Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 31 [ 764 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 31  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Uitgelicht] 'uitgelicht'

 
Profiel   

Fijn dat uitgelicht terug is!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-14 15:15 



 
Profiel   

heel informatief ! :j
alleen hoe kan je je aanmelden voor uitgelicht/waar :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-14 17:58 



 
Profiel   

Als je een topic ziet die je leuk vind voor uitgelicht kan je "temmen"
Dat is het rode uitroepteken aan de rechterkant. Daar kan je de optie "tem voor uitgelicht" selecteren ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-14 18:46 



 
Profiel   

Vind vooralsnog sinds dat uitgelicht terug is dat er meer verschillende paarden/ruiters/onderwerpen voorbij komen! :j
Goede zaak vind ik!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-14 17:36 



 
Profiel   

dankje :))
alleen wat is precies een topic?
sorrie, ik ben nog niet zo lang op bokt ... :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-14 20:44 



 
Profiel   

dat is een onderwerp. T.s lees je ook veel en betekent topic starter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-14 11:52 



 
Profiel   

Niet om het een of het ander maar ik heb het idee dat de kwaliteit van uitgelicht beduidend achteruitgegaan is sinds dat het tijdelijk weg is geweest. Ik bedoel een topic met maar 1 foto is toch niet uitgelichtwaardig?!?!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-14 03:10 



 
Profiel   

Uitgelicht is ook niet alleen maar voor topics met veel en mooie foto's ;)

Ik persoonlijk lees deze voorwaarden niet als en dit en dat. Maar als of dit of dat.
Ik heb ook wel eens getemd voor een topic gewoon puur omdat het een mooi / leuk of interessant verhaal was. ;)

Amanda schreef
Wat zijn de criteria voor foto's in Uitgelicht? Hoe worden deze gekozen?
Een veelgestelde vraag. :)

We hanteren een aantal criteria waar de foto's en topics aan moeten voldoen:
- Heeft een topic bijzonder mooie of sfeervolle foto's?
- Is het iets waar je zelden foto's van op Bokt ziet?
- Heeft iemand een gave prestatie geleverd?
- Is iemand de eerste/beste/jongste/etc die iets doet?
- Zit er een mooi verhaal aan het topic vast?
- Et cetera, et cetera.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-14 05:02 



 
Profiel   

Wat Shayla zegt klopt. Het gaat niet om de hoeveelheid foto's, maar om het verhaal er achter, of om de prestatie. Inderdaad of en niet en :j

En voor er een opmerking komt: het klopt dat er vandaag 6 foto's staan. Het topic van de WEG werd na 12 uur aangeleverd en we vonden het sneu om een van de foto's die er al stonden weer weg te halen. Daarom vandaag een keer 6 foto's. :)

Verder wil ik mededelen dat ik per 1 september stop met Uitgelicht. Gelukkig staan er 2 enthousiaste collega's klaar om het stokje van mij over te nemen: [***] en Murthul
De komende dagen kijk ik nog even mee en ik sluit niet uit dat ik het meteen helemaal los kan laten. :o
Ruim 1,5 jaar is het mijn 'kindje' geweest. Het was elke keer weer een uitdaging om een afwisselend beeld neer te zetten, de juiste topics neer te zetten en leuke foto's uit te kiezen. Ik heb het met heel veel plezier gedaan, maar door wat nieuwe uitdagingen per 1 september valt het qua tijd gewoon niet meer te combineren.

Ik wil jullie hartelijk bedanken voor jullie kritische blik, de interessante discussies en het enthousiasme waarmee Uitgelicht elke dag weer werd bekeken +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-14 07:07 



 

Bedankt Amanda! , Mir en Schildpad gaan het stokje wel goed overnemen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-14 11:30 



 
Profiel   

Je zegt 't fout takkie. We zijn team Myr & Mir *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-14 11:31 



 

Team Myr&Mir doen weer meer voor deze keer :D


:')

Amanda ontzettend bedankt voor alles wat je gedaan hebt! :D We mogen blij zijn om in jouw voetstappen te treden.

3x Hoera voor Amanda!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-14 11:32 



 

Myr en mir!
Ik zei het al, maar erg keuk voor jullie!

Niet K3 maar M2 _O- _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-14 16:48 



 
Profiel   

Bedankt :D
En graag gedaan!

Het gaat tot nu toe erg goed, Uitgelicht is in goede handen. Loslaten is dan ook niet zo heel moeilijk :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-14 07:53 



 
Profiel   

Miranda is wegens omstandigheden gestopt met uitgelicht, ik zal alleen verder gaan. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-14 23:40 



 
Profiel   

hee, wat leuk, mijn topic staat in uitgelicht *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-14 12:26 



 
Profiel   

Sinds wanneer komen topics van 'Kraamstal - merries kijken' ook in uitgelicht? Is me nog nooit opgevallen en lijkt me een beetje 'raar' omdat het volgtopics zijn?

Niet slecht bedoeld tegenover de TS van dat topic, ben gewoon nieuwsgierig :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-14 20:48 



 
Profiel   

Is er een kraamstal in uitgelicht? Dit heb ik zelf nog niet gezien eventjes spieken!

Al is zoiets misschien wel leuk tegen de uitgerekende datum!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-14 20:51 



 
Profiel   

In principe bekijk ik alle topics waar foto's in voorkomen, zo heeft er ook wel eens een topic dat op pp stond in uitgelicht gestaan. Uitgelicht is dus niet beperkt tot alleen de ITP-fora, wel zal het minder vaak voorkomen omdat (dit roep ik uit mijn hoofd) als het goed is KS-MK niet toegankelijk is voor niet ingelogde mensen. Soms is het gewoon heel leuk om zo'n lief veulentje ertussen te hebben en het brengt ook dat deel van Bokt wat meer onder de aandacht. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-14 20:55 



 
Profiel   

Ik had idd al wel opgemerkt dat uitgelicht wel verder ging dan de ITP-fora, maar merries kijken had ik nog niet eerder gezien, vandaar mn vraag :j

Ik vind er op zich niets mis mee hoor! Het is maar dat ik elk topic aan klik en eventueel een reactie zou zetten. Met zo'n volgtopic is het een beetje vreemd om een reactie te zetten, tenzij je echt wilt volgen haha :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-14 21:02 



 
Profiel   

Balou_k schreef
Is er een kraamstal in uitgelicht? Dit heb ik zelf nog niet gezien eventjes spieken!

Al is zoiets misschien wel leuk tegen de uitgerekende datum!


Pas tegen de uitgerekende datum iets in uitgelicht doen is vrijwel onmogelijk, alle topics met meer dan 4 foto's verschijnen in mijn lijst met fototopics en via daar kijk ik ze door, op het moment dat een merrie bijna gaat bevallen is dat topic meestal al zo ver weggezakt dat ik 'm niet meer zie (of de merrie moet binnen n dag of 3 bevallen :+ )

Anthea, dat klopt, zo'n volgtopic is natuurlijk een ander verhaal dan een normaal fototopic, dat is ook een van de redenen dat een MK topic niet vaak in uitgelicht komt. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-14 21:10 



 
Profiel   

Gewoon uit interesse even een vraagje.

Citaat
Verder zijn er een aantal fototechnische voorwaarden:

- Geen andere dieren dan paarden of ezels.


Ik zie steeds vaker topics waar misschien 3/4 paarden foto's in zitten en de rest zijn mensen, honden noem het maar op. Waarom komen deze topics toch in aanmerking voor uitgelicht? Een half jaar geleden was hier nog geen sprake van want dat kon niet met de regels.
Ik vraag me gewoon af wat er veranderd is en hoe dit dus te interpreteren valt.

Bv een oortjes foto waarbij je een ander dier ziet? Mag dit dan wel of niet?
Of moet er nu gewoon een minimal aantal paardenfotos tussen staan en de rest is vrij tegenwoordig?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-14 11:45 



 
Profiel   

Mogen de foto's ook in een link staan en dat ze zo in uitgelicht komen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-14 15:10 



 
Profiel   

Leonie87, dat geld voor de foto die in uitgelicht komt. Wel is het zo dat er soms foto's inkomen waar b.v. een paard samen met een hond opstaat, maar een foto van alleen een hond maakt geen kans op uitgelicht. In principe probeer ik ook zoveel mogelijk paardgerelateerde topics in uitgelicht te plaatsen, maar ik wil natuurlijk ook een mooi overzicht, daarom pak ik regelmatig een topic vanaf FK mee.

iiSunshine, foto's in een link bekijk ik niet, dat word heel erg veel werk, en die tijd heb ik gewoonweg niet. Ik "scan" de topics met mooie/aansprekende foto's eruit en die verwerk ik. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-14 16:45 



 
Profiel   

Oké, bedankt wel jammer!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-14 08:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 31 [ 764 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 31  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen