Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 26 van de 31 [ 764 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 31  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Uitgelicht] 'uitgelicht'

 
Profiel   

Dat begrijp ik, je reactie kwam alleen over als 'dit is hoe we het doen en klaar'.
Je benoemt niet dat jullie er achter de schermen mee bezig zijn. Als dat er stond was mijn reactie zeker anders geweest.
Want de afgelopen paar pagina's heb je kunnen lezen dat ik niet de enige ben die het niet met dit beleid eens is.

Dus ben benieuwd wat het gaat worden, en of er uberhaupt iets gaat veranderen. Ik denk dat we zeker iets moois zouden moeten kunnen toevoegen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 14:40 



 
Profiel   

Maar het beheer is toch niet verplicht om zoiets op te pikken Captain? Ik vond je reactie ook niet zo sympathiek :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 15:09 



 
Profiel   

Zeker niet verplicht, maar wel zo netjes als meerdere mensen dingen aandragen en het anders willen zien toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 15:19 



 
Profiel   

Als iedereen het 100% eens zou zijn over dit onderwerp dan zou het ook een stuk makkelijker zijn. We hebben nu vooral voorstanders van (respectvolle) foto's die evt. via IM naar Uitgelicht zouden kunnen, maar we hebben in het verleden ook al 'tegenstanders' gehad. En dan gaat het niet alleen om de TS die zijn topic wel of niet in Uitgelicht zou willen hebben, maar er is ook nog een groep die alleen feelgood-topics verwacht en bij wijze van spreken niet zit te wachten op een ingeslapen paard dat tijdens het eten van je bammetjes voorbij komt. Meerdere groepen en belangen dus en we proberen het, zoals Nadja al goed uitgelegd heeft, voor zoveel mogelijk partijen zo goed mogelijk te doen, maar helemaal 100% lukken zal dat niet.

Neemt niet weg dat het altijd goed is om nog eens te kijken naar wat wel en niet kan/gewenst is en of er misschien opties zijn waardoor we zonder al te veel omhalen een grotere tevredenheid kunnen bereiken. Er zijn hier ook al goede suggesties gedaan, bijv. door de TS om toestemming te vragen (of dit aan te laten geven in het IM-topic) of om een grijs/zwart kader om de uitsnede te plaatsen. We gaan intern nog even overleggen wat we hier evt. mee kunnen. Wordt vervolgd :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 15:20 



 
Profiel   

Dank je wel Oscar, fijn dat er naar gekeken gaat worden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 15:21 



 
Profiel   

Captain schreef
Wat een democratie! :) Fijn!


Het is zoals onze effectieve democratie: enkele geschikte mensen worden gekozen om te regeren. Die mensen proberen dan de democratie in stand te houden door te luisteren naar wat er leeft onder het volk. Een democratie is niet een systeem waarbij er voor elk klein onderwerp een stemming is, dat is niet haalbaar.

Ik vind je toon tegen deze mensen die deze functie vrijwillig beoefenen ook echt niet netjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 15:34 



 
Profiel   

NadjaNadja, jij geeft aan dat jij in juli 2020 begonnen bent als moderatort voor IM en er sindsdien geen IM topics meer in Uitgelicht hebben gestaan. Mijn merrie is in juni ingeslapen en ik vond het oprecht heel mooi dat ze nog één keer op de voorpagina stond.

Ik hoop dan ook dat jullie over een andere oplossing na gaan denken dan: we doen het niet meer.
Zo'n randje er om heen, of een regenboog of wat dan ook, zodat de topics herkenbaar zijn, zou een mooi compromis zijn, waarmee meer Bokkers tevreden zullen zijn dan met de huidige beslissing.

Enne, dat mijn kleine ventje twee keer in Uitgelicht staat, vind ik niet erg :D
Hoewel ik de verwarring van mensen wel begrijp :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 15:39 



 
Profiel   

NadjaNadja, ik begrijp je. Je probeert op zijn minst een duidelijke uitleg te geven. Daar hoeft niet iedereen het meteen mee eens te zijn, daarvoor is een discussie het ideale middel. Maar als de eerste reactie dan zo een sarcastische sneer is...goh, als ik mod was zou daar op dat moment iedere zin om samen te werken en erover na te denken als sneeuw voor de zon verdwijnen. Maar oké, daarom ben ik waarschijnlijk ook geen mod. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-21 17:09 



 
Profiel   

Je was ooit wel een goede hoor Gini, dus...... :))

Maar afijn. We hebben even overleg gehad over wat we met jullie suggesties zouden kunnen doen. De al genoemde haken en ogen voor Uitgelicht zijn er natuurlijk wel, maar ze zijn niet zo 'keihard' dat het ook meteen een nee zou hoeven zijn. Daarom hebben we vooral wat verder gekeken in wat wel mogelijk is.

Onze Nieuwsredactie (en daarbij onze correspondenten) zijn bereid gevonden om vanaf volgende maand een nieuwe rubriek te maken voor het communitynieuws. Dat gaat waarschijnlijk "Over de Regenboog" heten, maar we gaan dit nog wat verder uitwerken. Het idee is in elk geval om iedereen die op IM een topic geopend heeft te benaderen met de vraag of ze mee zouden willen werken aan deze rubriek. Daarbij is dan de keuze om zelf een stukje (met evt. een foto) aan te leveren, of dat de NR/correspondenten dit voor hun rekening nemen. De nieuwe rubriek krijgt dan in elk geval aandacht op de voorpagina en het voordeel is ook dat iedereen die met een (paarden)verlies te dealen heeft, die plaats op de voorpagina krijgt, in tegenstelling tot Uitgelicht waarbij we soms keuzes moeten maken.

Het idee is natuurlijk nog vers en de grote lijnen hebben we al uitgedacht. De komende dagen gaan we dat helemaal verder afstemmen en dan kunnen jullie begin volgende maand deze nieuwe rubriek tegemoet zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-21 15:27 



 
Profiel   

Wat een mooi initiatief! <3
Ik zou men wel zelf een stukje aan laten leveren, en dit niet aan de NR/correspondenten over laten ivm [***] maar ook hoe men het paard omschrijft. Dat kan de persoon toch zelf het beste lijkt me. Willen ze niet dan leveren ze het niet aan. Zo wel dan kan dat geplaatst worden.

Fijn dat er wat gedaan wordt met de suggesties!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-21 15:29 



 
Profiel   

Mooi alternatief! En heel respectvol ook. Mooi. <3 +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-21 15:31 



 
Profiel   

Dat is een supermooi idee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-21 15:32 



 
Profiel   

Top!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-21 15:33 



 
Profiel   

Wat mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-21 15:34 



 
Profiel   

Ik heb mij niet met de discussie gemengd maar wel meegelezen. Wat een ontzettend fijne oplossing! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-21 15:35 



 
Profiel   

Wat een mooie oplossing hebben jullie bedacht! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-21 16:01 



 
Profiel   

Hele mooie oplossing!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-21 16:08 



 
Profiel   

Super oplossing!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-21 16:38 



 
Profiel   

Leuk te horen dat jullie het een fijne oplossing vinden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-21 17:30 



 
Profiel   

Oranje boven, oranje boven! Leuk gedaan :)F

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-21 00:25 



 
Profiel   

Heel leuk ja, allemaal knappe vossen! Viel mij ook meteen op :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-21 00:43 



 
Profiel   

Wat oplettend, was me niet opgevallen. Nu wel. Wat leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-21 07:48 



 
Profiel   

Wat leuk dat het jullie is opgevallen! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-21 08:02 



 
Profiel   

In navolging van het gesprek van afgelopen maand, dit is de nieuwe rubriek geworden op VN/Communitynieuws:
[VN] Over de regenboog
Met dank aan onze correspondenten en onze NR :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 21:19 



 
Profiel   

Bedankt voor deze mooie opzet
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 18:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 26 van de 31 [ 764 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 31  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen