleens 'maar 6 reacties. :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-18 14:50 



 
Profiel   

Art_Ificious schreef
xAnthea schreef
Dat is al een hele tijd zo. Als er geen topics zijn om in uitgelicht te zetten, dan staan andere er 2 keer in.

HierIk wil ik wederom weer op ingaan...
Ik heb toevallig een ITP gemaakt en dag nadien staan er bij uitgelicht nog steeds 2 van uitgelicht de dag ervoor mij maak je niet wijs dat een topic over het hoofd gezien wordt of de foto's niet uitgelicht waardig waren?

Vind het jammer... om een of andere reden krijg ik ook zelden reacties op mijn topics als ik ene open. Triest vind ik dat want ik spendeer tijd aan uploaden en typen van het topic.

Krijg meer her gevoel dat het een selectie wordt want zie zéér vaak ook dezelfde bokkers in uitgelicht terecht komen.

Ik heb jou topic even bekeken en ik snap wel dat die niet in uitgelicht komt.

Niks ten aanzien van jou hoor, maar het zijn gewone kiekjes met jou paardjes. Leuk voor jou, maar imo niet visitekaartje waardig voor bokt.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-18 15:04 



 
Profiel   

Ik zie uitgelicht altijd als een cadeautje. Hartstikke leuk als je erin staat maar ook echt niet nodig en zou ook niet vanzelfsprekend moeten zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-18 15:29 



 
Profiel   

Mariett schreef
Ik zie uitgelicht altijd als een cadeautje. Hartstikke leuk als je erin staat maar ook echt niet nodig en zou ook niet vanzelfsprekend moeten zijn.

Nee precies

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-18 16:32 



 
Profiel   

LoveUggs schreef
Art_Ificious schreef
HierIk wil ik wederom weer op ingaan...
Ik heb toevallig een ITP gemaakt en dag nadien staan er bij uitgelicht nog steeds 2 van uitgelicht de dag ervoor mij maak je niet wijs dat een topic over het hoofd gezien wordt of de foto's niet uitgelicht waardig waren?

Vind het jammer... om een of andere reden krijg ik ook zelden reacties op mijn topics als ik ene open. Triest vind ik dat want ik spendeer tijd aan uploaden en typen van het topic.

Krijg meer her gevoel dat het een selectie wordt want zie zéér vaak ook dezelfde bokkers in uitgelicht terecht komen.


Ik kan goed begrijpen dat de foto's voor jou heel mooi, speciaal en bijzonder zijn, begrijp me niet verkeerd, maar ik vind het persoonlijk meer leuke kiekjes en niet uitgelicht-waardig.

Er zit geen mooi of bijzonder verhaal bij, het zijn geen extreem goede foto's zoals bij een goede fotograaf (zie het verschil maar eens tussen de foto's in jou topic en foto's die nu in uitgelicht staan), geen hele grappige foto's oid. Gewoon lekker simpel. En dat is ook meer dan goed! En ook ontzettend leuk! Absoluut niks mis mee, maar ik gok niet dat ze in uitgelicht komen. En daarover klagen/zeuren/ het aankaarten, maakt daar in ook geen verschil.

Als je echt zo graag in uitgelicht wilt komen, kijk dan eens of je kan sparen voor een leuke, gave fotoshoot bij een goede fotograaf! Of doe eens mee aan een leuke fotomeeting bij jou in de buurt. Of kijk eens naar wat jullie als combinatie zo bijzonder maakt en probeer dat vast te (laten) leggen. :)

Je hebt het over weinig reacties, ik gok zomaar dat als je zoiets doet en er een leuk topic van maakt, dat je uitgelicht nieteens nodig hebt om die reacties te krijgen ;)

Enne, laat het een troost wezen, als een van mijn topics uitgelicht haalt, heb ik soms ook weleens 'maar 6 reacties. :)
misschien ken je mij en limo niet...
Maar het feit dat ik zonder zadel en bitloos even op hem kan zitten waarbij hij zelfs even ging rondstappen zonder te gaan vluchten is al zeer speciaal. Dat had niemand verwacht begin van het jaar. Dus dat is al bijzonder op zich! Maar goed daarvoor moet je wel onze voorgeschiedenis kennen. We zijn immers al een half jaar bezig met het zadelmak maken en doorrijden en nog steeds gaan we met kleine stapjes vooruit omdat er soms weer iets is wat limo triggert en dan schiet hij weer in zijn vluchtgedrag. Maar de laatste weken vooral tijd doorgebracht met veel grondwerk en vertrouwen opbouwen. Waardoor ik nu vol vertrouwen tuigloos op hem durf zitten zonder dat iemand hem vast heeft.

Foto's zijn door mijn zus gemaakt en klopt zij is niet professioneel maar zo zie ik wel vaker minder professionele in uitgelicht staan ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 08:55 



 
Profiel   

Het feit dat je hier zo op doordramt vind ik niet echt flatterend..
Volgende keer misschien meer geluk ;)
Maar je opent toch geen topic speciaal om in uitgelicht te komen met als doel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 09:04 



 

Maar wat maakt jullie voorgeschiedenis uit voor uitgelicht? Even heel hard, maar het gaat om de 'uitgelichtwaardigheid' van de foto's. Jouw foto's zijn hartstikke leuk, maar (blijkbaar) niet geschikt voor uitgelicht. En eerlijk gezegd, als ik het in uitgelicht zou zien, zou ik ook niet op de foto klikken omdat ik het een mooie foto vind of benieuwd ben naar het verhaal. Blijf lekker topics openen, hartstikke leuk, ook voor jezelf om over een tijdje terug te zien! Maar zoals Mariett al zei; zie het als een cadeautje. Hartstikke leuk, maar focus je niet zo op het verschijnen in uitgelicht. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 09:19 



 
Profiel   

xJitskee schreef
Maar wat maakt jullie voorgeschiedenis uit voor uitgelicht? Even heel hard, maar het gaat om de 'uitgelichtwaardigheid' van de foto's. Jouw foto's zijn hartstikke leuk, maar (blijkbaar) niet geschikt voor uitgelicht. En eerlijk gezegd, als ik het in uitgelicht zou zien, zou ik ook niet op de foto klikken omdat ik het een mooie foto vind of benieuwd ben naar het verhaal. Blijf lekker topics openen, hartstikke leuk, ook voor jezelf om over een tijdje terug te zien! Maar zoals Mariett al zei; zie het als een cadeautje. Hartstikke leuk, maar focus je niet zo op het verschijnen in uitgelicht. :)

Als jullie dan toch jullie mening mogen uiten...
Het laatste topic in uitgelicht nu vind ik persoonlijk ook niet speciaal ook meer gewone kiekjes, waarom is die er dan wel in gekomen?
Puur uit interesse...

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 12:03 



 
Profiel   

Ik geloof niet dat het de bedoeling is (toegestaan is) om specifieke topics te bespreken Art.. Waar het om gaat is dat Uitgelicht is bedoeld als visitekaartje voor bokt.nl. Foto's die daar staan moeten goed scherp zijn, de verhoudingen van het onderwerp moeten kloppen, het liefste met speciale paarden of net een bijzonder moment, een mooie achtergrond. Iets dat op een positieve manier aandacht trekt. Ik begrijp niet waar je je zo druk om maakt..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 12:11 



 

Het is heus niet zo dat niemand je foto's leuk vindt of iets dergelijks, er wordt sowieso nog maar weinig gereageerd in ITP-Topics. Voor jou kan het een heel bijzonder moment zijn, maar dat hoeft voor een ander niet zo te zijn. Ik was zelf ook hartstikke trots toen ik voor het eerst op mijn paard zat, maar dat vonden anderen toch iets minder speciaal dan ik. So be it, doet voor mij niks af aan hoe trots ik op mijn paard ben :D Ik denk dat het 'probleem' is dat je je teveel focust op in uitgelicht komen en 'verhaal' komt halen in dit topic als jij een nieuw topic hebt geopend maar de foto's niet in uitgelicht zijn gekomen wanneer er een topic al twee dagen in uitgelicht staat. Geniet lekker van je paardje en blijf foto's delen als je dat leuk vindt, maar maak er voor jezelf niet zo'n verplichting van :)

Maar volgens mij is dit verder niet echt een discussie die hier op zijn plek is en is er door het team ook al de nodige verduidelijking gegeven :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 12:37 



 
Profiel   

Tja... als die laatste dan voldoet aan de eisen: "mooiste, leukste, bijzonderste, met verhaal oid" nou dan sla me maar dood maar dat is die echt niet volgens mij.
Echt het houd geen steek met wat de eisen zijn die op de vorige pagina gemeld werd.

Het interesseert me eigenlijk niet meer. Bokt is niet wat het ooit was dus Ik stop ermee. Het is nooit goed en reacties krijg ik enkel als het mis gaat want dan kunnen ze me weer eens afblaffen en de grond in boren, daar lijken vele nog plezier aan te hebben.
Mijn volgtopic is ook dood ni het goed gaat. Maar ik wed ervoor dat als ik weer eens post dat het mis gaat ik weer pagina's vol kritiek ga krijgen en bokkers onderling meningen delen of discussie voeren.

Nee de fun is eraf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 12:41 



 
Profiel   

Art_Ificious schreef
Tja... als die laatste dan voldoet aan de eisen: "mooiste, leukste, bijzonderste, met verhaal oid" nou dan sla me maar dood maar dat is die echt niet volgens mij.
Echt het houd geen steek met wat de eisen zijn die op de vorige pagina gemeld werd.

Het interesseert me eigenlijk niet meer. Bokt is niet wat het ooit was dus Ik stop ermee. Het is nooit goed en reacties krijg ik enkel als het mis gaat want dan kunnen ze me weer eens afblaffen en de grond in boren, daar lijken vele nog plezier aan te hebben.
Mijn volgtopic is ook dood ni het goed gaat. Maar ik wed ervoor dat als ik weer eens post dat het mis gaat ik weer pagina's vol kritiek ga krijgen en bokkers onderling meningen delen of discussie voeren.

Nee de fun is eraf.


....Maar jij blaft nu toch ook het topic van iemand anders af?? Zou het persoonlijk heel vervelend vinden als iemand het zo over "mijn cadeautje" heeft :o .

Misschien is dat topic voor de des betreffende ts wel net zo bijzonder als jouw topic voor jou is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 12:46 



 
Profiel   

Art_Ificious: Ik denk dat je je beter af kunt vragen waarom je zoveel waarde hecht aan de (hoeveelheid) reacties die je krijgt op je topics van mensen die je niet of nauwelijks kent.
Mensen zijn nu eenmaal meer geneigd om te reageren bij slecht nieuws. Stukje leedvermaak misschien?
En alles is een stuk minder interessant als het goed gaat.
Juist een heel goed teken dus, dat je minder reacties krijgt. Want dat betekent dat het goed gaat en je het goed doet. Steek dat compliment maar in je zak! Verdoe je tijd niet teveel met afhankelijk zijn van reacties van anderen, maar in je paard. Wees trots op wat je hebt bereikt en geniet van die waardevolle momenten. Het gaat er om wat ze voor jóu waard zijn en niet wat een ander er van vindt :)

En vergeet ook niet dat er een hoop lezers zijn. Zo volg ik jouw topic wel degelijk, omdat ik weet waar jullie vandaan komen. Maar ik voel niet zo de behoefte om er op te reageren. Ik lees liever mee :)

Dus hup! Niet zo'n zelfmedelijden omdat je geen reacties krijgt, maar genieten van je knappe paarden die het super doen!

Wat overigens voor iedereen geldt. Wees niet zo afhankelijk van de oeh's en ah's van een ander. Maar wees vooral zelf trots op je foto's en wat je doet met je paarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 12:49 



 
Profiel   

Ik denk dat het een goede zet is Art, om met bokt te stoppen. Niet omdat ik je weg wil hebben, absoluut niet, maar meer omdat het voor jou enkel frustratie opwekt. Ergens in de communicatie in jouw topics gaat het vaak mis en dat is erg jammer. Je bedoelingen zijn goed.

Zoals ik het begrijp: ik post niet veel fototopics, omdat het vaak "gewone" foto's zijn van mijn paard. Voot mij zijn ze speciaal, maar voor bokt is het gewoon een bruin paard. Tenzij we echt opgedirkt voor de lens van een prof verschijnen (die gewoon bij ons op stal komen).

Gewone foto:
[ img ]

Foto van een fotograaf:
[ img ]
[ img ]

Dan lijkt mij het laatste voor bokt leuker om naar te kijken en maakt dus ook meer kans om in uitgelicht te verschijnen. Maar dat is niet mijn doel. Anders zou het toch een teleurstelling worden als dat niet gebeurd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 12:53 



 
Profiel   

Art_Ificious schreef
Tja... als die laatste dan voldoet aan de eisen: "mooiste, leukste, bijzonderste, met verhaal oid" nou dan sla me maar dood maar dat is die echt niet volgens mij.
Echt het houd geen steek met wat de eisen zijn die op de vorige pagina gemeld werd.

Het interesseert me eigenlijk niet meer. Bokt is niet wat het ooit was dus Ik stop ermee. Het is nooit goed en reacties krijg ik enkel als het mis gaat want dan kunnen ze me weer eens afblaffen en de grond in boren, daar lijken vele nog plezier aan te hebben.
Mijn volgtopic is ook dood ni het goed gaat. Maar ik wed ervoor dat als ik weer eens post dat het mis gaat ik weer pagina's vol kritiek ga krijgen en bokkers onderling meningen delen of discussie voeren.

Nee de fun is eraf.


Tsja, in mijn vorige bericht geef ik jou tips hoe je misschien wel uitgelicht zou kunnen halen. MISSCHIEN. Gewoon hoe ik het zie. Maar hier ga je ook tegenin..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 13:51 



 
Profiel   

Als ik jouw andere topic niet had gekend had ik gedacht goh wat een leuke foto's. Meer niet. Maar je had misschien beter er een verhaal kunnen bijzetten. Waarom heb je zoveel vertrouwen gekregen, waarom vind je het zo.
Nu denken mensen oké leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 18:21 



 
Profiel   

Geen nieuwe uitgelicht vandaag? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-18 23:31 



 
Profiel   

Als het goed is staan er zo nieuwe foto's! Ik had even niet door dat we alweer een dag verder waren O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-18 23:36 



 
Profiel   

melody7 schreef
Als het goed is staan er zo nieuwe foto's! Ik had even niet door dat we alweer een dag verder waren O:)



Hihi, als dat vandaag nu gebeurde vanwege de klok die verzet wordt enzo, dan had je nog een excuus. Ik dacht trouwens dat het automatisch ging? Dat je ze wel klaarzette maar het automatisch om 0.00u versprong?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-18 08:10 



 
Profiel   

Dat klopt helemaal! Alleen moet het dan wel klaar staan, en dat gedeelte was ik even vergeten :+

Wanneer er niets staat, of wanneer er een foutje in zit pakt het systeem de foto's van de dag ervoor nogmaals.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-18 10:45 



 
Profiel   

melody7 schreef
Dat klopt helemaal! Alleen moet het dan wel klaar staan, en dat gedeelte was ik even vergeten :+

Wanneer er niets staat, of wanneer er een foutje in zit pakt het systeem de foto's van de dag ervoor nogmaals.



Dank voor je uitleg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-18 16:40 



 
Profiel   

*schopt*

Sorry voor het schoppen maar ik zie 2 dezelfde foto's in Uitgelicht. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-19 17:04 



 
Profiel   

Ja, vanochtend was er iets fout gegaan bij het plaatsen. Mijn schuld. Zou echter nu wel weer goed moeten werken. Anders even cache/cookies verwijderen?

Edit: wauw, oké ik ben niet helder. Ik zie het ook. Ik pas het aan. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-19 17:17 



 
Profiel   

Thanks! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-19 17:21 



 
Profiel   

[ img ]

Zit er vandaag misschien een foutje in uitgelicht? De foto waar de fries springt, is geen foto-topic. Is dit bewust of perongeluk? Zoals je ziet, heet het topic ook "gezocht, leuke cross lessen"
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-19 17:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 19 van de 31 [ 764 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 31  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen