Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 20 van de 31 [ 764 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 31  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Uitgelicht] 'uitgelicht'

 
Profiel   

Sorry voor mijn late reactie. Zulke topics (alles wat geen ITP-topic is) plaatsen we normaal inderdaad niet in uitgelicht. Dat was een foutje van mij, bedankt nog voor je bericht hier!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 17:26 



 
Profiel   

Het topic dat uitgelicht staat van die haflinger in de heide, is gesloten... :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-19 06:16 



 
Profiel   

Bedankt voor je bericht! Ik heb het aangepast naar het topic dat wel open is :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-19 07:08 



 
Profiel   

Twee keer dezelfde foto in uitgelicht?

Of ben ik te snel met reageren? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-19 23:05 



 
Profiel   

Ja klopt, dat was vast een foutje. Het topic is nu helemaal uit uitgelicht omdat het op slot is gegaan. Bedankt voor je bericht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-19 02:41 



 
Profiel   

melody7 schreef
Ja klopt, dat was vast een foutje. Het topic is nu helemaal uit uitgelicht omdat het op slot is gegaan. Bedankt voor je bericht!



Jammer, was een leuke foto.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-19 07:22 



 
Profiel   

Er staat nu een foto in Uitgelicht waar een man op staat zonder cap.

Dacht dat dat niet mocht ivm het goede voorbeeld geven?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 23:05 



 
Profiel   

Mijn topic staat er al twee dagen in zal nu wel niet veel meer uitmaken denk ik ? := (en als je naar de context van het topic kijkt ligt daar de focus helemaal niet op), enfin .. :')
Denk niet eens dat dat nog een regel is. De topics zijn er toch om bekeken te worden, uitgelicht of niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-19 04:22 



 
Profiel   

Het viel mij gewoon op...en ik weet dat de focus daar niet op ligt (vind het ook een prachtige foto) maar het is wel duidelijk zichtbaar. En ik weet dat we wel discussies hebben achter de schermen over foto's zonder cap in uitgelicht...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-19 06:31 



 
Profiel   

Eventjes de OP lezen, daar staat je antwoord in. :)

Voor caps geldt: liever wel, maar geen verplichting. Bij 'gewoon' rijden is het een minpunt, als we moeten kiezen tussen twee topics die even leuk zijn, dan nemen we het topic met cap. Maar geen cap is geen showstopper als het topic voor de rest gewoon erg leuk is, of behoorlijk origineel, erg mooie foto's, etc. Voor dingen waarbij cap niet 'hoort' ('hoedjesdressuur, voltige, western, fotoshoots met jurken, poseerfotos met iemand ernaast) wegen we het niet mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-19 06:42 



 
Profiel   

Marlies, jij hebt het over een andere context. Dat ging over een foto voor Facebook uit een verslag waarin op alle foto's (met hetzelfde onderwerp) een cap werd gedragen, op één na. In zo'n geval gaan we voor een foto met cap :j

Bij het topic in uitgelicht had ik ook voor een van de springfoto's kunnen kiezen, maar ik vond dit een heel gave foto omdat we Rocky mountains hier bijna niet zien dus ik vond het zonde om deze niet te gebruiken.

Overigens is uitgelicht nog niet vernieuwd dus er komen vandaag nog andere foto's in :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-19 07:58 



 
Profiel   

Wat een mooie combo, die 3 eerste foto's _/-\o_
Moest het ergens kwijt :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 03:28 



 
Profiel   

Staat wel hip toch? :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 16:04 



 
Profiel   

Ik zie 2x dezelfde foto in Uitgelicht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-19 09:07 



 
Profiel   

Oh, dat is niet helemaal de bedoeling nee. Ik zal er direct even in duiken. :)

Edit: nu moet hij goed staan. Klopt dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-19 09:08 



 
Profiel   

Kan bet kloppen dat sommige topics er langer op staan ?
Vandaag ook zie ik een topic ertussen staan die er gister ook stond en dat is wel vaker zo

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 10:31 



 
Profiel   

AfricanLady schreef
Kan bet kloppen dat sommige topics er langer op staan ?
Vandaag ook zie ik een topic ertussen staan die er gister ook stond en dat is wel vaker zo

Dat klopt, er zijn in deze tijd van het jaar niet genoeg aantal geschikte fototopics om heel uitgelicht elke dag te kunnen verversen. Dus het kom regelmatig voor dat sommige topics er langer in staan. Wat wel geldt, nieuwe topics komen altijd bovenaan te staan dus de oudere topics schuiven naar beneden. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 10:53 



 
Profiel   

Nayomie schreef
AfricanLady schreef
Kan bet kloppen dat sommige topics er langer op staan ?
Vandaag ook zie ik een topic ertussen staan die er gister ook stond en dat is wel vaker zo

Dat klopt, er zijn in deze tijd van het jaar niet genoeg aantal geschikte fototopics om heel uitgelicht elke dag te kunnen verversen. Dus het kom regelmatig voor dat sommige topics er langer in staan. Wat wel geldt, nieuwe topics komen altijd bovenaan te staan dus de oudere topics schuiven naar beneden. :)

Wat ik me dan afvraag. Nu staat er weer een dubbele in, terwijl ik weet dat er gisteren 3 (!!) UK topics zijn geopend met een paard als onderwerp. Toch zie je die niet terug in Uitgelicht. Sowieso zie ik maar erg weinig kunsttopics terug in Uitgelicht. Is dat bewust?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 09:29 



 
Profiel   

Niet bewust, UK-topics mogen uiteraard in uitgelicht. Maar net als ITP-topics, zijn niet alle topics bruikbaar. :) Foto’s die niet liggend zijn waardoor het project wegvalt of erg onscherp ogen, logo dat in de weg zit. Dat kan allemaal meespelen. Maar als je denkt dat een topic goed geschikt is, TEM hem als topic voor uitgelicht. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 09:35 



 
Profiel   

Is bij geen van de topics het geval. Ik vroeg het me slechts af, gezien je zegt dat het zo moeilijk is topics te vinden om Uitgelicht te vullen :).

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 09:37 



 
Profiel   

Nayomie schreef
Niet bewust, UK-topics mogen uiteraard in uitgelicht. Maar net als ITP-topics, zijn niet alle topics bruikbaar. :) Foto’s die niet liggend zijn waardoor het project wegvalt of erg onscherp ogen, logo dat in de weg zit. Dat kan allemaal meespelen. Maar als je denkt dat een topic goed geschikt is, TEM hem als topic voor uitgelicht. :)


In het verleden werd er nog wel een liggende uitsnede van een foto gemaakt als het om UK topics gaat. Wellicht een optie?
En komen alleen getemde topics in uitgelicht? Jullie zouden, zeker in het geval van minder actieve fora dan ITP, ook zelf kunnen kijken naar geschikte nieuwe topics. :)
Zeker de topics met maar 1 foto komen niet altijd zelf onder de aandacht zonder tems. En niet iedereen temt op topics. Het zou zonde zijn om daardoor toch bijzondere of mooie topics te missen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 10:01 



 
Profiel   

Klopt, dat wordt zo nu en dan ook wel gedaan, ook zeker bij UK-topics als het wel nog mogelijk is om een andere uitsnede te pakken. Overigens komen niet alleen getemde topics in uitgelicht, maar krijgt een getemd topic net wat meer aandacht. Alle fototopics worden in principe meegenomen in de overweging voor uitgelicht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-19 10:18 



 
Profiel   

Er staat vandaag per ongeluk een topic twee keer in :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-20 08:22 



 
Profiel   

Mariett schreef
Er staat vandaag per ongeluk een topic twee keer in :)


Zijn zo te zien twee verschillende topics met foto’s van hetzelfde paard

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-20 08:37 



 
Profiel   

Hetzelfde paard uitkiezen is dan wel een beetje knullig, nu lijkt t inderdaad alsof t zelfde topic twee keer erin staat :).

De foto's zijn ook nog eens bijna t zelfde.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-20 08:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 20 van de 31 [ 764 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 31  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen